metrotest, jakby się pojawił gti kombi, to by ludzie znów marudzili, że eee, przedni napęd, jeździć się nie da, szkoda że nie ma 4x4 A tak z ciekawości, co Ci nie pasuje w R kombi (cena? - bo fakt, tanie to nie będzie), albo w cuprze kombi (dizajn? jakość? - bo z kolei cenowo deklasuje golfa)?
Octavia vRS plus 280 KM?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez maro rsmetrotest, jakby się pojawił gti kombi, to by ludzie znów marudzili, że eee, przedni napęd, jeździć się nie da, szkoda że nie ma 4x4 A tak z ciekawości, co Ci nie pasuje w R kombi (cena? - bo fakt, tanie to nie będzie), albo w cuprze kombi (dizajn? jakość? - bo z kolei cenowo deklasuje golfa)?
Seata Leona prowadziło się fajnie, zarówno wersję 5d jak i ST. Praca skrzyni też była ok. Nie podobało mi się praca wspomagania kierownicy /elektryczne/ i jakość wykonania wnętrza.
Octavią RS jeździłem /TDI i TSI => na forum jest szerszy opis moich wrażeń/. TDI /manual/ mnie rozczarował osiągami /jak na określenie RS/. Generalnie nowe diesle mają b. liniowy przyrost momentu co powoduje subiektywne gorsze poczucie przyśpieszenia.
Jeśli chodzi o RS-a TSI /DSG/ to wrażenia były znacznie lepsze, pewno też dlatego że lżejszy silnik powoduje lepsze zachowanie na zakrętach. Chciałbym się jeszcze przejechać RS TSI ze skrzynią manualną tylko nie wiem gdzie :?: . Jeździłem 1.8 TSI /w O3 i Leonie/ i trochę tych koni brakowało => subiektywnie O2 TSI 160KM przyśpiesza lepiej. Skrzynia biegów też nie zachwycała /nie wiem czy dla RS-a jest inna?/.
Jakość wykonania RS-a ok /gorsza niż w VW ale lepsza niż w Seat/ choć denerwują mnie słynne "boczki" /mogliby choć w RS to zmienić/ oraz drobne detale np. dodatkowy uchwyt przytrzymujący dolną uszczelkę w przednich drzwiach.
O3 jest moim zdaniem już trochę za duża. Gorzej się przez to prowadzi niż typowy hatchback, ale przede wszystkim ogranicza to poruszanie się w mieście, trudniej zaparkować itp. Pytanie czy dla komfortu parę razy w roku wozić "puste powietrze" cały rok. Po co komu tyle miejsca na tylnych siedzeniach /mogę założyć nogę na nogę a niski nie jestem/? O2 była lepsza pod tym względem /krótsza/.
Tak więc Golf GTI Variant byłby optymalny i szkoda, że go nie ma. Ford najwyrażniej nie ma z tym problemów.
Jeśli komuś nie przeszkadzają rozmiary auta to wg mnie warto kupić /teraz/ Passata B7 z rabatem min. 21 tys. zł. Jechałem wersją TDI 140KM i przy ok. 170 km/h była CISZA.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez metrotestMówię o bagażniku w hatchbaku, np. w Golfie. Bagażnik w O3 jest nawet za duży
[ Dodano: Wto 30 Gru, 14 07:50 ]
Wg najnowszego nr-u tygodnika "Motor" w II połowie 2015 będzie debiut mocniejszej wersji O3 RS. Szczegółów brak .
BTW, co ma teraz RS w ramach "szpery" , bo na Łonecie piszom :szeroki_usmiech o jakimś elektronicznym badziewiu :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
namo
RS-ka teraz ma elektroniczną szperę. Jak wyjdzie takie z mechaniczną to ciekawe czy by szarpnął przeszczep 1:1.
Komentarz
-
Nie wiem ile w tym prawdy, ale słyszałem ostatnio od znajomego, który testował VRS230, że ponoć można zamówić zwykłego RSa z fabrycznym programem na ok 280 KM za ok 4k. Słyszał ktoś?obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD
Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl
Komentarz
-
Komentarz