Zamieszczone przez rob555
Wrobieni w diesle. Najpierw spadnie popyt, potem ceny
Zwiń
X
-
Prawda jest taka, że posiadanie klekota od pewnego czasu jest średnio opłacalne. Silniki zasilane ON nie są już tak oszczędne i niezawodne jak kiedyś. Moim zdaniem dobrą receptą było by zabranie się za robotę i stworzenie tanich silników elektrycznych ładowanych z gniazdka wspomaganych benzyną.
Motoryzacja od około 20 lat stoi w miejscu, i nikomu nie zależy na naprawieniu tego stanu.Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Kris86
Zamieszczone przez phrixPrawda jest taka, że posiadanie klekota od pewnego czasu jest średnio opłacalne. Silniki zasilane ON nie są już tak oszczędne i niezawodne jak kiedyś.
Zamieszczone przez himiSmog w Krakowie nie pochodzi w głównej mierze od leciwych golfów i zafir ( a przede wszystkim od starych autobusów, ciężarówek) tylko z kominów proszę państwa.
Komentarz
-
Zamieszczone przez phrixPrawda jest taka, że posiadanie klekota od pewnego czasu jest średnio opłacalne.
Średnio opłacalne jest posiadanie żony, dzieci..., kochanki :wink:
To często jest mega nieopłacalne a jednak bez tych sporych kosztów (oprócz kochanki...narazie :wink: ) sobie życia nie wyobrażam.
Czy wszystko musi się nam zawsze opłacać?
Ja kupiłem nowego dyszla i robię do 20kkm. Na pierwszy rzut ma to sens? Żaden. Ale tylko na pierwszy rzut oka.
Zanim nas obłożą zakazami i naklejkami to pewnie się rozsypie i jak będzie mus to kupie benzyne.
Po co kupujemy mocne silniki czy duże gabloty? Przesiądźmy się do ajgo, jarisów, fiatów 500 czy klio itp. To na co dzień często bardziej praktyczne , tańsze, ekonomiczne - bardziej opłacalne :wink:
A fuj. Oby do tego to wszystko co się pod szyldem ekoterroru w tej durnej Unii wyrabia nie doprowadziło
Komentarz
-
-
Alonzo_, spójrz na ulicę - pełno tych gówien jeździ. Zebrać toto się pod górkę nie umi ale jest tanio (oraz brzydko i niebezpiecznie). I tu wracamy do zbójnickich praktyk państwa - gdyby paliwa i ubezpieczenia kosztowały normalne pieniądze, to nie trzeba by kombinować jak tu zaoszczędzić na silniku.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez howardZamieszczone przez rob555i zabierają prawa jazdy za chwile gapiostwa.
robotnicy zapomnieli zdjąć ograniczenia po skończonych 2tyg temu remontach
masz 40km/h na szerokiej dwupasmowej drodze
i szuszarke albo videorejestrator który jeszcze umiejętnie Ci doliczy dodatkowe km/h
jesteś pirat bo nie jebnales w heble przy znaku....pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555Zamieszczone przez howardZamieszczone przez rob555i zabierają prawa jazdy za chwile gapiostwa.
robotnicy zapomnieli zdjąć ograniczenia po skończonych 2tyg temu remontach
masz 40km/h na szerokiej dwupasmowej drodze
i szuszarke albo videorejestrator który jeszcze umiejętnie Ci doliczy dodatkowe km/h
jesteś pirat bo nie jebnales w heble przy znaku....
Choć myślę, że w takiej sytuacji ciężko było by zabrać komuś prawko za takie wykroczenie.Póki się nie psuje nie ma co narzekać i szukać problemów :-)
Komentarz
-
-
Zwłaszcza biorąc pod uwagę spalanie i koszt zakupu samochodu z silnikiem diesela w stosunku do nowych turbobenzyn
Siostra doszła do wniosku, że kupi w fabii TSI. Jeszcze na gwarancji miała takie przygody z rozrządem, że książkę by o tym napisał. O tłokach z plasteliny też jej nie wspominałem bo po co.
Ja olałem wszystkich do pracy jest TDI, przebiegi robi spore ale wtedy to ma sens bo człowiek wie do czego ewentualnie ma dokładać.
Prywatnie zainwestowałem w stary i sprawdzony motor w budzie Audi, dla świętego spokoju duszy. Jeżeli ceny benzyny się wysrają, zainwestuję w gaz.
Ciężko jest znaleźć złoty środek.
Przesiądźmy się do ajgo, jarisów, fiatów 500 czy klio itp.Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez howard
a miałeś taką sytuację ?
Choć myślę, że w takiej sytuacji ciężko było by zabrać komuś prawko za takie wykroczenie.
Mnie na obwodnicy chcieli naciagnac z videorejestratora...pech chciał ze ich widziałem i leciałem spokojnie na tempomacie +10km/h licznikowego dopuszczalnego. Nagle się okazało ze lece +30km/h więcej niż limit...tylko ze mierzone z daleka i na zoomie....
tak jak Hołek tez ich wysmialempozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himiTo widać na prezentacji nagrania, że oni zoomowali?
Ja miałem kolo 12x z tego co pamientam.
Ale ta predkosc to predkosc radiowozu. Nie maja dalmierza ani lasera wiec jak powoli zblizaja się do Ciebie i np. z daleka zoomuja to mogą Ci dodac paręnaście km i prawie nie do wykrycia to jest bo przy prędkościach 120km/h auto co leci 15 więcej to zbliza się i zbliza długo...a oni 1-3sek i cyk pomiar jest.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himiSorry za OT - czy fakt użycia zoomu podczas pomiaru wyklucza jego wiarygodność? Jakaś podstawa prawna na to jest?
Dobrze ze Holek nie przyjal mandatu i się chryja zrobila ...ile ludzi w ten sposób zostało oszukanych to hoho...
Generalnie w nowym AS czy Motorze producent urządzenia napisał ze POMIAR NIE SPELNIAL warunków do wystawienia mandatu. A nadal rzecznik policji Sokolowski twierdzi ze było wszystko OKpozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Czyli mamy przepis którego nie ma jak sprawdzićBo to Polska właśnie
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Kontrolerzy w takim razie musieliby mieć interfejs do każdej marki, a to dość drogie. Chyba, że wymyślą jakąś metodę wizualną (lustro pod samochód) i w razie wątpliwości odeślą na kompleksowe badanie ( zatrzymując dowód) do wskazanej stacji diagno, która będzie miała odpowiednie interfejsy. A to nie jest niemożliwe. Ale nie straszmy na wyrost :evil:
Komentarz
-
-
himi swego czasu pamiętam o problemach na stacjach diagnostycznych z samochodami, które miały powycinane katalizatory.
Same katalizatory były (i nadal są) dość drogie, i często kiedyś handlarze aby dodatkowo zarobić wycinali katalizatory. Serio serio..
Po czym diagności widząc brak katalizatora nie chcieli wypuszczać auta na drogę.
Być może i z DPF-ami będzie podobnie...
Komentarz
-
-
A to rozumiem, że jak ktoś ma wycięty DPF to przy pomiarze i tak tego nie pokażeJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
Komentarz