DPF - zostawia się puszkę, która jest po wyjęciu zaspawana jak fabryczna i nie da się wizualnie stwierdzić jego braku.
Wrobieni w diesle. Najpierw spadnie popyt, potem ceny
Zwiń
X
-
He, zależy co rozumieć przez "standard" i "wszyscy". W niektórych markach była/jest to metoda na usunięcie dpf-a na gwarancji bez ryzyka jej utraty, a i przy okazji uniemożliwia szybką weryfikację obecności filtra przy ewentualnej kontroli na drodze czy na stacji diagnostycznej."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Agamek12, A moze wsadzili dymomierz, a nie analizator spalin ??
Zamieszczone przez maro rsDPF - zostawia się puszkę, która jest po wyjęciu zaspawana jak fabryczna i nie da się wizualnie stwierdzić jego braku.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez miodowyhimi swego czasu pamiętam o problemach na stacjach diagnostycznych z samochodami, które miały powycinane katalizatory.
Same katalizatory były (i nadal są) dość drogie, i często kiedyś handlarze aby dodatkowo zarobić wycinali katalizatory. Serio serio..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Skoro urzednicy chcą być tacy w dupę ekologiczni, to szkoda że żaden z nich nie wspomni o Ikarusach, których każde miejskie przedsiębiorstwo lub przewoźnicy w mniejszych lokazlizacjach, mają jeszcze sporo i często puszczają głównymi arteriami miast oraz miasteczek.
Ekologia :?:
Nie...
Forsa...NASZA forsa... :idea:Artur
Komentarz
-
-
Zastanawia mnie te medialna ,,kampania'' antydieslowa w mediach. Od jakiś 2 tygodni gazeta koszerna online potrafi odgrzać tego samego kotleta 3 razy na tydzień. Interia nie ma dnia, żeby na jechała po dieslach.
A a propos ,,kontroli'' to zastanawiam się, co jeszcze zdąży wykombinować ta banda kretynów z Wiejskiej? Żeby nie było - mam w obu autach DPF-a, nie wyciętego :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafikir2r, ale to są pojazdy użytkowe, służą "dobru ogółu" i inne takie pierdoły...
To co? Jak roczny diesel kopci to sankcje i mandaty :?:
A jak ponad 20-letni przegub zakopci pół ulicy to "dobro ogółu" :?:
Pojazdy użytkowe :?: A mój co :?: Wisi w salonie jak obraz czy też jest użytkowy :?:
Pier...nie o szopenie :!:
Chodzi o wyciągnięcie kasy z naszej kieszeni i ubranie tego w medialny bełkot.Artur
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himiZastanawia mnie te medialna ,,kampania'' antydieslowa w mediach. Od jakiś 2 tygodni gazeta koszerna online potrafi odgrzać tego samego kotleta 3 razy na tydzień. Interia nie ma dnia, żeby na jechała po dieslach.
Komentarz
-
-
lu5asz, są okresy, że w temacie LPG jest mniej więcej tak: "LPG podrożeje, czy branża to wytrzyma? Czarne chmury nad LPG. Dramat...", a LPG drożeje tak naprawdę o 5 gr :lol:. Znamienite jest to, że te same gazety/portale to piszą, co teraz o dieslach. Jeździć i się nie przejmować, znajdą sobie za jakiś czas co innego, a znając ich to może być "URE zaakceptował podwyżki cen prądu. Czy hybrydy nadal będą opłacalne?"Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Northeuszlu5asz, są okresy, że w temacie LPG jest mniej więcej tak: "LPG podrożeje, czy branża to wytrzyma? Czarne chmury nad LPG. Dramat...", a LPG drożeje tak naprawdę o 5 gr :lol:. Znamienite jest to, że te same gazety/portale to piszą, co teraz o dieslach. Jeździć i się nie przejmować, znajdą sobie za jakiś czas co innego, a znając ich to może być "URE zaakceptował podwyżki cen prądu. Czy hybrydy nadal będą opłacalne?"
Komentarz
-
-
Codziennie na Interii jest ,,news'' o dieslach. Śledzę to od dłuższego czasu. To jest taki trick mający na celu zwiększać liczbę odsłon. Bo pół Polski jeździ dieslami, a drugie pół je krytykuje i ci też wejdą w newsa, żeby sobie połechtać ego. A merytoryczna wartość tych ,,newsów'' jest żadna. Albo truizmy, albo brednie i powielane, kłamliwe stereotypy. Ani jednego odkrywczego, wartościowego newsa o ON nie przeczytałem tam dotądI nie mówię o pochwalnych - mówię o rzetelnych i interesujących tematach.
Komentarz
-
-
Tak jak z akcyza z dupy wzieta na silniki powyzej 2L(wykoszenie konkurencji z japonii ktora miala glownie diesle 2,2) tak i z tym nowym prawem sluzy to tylko jednemu, konkretnej grupie interesuKto niedawno czytal motor ten wie, ze najbardziej w miastach to kopca piece weglowe, a nie auta, ktore odpowiadaja za max 9% zanieczyszczen!!
Ostatnio czytalem, ze sprzedaz nowych aut w PL dla klienta indywidualnego praktycznie nie istnieje. Wiec pewno jakis "geniusz" lobbingu wpadl na pomysl by Kowalski zamiast 5-letniego tdi Golfa za 30tys, kupil na kredyt gowniana pande za 40tys , ale za to bardzo eko :P , oczywiscie Kowalski glupi nie jest, liczyc umie i wie czego chce, wiec trzeba go sila zmusic do kupienia badziewnego wozidelka, ale nowego
Komentarz
-
-
himi, kto będzie miał dieslem jeździć i tak będzie jeździł i takie artykuły nic nie zmienią. Ciekaw jestem, czy w dajmy na to na terenie DE wycinanie DPF jest tak popularne jak u nas i czy tam kontrole diesli odbiegają czymś od naszych? Bo jeśli wszystko jest podobnie jak u nas, to nie ma nawet nad czym się rozwodzić w tym temacie.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himiCodziennie na Interii jest ,,news'' o dieslach. Śledzę to od dłuższego czasu. To jest taki trick mający na celu zwiększać liczbę odsłon. Bo pół Polski jeździ dieslami, a drugie pół je krytykuje i ci też wejdą w newsa, żeby sobie połechtać ego. A merytoryczna wartość tych ,,newsów'' jest żadna. Albo truizmy, albo brednie i powielane, kłamliwe stereotypy. Ani jednego odkrywczego, wartościowego newsa o ON nie przeczytałem tam dotądI nie mówię o pochwalnych - mówię o rzetelnych i interesujących tematach.
Taks samo jak na pudlach, to strata czasu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Northeuszhimi, kto będzie miał dieslem jeździć i tak będzie jeździł i takie artykuły nic nie zmienią. Ciekaw jestem, czy w dajmy na to na terenie DE wycinanie DPF jest tak popularne jak u nas i czy tam kontrole diesli odbiegają czymś od naszych? Bo jeśli wszystko jest podobnie jak u nas, to nie ma nawet nad czym się rozwodzić w tym temacie.
Komentarz
-
-
W DE kontrole jakości spalin to norma i nieraz auta odjeżdżają na lawecie. W Polsce ponoć pracują nad ustawą aby na wyposażeniu każdej stacji diagnostycznej był analizator spalin (do benzyny/LPG i diesela). A protokół w formie wirtualnej z pomiarów miał by być dołączany co roku do strony CEPIK.
Komentarz
-
Komentarz