co do pobierania czy tez chlania momentami oleju przez tsi to polecam strone www.spalacz.pl gdzie gosc opisuje m.in. swoje "przygody" z 2.0 tfsi i tymi naprawami w AUDI, ktore.... sie nie udaly w pelni niestety i dalej olej idzie - wiec to nie jest tak, ze owe naprawy Audi czy VW czy Skody zawsze byly skuteczne. Uzytkownik jednak jest z auta bardzo zadowolony...
Uzytkownik jednak jest z auta bardzo zadowolony...
po remoncie też jestem bardzo zadowolony a to 6000 zł można jeszcze jakoś przeboleć. Jak ktoś szuka szkodnika z silnikiem 1.8 TSI to niech jeszcze zapyta czy było wymieniane sprzęgło i dwumas, bo całkowity koszt części to 3600 zł
No tak,
Ja miałem 1.8 tsi z II połowy 2011r. i olej brał w bardzo małych ilościach ( zależy którego producenta zalałem olej, bo np Valvoline to 1 litr poszedł na 3 wymiany oleju czyli 45 tyś. km - zawsze maiłem max na bagnecie. A jak zalałem raz - pierwszy i ostatni - MOTUL to musiałem 1 litr dolać przy 9 tysiącach od wymiany, jak zmieniłem znów na normalny olej - Valvoline to się uspokoiło spalanie)
Grand Scenic 2.0T Initiale 05'
Służbowe: Berlingo 1.6hdi 92 Selection 15'
Była 4 x Octavia: 04' O1 fl Elegance Combi ASV
08' O2 Elegance Combi BKC
11' O2 fl Elegance Combi CDAA
99' O1 SLX Combi AHF
Komentarz