Alfa Romeo Giulia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kylo125
    odpowiedział(a)

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aBBHouaYTpo[/youtube]

    [ Dodano: Pią 22 Lip, 16 10:37 ]
    nic ciekawego ale zeby temat nie umarl
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wNqHZs0Xck0[/youtube]

    [ Dodano: Pią 22 Lip, 16 11:02 ]
    chyba to nie jest top speed samochodu...
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cOY4oL2xD6k[/youtube]

    [ Dodano: Pią 22 Lip, 16 13:31 ]
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=EQvEsCQSGTQ[/youtube]

    [ Dodano: Pią 22 Lip, 16 13:35 ]
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rVLYEArftes[/youtube]

    Zostaw komentarz:


  • Tippo
    odpowiedział(a)
    Zamaskowane czesciowo Giulije jeszcze po Bielsku jezdza

    Zostaw komentarz:


  • beaviso
    odpowiedział(a)
    Po tym co mi siorka opowiada, jak wybiera samochód w Belgii (celuje w BMW X3 lub 518d kombi), to już rozumiem skąd te małe moce... Tam z miejsca przy rejestracji płacisz kupę siana (kilka tysi EUR) jeśli auto przekracza określoną moc, pomijając fakt, że niemal wszyscy i tak jeżdżą jak p...zdy. Stąd biorą się te zachodnie "kastraty", które w Polsce, po sprowadzeniu i wizycie w garażu, nagle dostają 30-40% więcej mocy.

    Giulia piękne auto, ale jak na razie brakuje wersji turbobenzyna ok. 250 KM, z manualem i napędem 4x4 koniecznie. Bo te diesle to na weekend za miasto się nadają, a 500 kuni to z kolei niemal niedorzeczna skrajność Chociaż pokazuje potencjał w konstrukcji podwozia (o ile wersja 500KM nie jest jakoś skrajnie różna pod tym względem, oczywiście poza układem hamulcowym).

    Żeby nie było że mam coś do diesli - ponad 5 lat jeździłem Vectrą z fiatowskim JTD 16v, zrobionym na 180/400 i silnik był wspaniały (kręcił się do 5200 rpm bez zadyszki, cudo). Ale to była furmanka, więc diesel był OK. Ale nie do Alfy Romeo, tam żaden klekot nie pasuje... Tym bardziej taki z AdBlue

    M.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    no przeciezpisze jak byk ze jest tez 2,2 180 KM, a tak pozatym to masz racje :P

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    Golas27, dokładnie
    2.2 i 150 kunia, to trochę mało patrząc na dzisiejsze warunki, ale z drugiej strony softem pewnie do 200 pociągnie się to spokojnie jak coś. Taką moc w vagu miało z 10-15 lat temu 2.5 tdi w 6 garnkach (150-180 koni, więc tak samo jak tu), więc tragedii nie ma z tym 150 w 2.2. Przynajmniej nie wyżyłowany ten dieselek, a tego brak dziś właśnie :P

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    maro rs, ale zauważ że ten sam silnik występuje w wersji 180KM.Fiat ma bardzo dobre silniki i znając życie bez trudu idzie wycisnąć sporo więcej z nich,a taka wersja to pewnie tak sobie umyslili i tyle.W najwspanialszy z diesli 2.0 TDI miał wersję 110KM.Pozatym ciagle kazdy mowi ze coraz mniejsze te silniki i coraz bardziej wysilone,a tu mamy chociaz na odwrot Dobrze że są jeszcze takie marki jak Alfa,szkoda tylko że w Polsce każdy chce mieć audi albo falweja.

    Zostaw komentarz:


  • maro rs
    odpowiedział(a)
    piramida, no, toteż tego silnika się nie czepiam

    Zostaw komentarz:


  • piramida
    odpowiedział(a)
    maro rs, ale za to z 2.9 litra 510PS :szeroki_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • maro rs
    odpowiedział(a)
    150 KM z 2,2 litra, gdy od co najmniej 2010 r. koncern fiata ma silniki 165-170 KM z niecałych 2 litrów. Dziwne nieco. To chyba sdi.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Alfa Romeo Giulia to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów w tym roku. Dla włoskiej marki, po latach stagnacji, to być albo nie być. Jak ceny nowego sedana wypadają na tle niemieckiej konkurencji?

    Zostaw komentarz:


  • mac_aaron
    odpowiedział(a)

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    notsure, italiany wyglądają i brzmią....albo to:

    dlatego trochę żal ściska jak w niektórych maserati zapakowany jest niemiecki diesel.... :roll:

    Zostaw komentarz:


  • notsure
    odpowiedział(a)


    to jest piękne , dzwięk koło 1 minuty :shock:

    p.s. fajnie, że są jeszcze maserati czy alfy na rynku bo jakby jeździły tylko niemieckie kartony to by nie było nic pasjonującego w motoryzacji :wink:

    Zostaw komentarz:


  • Alonzo_
    odpowiedział(a)
    Mają swój styl, z pewnością niepowtarzalny i mogą się wielu podobać. Mi też. Ale chyba każdy fan "ma mokro" na dźwięk wydechu V8 w quattroporte. Dla mnie to najzajebistszy dźwięk wydechu auta.....
    Jak tu od 4.10 :slinka

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RmeeF9ZtkCA[/youtube]

    Zostaw komentarz:


  • spc
    odpowiedział(a)
    Mnie się nie podoba... Z przodu spłaszczona alfa 156, z tyłu Audi. Ale środek ładny

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    włoskie wozy niektóre to jak dzieła sztuki....mi bardzo podoba się maserati, np. ghibli:

    Zostaw komentarz:


  • kornat
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Northeusz
    Zamieszczone przez kornat
    To samo można powiedzieć o Octavii 1U2, dlaczego jest mianowana pierwszą generacją jak pierwsza generacja była produkowana w latach 60
    Tamtą Octavię kojarzą nieliczni, a jak ktoś się tym nie interesuje, to nawet nie ma pojęcia o Octavii z lat 60-tych. Identycznie jest z Superbem - pierwszy powstawał w latach 30-tych ubiegłego wieku, a i tak wszyscy pod tą nazwą kojarzą tego "nowożytnego" Superba.
    Dokładnie i dlatego prawdopodobnie jest tak samo w przypadku AR Giulia i w sumie Fiatami 500 i 600 tylko w zapisie cyfrowym, a nie literowym

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez kapi
    Zamieszczone przez notsure
    Dobrze, że ktoś jeszcze robi auta z pasją
    auta z pasją się skończyły...
    Na szczęście są jeszcze takie auta (nieliczne ) w których nie jest najważniejsza ilość litrów w bagażniku i liczba schowków oraz skrobaczka do szyb koło wlewu paliwa...

    Zostaw komentarz:


  • Northeusz
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez kornat
    To samo można powiedzieć o Octavii 1U2, dlaczego jest mianowana pierwszą generacją jak pierwsza generacja była produkowana w latach 60
    Tamtą Octavię kojarzą nieliczni, a jak ktoś się tym nie interesuje, to nawet nie ma pojęcia o Octavii z lat 60-tych. Identycznie jest z Superbem - pierwszy powstawał w latach 30-tych ubiegłego wieku, a i tak wszyscy pod tą nazwą kojarzą tego "nowożytnego" Superba.

    Zostaw komentarz:


  • notsure
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez kapi
    auta z pasją się skończyły...
    No tak w grupie vw to na pewno. Wystarczy spojrzeć na świeżo zaprezentowane Polo na resorach czyli Audi Q2. Dawno nie widziałem nic równie paskudnego :szeroki_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • kornat
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez kapi
    dlaczego użyli drugi raz tej samej nazwy ?
    To samo można powiedzieć o Octavii 1U2, dlaczego jest mianowana pierwszą generacją jak pierwsza generacja była produkowana w latach 60

    Zostaw komentarz:


  • kapi
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez notsure
    Dobrze, że ktoś jeszcze robi auta z pasją
    auta z pasją się skończyły...

    Myślałem że chodzi o Alfa Romeo Giulia ale rocznik mi się nie zgadzał...

    dlaczego użyli drugi raz tej samej nazwy ?

    Zostaw komentarz:


  • notsure
    odpowiedział(a)


    Wnętrze to mistrzostwo świata :shock:

    Świetne linie, połączenie różnych materiałów i całe te ekrany schowane za matową szybą z funkcję split screen a nie jakieś stojące "chińskie tablety" jak w Audi czy Mercu. Dobrze, że ktoś jeszcze robi auta z pasją

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    greg29, toż to tylko wizualizacja, daleka od realności pewnie...szczególnie koła o takim profilu :P

    Zostaw komentarz:

Pracuję...