Ta 510 konna wersja będzie super o ile nie będzie wymagała wizyt a ASO za często jak to z alfami bywa.
Co do stylistyki to jak typowa Włoszka - uwodzicielska
Mi się bardzo podoba właśnie taka czerwona Alfa i według mnie jest godna konkurencji z bmw m3. I muszę przyznać, że jeśli ktoś postawiłby mnie przed wyborem Giulia vs. M3 to wybór padłby na alfę bez dwóch zdań. A cena we włoszech będzie wynosić 79000€.
Na żywo piękne auto i świetnie wykończone. 3,7 s. do 100 km/h i ponad 500 km. Do tego karbonowa maska, fotele i tylni spojler oraz niesamowita stylistyka !!
Auto naprawdę robi wrażenie !!
Zostaw komentarz:
Guest replied
Z tego co pisza w Auo Swiecie to najmocniejsza wersja jak to czesto (bo chyba nie zawsze) przy modelach z Q i koniczynka bedzie naped na 4 kola, 510KM i do setki ponizej 4 sekund, a to juz wyzsza liga, i jak na takie auto osiagi az za dobre Dla mnie auto jest piekne, jak wlosi cos zrobia to mozna miec rozne odczucia, ale zawsze to auto jest jakies (moze nie zawsze, ale czesto ) czego jak u niemcow np. nie czuje. Ostatnio przejezdzalem przez Mediolan i gdzies w okolicach miasta zaciekawily mnie w salonie wlasnie 2 auta jedno 2 drzwiowe Coupe i wlasnie ten model. Nie wiem co tam robily czy sa w oficjalnej sprzedazy, ale oba wygladaly pieknie. Co do coupe pierw myslalem ze to 4C, ale jak sie przygladnalem to bylo Disco Volante, robilo swietne wrazenie.
Jedno "ale" tylko, z boku cos zabardzo mi sie kojarzy z nowym BMW chyba 3ka.
Ale ta z ostatniego linku to niby co to?
Odnosnie tej czerwonej bo tak bedzie wygladala to tyl super, bok i przod juz troche bardziej mieszane uczucia.
jeden slyszal, ze dzwonią, drugi widział, że kradną, a tak naprawdę xionc na tacę zbierał...
4tech, co ma podciśnienie, do usterki pojawiającej się WYŁĄCZNIE (niech Moderatorzy się odstosunkują od wyrazu napisanego wielkimi literami, bo to nie pisanie CapsLockiem) po zadziałaniu pompy ABSu??? Natalia Irena Celina!
marcin1191, próbowałeś przeprowadzić odpowietrzanie układu hamulcowego Z UŻYCIEM procedury opisanej na stronie RossTechWiki? Jest to procedura z użyciem oprogramowania VCDS i zużywa ona dużo płynu hamulcowego (przy pierwszym podejściu u mnie po wymianie pompy ABSu właśnie, po zużyciu ponad litra płynu elektronika nadal twierdziła, że układ jest zapowietrzony (i co ciekawe, miała rację!).
Przy drugim podejściu do zadania zaopatrzyłem się w 6mb węża silikonowego o średnicy pozwalającej ciasno założyć go na odpowietrznik, przeciąłem go w pół i doprowadziłem do stanu, że węże założone na obydwa przednie odpowietrzniki wprowadziłem z powrotem do zbiorniczka płynu hamulcowego wraz z lejkiem, by na początku (kiedy węże jeszcze były puste) dolać płynu do układu.
Czemu tak? Zbiorniczek sam w sobie ma sitko zabezpieczające przed dostaniem się śmieci do układu hamulcowego, a impet z jakim procedura elektrycznego odpowietrzania pompy ABS wypompowuje płyn ze zbiorniczka hamulcowego jest tak duży, że w innym układzie albo pompe odpowietrza się na pół gwizdka (odkręcając wbrew zaleceniom VCDSa po jednym kole z każdej strony), albo człowiek nie nadąży z dolewaniem świeżego płynu.
Dopiero po przejściu tej ścieżki zdrowia i ponownym wystąpieniu usterki myślałbym o ewentualnym szukaniu innej pompy (omijając ofertę ASO szerokim łukiem - za 600PLN z alledrogo wyjąłem w zeszłym roku wszystko mającą pompę ABSu z końcówką BL)
Zostaw komentarz: