Alfa Romeo Giulia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • tomek evo
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
    szkoda tylko ze niektórzy ponad 3 miesiace czekaja na serwis a FCA rozkłada rece bo nie wie jak naprawic usterki ( w necie jest kilka przypadków )
    Znam faktycznie kilka przypadków (z neta) ale podobne "kwiatki" są też w innych markach. Osobiście (nie z neta) znam 2 przypadki, kiedy serwisy nie były w stanie sobie poradzić z Mercedesami, 1 z BMW i 1 z Audi. W jednym przypadku skończyło się odstąpieniem od umowy a w 2 innych dopiero specjaliści z centrali firmy dali radę i to nie od razu. W jednym przypadku nie wiem jak się historia zakończyła. Znajomy w Mercedesie S-klasy kupionej z salonu mniej więcej co 70 tys. wymieniał skrzynie biegów (3 razy) i nic się z tym nie da zrobić (wada konstrukcyjna nieusuwalna w tej skrzyni). Raz za lawetę zapłacił 7 tys. złotych. Takie mamy współczesne auta (jak się ma pecha to po zawodach) i niech ktoś nie myśli, że będzie lepiej.

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    szkoda tylko ze niektórzy ponad 3 miesiace czekaja na serwis a FCA rozkłada rece bo nie wie jak naprawic usterki ( w necie jest kilka przypadków )

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied

    Zostaw komentarz:


  • tomek evo
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maicroft Zobacz wpis
    Tu w tej chwili wchodzi jedynie problem z utrata wartosci. Auto jako auto, osiagi ma, prowadzenie ma, ale pozostaje kwestia ceny.

    To jest jednak budzet zblizony do aut konkurencji. A jak ktos kupuje auto za 400tys, to 50-100 wiecej nie stanowi juz problemu. Wiec pozostaja fani marki oraz tacy co beda chcieli sprobowac ... i moze zostac z AR na dluzej.
    Co do utraty wartości to tez już powoli się to zmienia. Już 159 nie notowała jakiejś kosmicznej utraty wartości tylko w miarę przeciętna utratę w stosunku do innych aut segmentu a biorąc pod uwagę kwoty transakcyjne w stosunku do aut klasy premium czyli Audi A4, BMW3 czy Mercedesa to kwotowa utrata wartości była większa w przypadku Niemieckich konkurentów. Jeśli chodzi o Guliettę to tu już wogóle utrata wartości jest na dobrym średnim poziomie bo jeśli auto, które (po dobrych rabatach, wyprzedażach itd.) można było kupić za 77 tys. jako 5-leetnie kosztuje w granicach 50-60% ceny nowego to chyba nie jest tak źle?

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied


    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Tym razem Stelvio 2,0 T 280KM

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Podjaral sie...

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied


    Fajne i konkretne porownanie.
    Ostatnio edytowany przez Gość; 9522.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Seria z automatem 8b.


    a tu juz jakies tuningi




    i takie tam...

    Zostaw komentarz:


  • michal8937
    odpowiedział(a)
    Oby jakość wykonania wnętrza była lepsza niż w Giuli.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    https://www.youtube.com/watch?v=olXu8QnKbtI
    http://www.youtube.com/watch?v=qp5WP60hbcM
    Ostatnio edytowany przez Gość; 9522.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied



    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Test Stelvio...

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Co do ceny Quadrifoglio to nie wiem czemu miala by byc tansza skoro wychodzi na to ze jezdzi lepiej niz Merc AMG i BMW M, jest zaawansowana technicznie, czy alfa powinna za darmo oddawac do dyspozycji kierowcy "nowinki" za ktore inni slono kasuja?! Samochod w duzej czesci zbudowany z aluminium i wlokna weglowego, silnik aluminiowy z odlaczanymi 3 cylindrami, ktory w tej chwlili jest jednym z najlepszych V6, zaawansowane zawieszenie (nie mowiac o bajeranckim regulowanym automatycznie przednim spojlerze pod zderzakiem i 14 glosnikach Harman Cardon ) Zreszta filmik ktory ostatni wkleilem i to mowia same za siebie https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/ Popatrzcie jakie samochody sa za nia a jakie przed, a Alfa wjechala na tor jakby prosto z zakupow, jak pobila czas M4 szwaby musieli przygotowac M4 GTS zeby go przebic. Dla mnie moga byc szybsze lepsze, ale nie maja tego co ma Alfa, sa beznamietne kompletnie, a o to chodzi w takim aucie.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Nie chce mi sie calego czytac tylko 4 strony poza jednym nieciekawym przypadkiem nic nadzwyczajnego nie widze.

    Zostaw komentarz:


  • michal8937
    odpowiedział(a)
    Już teraz u każdego producenta zdarzają się większe fakapy.

    Przejrzycie wątek, bo to dobra lektura na poprawę humoru

    Klub Alfa Romeo - Alfaholicy, forum skupiające miłośników marki Alfa Romeo. Na naszych stronach znajdziecie informacje o: Alfa Romeo 156, 159, Mito, Giulia, Giulietta.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Nie znam przypadku Gulietty, ale znajac wloskie i francuskie auta, maja wiele przypadlosci czasem drobnych czasem grubszych, najczesciej te drobne sprawiaja problemy i idzie fama. Raporty awaryjnosci odnotowuja ich wizyty w serwisach i auta uzyskaja slabe pozycje, przynajmniej w pierwszych kilku latach. Ja tam wole niech pierdoly sie psuja niz zaliczyc wpadke jak to bywa z VW, zalicza moze mniej wpadek ale bardziej kosztownych. Te auta jak wszystkie inne sie psuja i nikt mnie nie przekona ze tak nie jest, w dodatku znacznie wiecej to kosztuje.Skoda,VW,Audi, BMW,Mercedes to wszystko sie psuje, tylko troche drozej, ale jak kogos stac na zakup to niech buli...
    Ostatnio edytowany przez Gość; 9522.

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Tu w tej chwili wchodzi jedynie problem z utrata wartosci. Auto jako auto, osiagi ma, prowadzenie ma, ale pozostaje kwestia ceny.

    To jest jednak budzet zblizony do aut konkurencji. A jak ktos kupuje auto za 400tys, to 50-100 wiecej nie stanowi juz problemu. Wiec pozostaja fani marki oraz tacy co beda chcieli sprobowac ... i moze zostac z AR na dluzej.

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez michal8937 Zobacz wpis
    Alfa może mieć jeden zasadniczy problem ze sprzedażą tego modelu w postaci legendarnej awaryjności oraz utracie wartości. Teraz znajomy kupował X6 i jak mu powiedziałem, że lada moment wchodzi nowy Suv Alfy, to spojrzał na mnie z politowaniem.
    Popytaj fachowców od BMW o awaryjność. To jest koszmar! Obecnie BMW mozna mieć tylko na gwarancji a potem je zgubić lub spalić :-) Np. w Wawie jest Jeden człowiek który ogarnia całą elektronikę bmw. No jest jeszcze aso ale oni po prostu wymieniają wszystko jak leci wystawiając takie rachunki, że nawet ci co ich stać na X6 spadają z krzeseł

    Zostaw komentarz:


  • michal8937
    odpowiedział(a)
    Może to wynika z doświadczenia życiowego? Sam mam porównanie na własnym podwórku i niestety, ale VW wypada dużo lepiej pod tym względem niż fiat. Owszem, zawsze jest jakiś przypadek na jaki model się trafi.

    Żeby to wszystko było takie proste, żeby można było napisać o "przepłacaniu" za to samo, bo nie jest takie proste i czarno białe jak chcesz to napisać.


    Z tą awaryjnością to jest różnie. W VAGu padają łańcuchy rozrządu, w niektórych tsi padały tłoki, itd. W BMW też są i byłe problemy jakościowe. Jednak wejdź sobie na forum alfaholicy i prześledź temat: awaryjność Giulietty po 10 tyś km. Nie wygląda to zbyt kolorowo.

    Teraz jest ten plus, że u większości producentów można uzyskać 5 lat gwarancji, a to jest bardzo ważne w dobie tak naszpikowanych elektroniką samochodów.

    Giuli bardzo kibicuję i czekam na samochód testowy, żeby ją porównać do A4 B9 oraz BMW 3.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied
    Legendarna awaryjnosc minela, dla mnie czlowiek ktory nadal wierzy w bezawaryjnosc aut niemieckich i jakich kolwiek jest poprostu tlumanem, zeby nie powiedziec de...Niech znajomek kupi BMW, po co mu Fiat za 300 tys, Ciekawe czy to BMW bedzie takie bezawaryjne...nie od dzis wiadomo ze wloskie i francuskie traca na wartosci, przynajmniej sa jakies ciekawe oferty na rynku wtornym, nie trzeba przeplacac za "prestiz" i marke.

    Zostaw komentarz:


  • michal8937
    odpowiedział(a)
    Alfa może mieć jeden zasadniczy problem ze sprzedażą tego modelu w postaci legendarnej awaryjności oraz utracie wartości. Teraz znajomy kupował X6 i jak mu powiedziałem, że lada moment wchodzi nowy Suv Alfy, to spojrzał na mnie z politowaniem. Alfa za 300 tysięcy? Tyle płacić za fiata i potem oddać za darmo? Tak może reagować docelowa klientela tych samochodów.

    Zostaw komentarz:


  • Gość
    Guest replied

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Gnusma Zobacz wpis
    Golas27 za 131.000 można mieć Mercedesa CLA który ma wymiary podobne do AR Gulia ... wybieram Mercedesa.
    Specyzujmy tylko, że za te 131tys to jest zwykly przednionapędowy kompakt (klasa A), fakt że ładny jak dla mnie, z silnikiem Renault 1.5dci 109km.
    Ja wybieram Giulię i nie sądzę bym był osamotniony

    Zostaw komentarz:

Pracuję...