Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cytrynowiec
    L&K
    • 2015
    • 1056
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    Zamieszczone przez micrusec Zobacz wpis
    Ale się podziel informacją za ile i w jakich ilościach


    Trochę to trwało, ponieważ moje zapytanie krążyło ale dostałem info o tym, że tego oleju nie ma w ofercie u nas w kraju ale....jest opcja taka:

    "Witam ponownie,


    otrzymaliśmy oferty cenowe na produkt jaki się Pan interesuje :


    Eurol Syntence FS 0W30


    opakowanie 1 l : 19,95 zł za opakowanie 1 l netto


    opakowanie 5 l : 91 zł za opakowanie 5 l netto


    dostępność : 14 dni od złożenia zamówienia


    w przypadku akceptacji naszej oferty prosimy o kontakt w celu zamówienia w/w produktu


    jesteśmy hurtownią i jednostką sprzedaży jest karton . w opak 1 l - 12 sztuk, w opak 5 l - 4 sztuki


    Oczekując komentarza pozdrawiam


    Prager Sp. z o.o.
    Ul. Ursynowska 72
    02-605 Warszawa

    Tel.: + 48 512 753 555
    Email: [email protected] "


    W związku z tym ponieważ kupuję "graty" do auta na FVAT, to są dwie opcje:

    1. - temat upada ponieważ aż takich ilości póki co nie potrzebuję jako pojedynczy nabywca
    2. - któryś z naszych sprzedawców kupuje to na siebie ale, aby to zrobił powinno się zdecydować kilku odbiorców aby tą minimalkę w zakupie zapewnić. Pewnie nie zrobi tego charytatywnie więc cena będzie odpowiednio wyższa, o ile, to już kwestia do uzgodnienia.

    Przypominam jaki to olej:
    http://www.eurol.com/en/37-products/...-fs-0w-30.html z zawartosćią do 50% PAO.
    oraz oficjalną aprobatą VW 504/507: https://erwin.volkswagen.de/erwin/do...0400_50700.pdf

    Ktoś jest chętny? Ja się deklaruję na 5L.

    Komentarz

    • micrusec
      Rider
      • 2013
      • 559

      Ja bym mógł wziąć 5 litrów 1 szt.

      Komentarz

      • pedros
        RS
        • 2009
        • 1958
        • Volkswagen
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        Biorę 1x 5 L kto będzie szefem logistyki ?(potrzebuje fv)


        btw. Właśnie przeglądam Erwina i pojawiają się te zero w trzydzieści fajnie


        dla kogo Eurol również produkuje oleje ?
        Ostatnio edytowany przez pedros; 7570.

        Komentarz

        • cytrynowiec
          L&K
          • 2015
          • 1056
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          No i fajnie, to jest nas trzech , może ktoś jeszcze reflektuje? Postaram się ogarnąć sprawę i we wtorek, środę przekażę zainteresowanym szczegóły na pw ponieważ dzięki bardzo dobremu kontaktowi z P. Anną z firmy Prager pojawiła się jeszcze jedna możliwość załatwienia sprawy. Tak więc jakby ktoś jeszcze był zainteresowany niech pisze najlepiej do mnie pw.
          Eurol produkuje oprócz swojej marki, jeszcze dla NGN, który jest bardzo popularnym brandem za naszą wschodnią granicą , i dla Xado, którego przedstawiać nie trzeba

          Komentarz

          • Sebastian_M26
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1823
            • Superb II (3T4)

            Eurol Synergy 0W-30 może być ciekawym produktem, mogę go wziąć na testy...
            Seria 188KM/270Nm na 95RON

            Komentarz

            • msemafor
              Ambiente
              • 2013
              • 232
              • Octavia III (5E3)
              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

              Podpowiedzcie jeszcze, czy ten EUROL SYENRGY 0W40 ma dobre parametry i jest wart zainteresowania do 1.6 BFQ z LPG 2007r. 143 tys. km? Może też wezmę 5L bo za niecałe 2 miesiące wymiana.

              Komentarz

              • cytrynowiec
                L&K
                • 2015
                • 1056
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
                Eurol Synergy 0W-30 może być ciekawym produktem, mogę go wziąć na testy...
                Dopakowany jak Amsoil SS http://www.oil-club.ru/forum/topic/22012-22012/ to jednak full saps. Jak jesteś zainteresowany to napisz Pragera - stopka wyżej jest podana, ale nie wiem czy mają, pytałem tylko o tego Syntence.
                Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.

                Komentarz

                • cytrynowiec
                  L&K
                  • 2015
                  • 1056
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  Zamieszczone przez msemafor Zobacz wpis
                  Podpowiedzcie jeszcze, czy ten EUROL SYENRGY 0W40 ma dobre parametry i jest wart zainteresowania do 1.6 BFQ z LPG 2007r. 143 tys. km? Może też wezmę 5L bo za niecałe 2 miesiące wymiana.
                  Tu masz VOA tego Eurola http://www.oil-club.ru/forum/topic/21994-21994/. Baza to PAO+ trochę HC.
                  Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.

                  Komentarz

                  • Sebastian_M26
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 1823
                    • Superb II (3T4)

                    Eko mnie nie interesuje także jeśli jest Synergy 0W-30 to piątka dla mnie, zobaczymy co warte jak zrobi się +35C.
                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                    Komentarz

                    • prezes73
                      Rider
                      • 2015
                      • 522
                      • Hyundai

                      Jeżeli już to też Synergy 0W-30
                      Ostatnio edytowany przez prezes73; 39082.

                      Komentarz

                      • cytrynowiec
                        L&K
                        • 2015
                        • 1056
                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                        To może podsumowując aby wyjaśnić wszystkim sprawę:

                        Na specjalne zamówienie jest do ściągnięcia w ciągu 14 dni przez dystrybutora firmę Prager Sp. z o.o. - Eurol Syntence FS 0w30
                        dokładnie ten: http://www.eurol.com/pl/1012-product...-fs-0w-30.html
                        Ilość minimalna to 4x5L. opakowanie 5 l : cena 91 zł za opakowanie 5 l netto.
                        Kwestia logistyki, ewentualnych kosztów z tym związanych i formalności będzie przesłana przeze mnie na pw potwierdzającym zakup. Na liście są:
                        micrusec - 5L
                        pedros - 5L
                        cytrynowiec - 5L

                        pozostaje jeszcze 5L do kupienia, także jak ktoś jest chętny tylko na ten olej niech pisze do mnie pw.


                        Nie chcę mieszać spraw, więc nie będę prowadził zakupów innego oleju. Jeżeli jest ktoś zainteresowany innym olejem Eurol niech pisze maila do firmy Prager, którego podałem powyżej.

                        Komentarz

                        • pedros
                          RS
                          • 2009
                          • 1958
                          • Volkswagen
                          • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                          Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis







                          Te 504 nawet 10tys nie wytrzymują
                          Spójrzmy na to z innej strony:

                          dlaczego UOA oleju po 30 kkm jest źle odbierana w porównaniu do takiego samego eseju po 15 kkm?

                          Otoz paradoksalnie analizują parametr WEAR czyli drapanie metalu mamy ileś tam ppm żelaza.

                          biorac sumę ilości bezwzględnej zelaza z próbek z 2 interwałów po 15 kkm wychodzi bardzo podobne do ilości bezwzględnej uzyskanej z jednej próbki po 30 kkm. Wniosek: ubytek metalu jest podobny pomimo niekorzystnych innych parametrów obniżających jakość oleju jak

                          - spadek TBN
                          - zwiększenie udziału paliwa w oleju
                          - sadze, spalone polimery (osady węglowe)

                          Teraz najważniejsze:

                          zywotnosc oleju jest bezpośrednio związana ze stylem jazdy i warunkami eksploatacji.

                          mamy 2 skrajne: z jednej strony zapylone miasto i mnóstwo chłodnych startów a z drugiej natomiast trasa szybkiego ruchu/autostrada gdzie nie jesteśmy w stanie wykończyć oleju nawet > 30 kkm - Pod warunkiem nie jeżdżenia blisko V max.

                          Czesto komputer wprowadza poprawki na ów warunki stad tragedii nie ma. Dowód floty obprzebiegach > 300 kkm wyłącznie serwisowane w trybie LL.

                          Warunek konieczny: silnik przystosowany do oleju LL (nie jest nim na pewno 1,5dCi)

                          zeby rozwiać ewentualne dywagacje w zarodku ja zmieniam co 15 kkm bo mam styl mocno mieszany i przy bardzo atrakcyjnych cenach olejów i filtrów ( sprzedawcy z forum) nie ma sensu robić obliczeń nasa nt długości interwału.

                          Jesli natomiast zdarzy się ( choć tego pilnuję ale wiadomo auto wie lepiej) zrzut paliwa do oleju przez przerwana procedurę wypalania filtra to wymieniam wcześniej jak i wcześniej wymieniam w samochodzie benzynowym kiedy jest eksploatowany na krótkich odcinkach (udział benzyny oraz wilgoci jest znaczny)


                          Cala filozofia w wyborze oleju sprowadza się do wyboru relatywnie taniego o bdb bazie olejowej i odpowiednio dopakowanego ale nie przepakowanego)

                          Jakosc oleju z norma 504/507 pokazują charty Lubrizola mówiące o bezwzględnej przewadze nonormy LL nad 502.00

                          Naturalnie dzisiejsze oleje z 502 przewyższają założenia normy 502.00 bardzo przewyższają ale np dodatki AW uważane kiedyś za panaceum na wszystko są dzisiaj za archaiczne Mo2S, ZDP, ZDDP które niekorzystnie modyfikują powierzchnie metalu.

                          ​​​​​​​



                          Komentarz

                          • algi
                            Ambiente
                            • 2014
                            • 214
                            • Octavia III combi (5E5)
                            • CHPA 1.4 TSI 140 KM



                            O i to jest wypowiedź sensowna.
                            Dla mnie "czyste 502" jest archaiczne - jeśli miałbym na vw 502 jeździć to musiałby olej jeszcze dodatkowo spełniać choćby MB 229.5 itd...
                            Testy VW 650h na vw504 vs testy 250h na vw502 to prawie jak 3 do 1...


                            Jak to pedros napisał:
                            "zeby rozwiać ewentualne dywagacje w zarodku ja zmieniam co 15 kkm bo mam styl mocno mieszany i przy bardzo atrakcyjnych cenach olejów i filtrów ( sprzedawcy z forum) nie ma sensu robić obliczeń nasa nt długości interwału."

                            Ja zdecydowałem się (silnik benzynowy) na 504 ale wymianę robię też co 15kkm. Co prawda nie jeżdżę dużo po zakorkowanym mieście bo się wyprowadziłem z Warszawy pod i do pracy także dojeżdżam pod - więc nie muszę się w korkach co rano pchać do Warszawy - do tego jeżdżę bardzo spokojnie (od jakiegoś czasu taki mały dodatkowy fotelik RWF z tyłu uspokaja - to jednak odcinki są czasami krótkie - na codzień z 30km ale czasami "pokręcę się koło komina" od sklepu do sklepu w mojej miejscowości więc odpalam i gaszę.... Na szczęście brak rozruchów po mroźnych nocach bo samochód w garażu gdzie zawsze jest na plusie (przy okazji brak skrobania szyb :-)
                            Ale w CHPA jest zintegrowany katalizator z kolektorem wydechowym więc FullSAPSa to ja nie chce....


                            Tak więc każdy sobie dobiera olej pod swoje potrzeby - warunki jazdy i swój silnik (benzyna/diesel/ stary/nowy...).
                            Czasami można "połączyć dwa światy"...

                            Może komuś się wybór nie podobać, ale jak to marlej108 z kupnem samochodu ostatnio pisał - czasami wszyscy dookoła i tak źle doradzą i trzeba samemu przefiltrować wszystkie "za i przeciw" a ostatecznie i tak samemu podjąć decyzję, która potem okazuje się najlepsza dla nas.



                            algi
                            O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY

                            Komentarz

                            • koka
                              Rider
                              • 2015
                              • 321
                              • Seat

                              Zamieszczone przez tomek evo Zobacz wpis
                              0w40 Meguina z mixem ar9100/9200 sprawdza się więcej niż bardzo dobrze.
                              czy mix 9100/9200 nada się do skrzyni ? chce trochę "wygładzić" zmianę biegów, szczególnie "2", choć jest całkiem przyzwoicie to mogłoby być lepiej ... i co do takiego zabiegu najbardziej się nada ? myślałem jeszcze o LM Gear Protect ale nie znam składu tej mikstury.

                              Leon 1.6 16V 105 KM

                              Komentarz

                              • robertowicz
                                Drive
                                • 2016
                                • 97

                                9200 nie nadaje się do skrzyni,9100 i 9300

                                Komentarz

                                • cytrynowiec
                                  L&K
                                  • 2015
                                  • 1056
                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                  Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
                                  To może podsumowując aby wyjaśnić wszystkim sprawę:

                                  Na specjalne zamówienie jest do ściągnięcia w ciągu 14 dni przez dystrybutora firmę Prager Sp. z o.o. - Eurol Syntence FS 0w30
                                  dokładnie ten: http://www.eurol.com/pl/1012-product...-fs-0w-30.html
                                  Ilość minimalna to 4x5L. opakowanie 5 l : cena 91 zł za opakowanie 5 l netto.
                                  Kwestia logistyki, ewentualnych kosztów z tym związanych i formalności będzie przesłana przeze mnie na pw potwierdzającym zakup. Na liście są:
                                  micrusec - 5L
                                  pedros - 5L
                                  cytrynowiec - 5L

                                  pozostaje jeszcze 5L do kupienia, także jak ktoś jest chętny tylko na ten olej niech pisze do mnie pw.

                                  Zainteresowani już poinformowani, a dla pozostałych to sprawa już nieaktualna, wsio sprzedane, dalsze info o statusie zamówienia na pw.

                                  Komentarz

                                  • pedros
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 1958
                                    • Volkswagen
                                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                    Wreszcie firma na C znalazła swoją niszę; )

                                    Niektórzy to zalewają do silnika; )
                                    Załączone pliki

                                    Komentarz

                                    • pedros
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 1958
                                      • Volkswagen
                                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                      Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpis
                                      9200 nie nadaje się do skrzyni,9100 i 9300
                                      Wyjaśnij proszę dlaczego? Bo ja mam zamiar właśnie wrzucić dawkę WS2 do skrzyni.

                                      Komentarz

                                      • bo86bo
                                        Rider
                                        • 2015
                                        • 316
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                                        Mam Octavie RS 1.8T 180km z instalacją gazową... ostatnio lałem Millers Tridental 5w40... niebawem zbliża się wymiana. Myślicie lać dalej to samo czy polecacie coś innego? Dolać dolałem po 8tys od wymiany niecałe 0.5l. Zastanawiam się też czy nie dodać mu Cerateca przy okazji wymiany? Co sądzicie o tej opcji.
                                        Champ20ns!

                                        Komentarz

                                        • cytrynowiec
                                          L&K
                                          • 2015
                                          • 1056
                                          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                          Zamieszczone przez bo86bo Zobacz wpis
                                          Mam Octavie RS 1.8T 180km z instalacją gazową... ostatnio lałem Millers Tridental 5w40... niebawem zbliża się wymiana. Myślicie lać dalej to samo czy polecacie coś innego? Dolać dolałem po 8tys od wymiany niecałe 0.5l. Zastanawiam się też czy nie dodać mu Cerateca przy okazji wymiany? Co sądzicie o tej opcji.
                                          Jeżeli jest chęć zmiany, a chcesz pozostać przy tej lepkości i....ma być podobna półka cenowa a nawet taniej to:
                                          http://www.ravenol.de/en/products/us...sae-5w-40.html
                                          http://www.oil-club.ru/forum/topic/1...5w-40-svezhee/


                                          Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.

                                          Komentarz

                                          • bo86bo
                                            Rider
                                            • 2015
                                            • 316
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                                            Chęci zmiany mocno nie mam, bo nie narzekam ale bardziej chodizło mi o to czy dobry wybór czy polecacie coś innego bardziej zaawansowanego...
                                            Champ20ns!

                                            Komentarz

                                            • micrusec
                                              Rider
                                              • 2013
                                              • 559

                                              Pewnie było milion jeden razy ale wkleję bo ostatnio patrzyłem za tym :




                                              No i tutaj wyjaśnienie (teraz co niektórzy zainteresowani tematem mogą sobie skopiować do Google Tłumacz)

                                              Soot Thickening : Imperfect fuel combustion can lead to the formation of small, carbonaceous particles (commonly called soot). Soot formation is much more common in diesel than in gasoline engines due to differences in fuel and combustion. If soot is not dispursed, it aggregates to form larger particles that can increase lubricant viscosity and engine wear. In extreme cases, soot can block channels and filters within the engine, leading to oil starvation. Soot thickening is primarily controlled through dispersants.

                                              Wear : One of the most important functions of a lubricant is to reduce the amount of engine wear. If moving metal parts are allowed to come into contact, they suffer damage. As this damage worsens, engine performance can deteriorate to the point where the engine no longer functions. Wear can occur in the engine anywhere there are moving part, such as the valve train area. Wear is primarily controlled by zinc dialkyldithiophosphates (ZDPs)

                                              Piston Deposits : During use, the engine combustion chamber reaches hundreds of degrees Celcius and forms many reactive species. They combine to form deposits in and around the pistons. If not controlled, these deposits can build up and damage the engine by allowing hot combustion gases to pass into the crankcase, severly impacting lubricant performance. Piston deposits are primarily controlled by detergents.

                                              Oxidative Thickening : During use, engine oil is exposed to high temperatures, and highly reactive, oxidising species are formed during combustion. If the oil does not resist the resulting oxidation, its viscosity increases as polar species accumulate. At some point, the oil becomes too thick to be pumped around the engine, which can quickly result in engine damage. Oxidative thickening is primarily controlled by antioxidants.

                                              Fuel Economy : To lower carbon dioxide emmisions, engine oils are being required to provide greater fuel economy. Improved fuel economy is normally achieved by using lower viscosity oils (HTHS viscosity < 3.5cP) and friction modification technology.

                                              Aftertreatment Compatibility : To meet emmisions requirements, many engine manufacturers are using aftertreatment systems. These can be effected by lubricant components that reach the system through the exhaust. To achieve aftertreatment compatibility, specifications are being introduced to limit the level of various lubricant components. Reducing components such as sulpher and phosphorus and chemistry that can lead to high sulphated ash can improve lubricant compatibility with the aftertreatment system.

                                              Sludge : Inefficient gasoline fuel combustion and partial lubricant oxidation can form polar species that accumulate in the oil (commonly called sludge). Sludge can block oil filters and small channels within the engine, leading to oil starvation and generally interfering with lubricant performance. Sludge is primarily controlled by dispersants.


                                              Różne kombinacje dostępne pod adresem : https://online.lubrizol.com/relperftool/pc.html


                                              Komentarz

                                              • cytrynowiec
                                                L&K
                                                • 2015
                                                • 1056
                                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                                Zamieszczone przez bo86bo Zobacz wpis
                                                Chęci zmiany mocno nie mam, bo nie narzekam ale bardziej chodizło mi o to czy dobry wybór czy polecacie coś innego bardziej zaawansowanego...
                                                Millers seria Trident to są oleje grupy III w technologii HC, co nie znaczy że są złe, jak widać u Ciebie się sprawdzają. Ravenol to technologicznie półka wyżej, olej wykonany jest w technologii PAO, i widać to w analizie VOA jaką załączyłem, bardzo dobry niski, CCS, niski Noack, wysoka temp. zapłonu i niska płynięcia, niezły TBN bo ponad 10. Olej typu full saps co widać po pakiecie. Wg mnie świetny olej do mocno uturbionych benzyn. Ostatnimi czasy widać że Ravenol odnawia główną paletę olejową dla osobówek, co widać po składzie, trzymania parametrów wg kart, co z wcześniejszymi analizami bywało różnie.

                                                Komentarz

                                                • cytrynowiec
                                                  L&K
                                                  • 2015
                                                  • 1056
                                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                                  Zamieszczone przez micrusec Zobacz wpis
                                                  Pewnie było milion jeden razy ale wkleję bo ostatnio patrzyłem za tym :




                                                  No i tutaj wyjaśnienie (teraz co niektórzy zainteresowani tematem mogą sobie skopiować do Google Tłumacz)

                                                  Soot Thickening : Imperfect fuel combustion can lead to the formation of small, carbonaceous particles (commonly called soot). Soot formation is much more common in diesel than in gasoline engines due to differences in fuel and combustion. If soot is not dispursed, it aggregates to form larger particles that can increase lubricant viscosity and engine wear. In extreme cases, soot can block channels and filters within the engine, leading to oil starvation. Soot thickening is primarily controlled through dispersants.

                                                  Wear : One of the most important functions of a lubricant is to reduce the amount of engine wear. If moving metal parts are allowed to come into contact, they suffer damage. As this damage worsens, engine performance can deteriorate to the point where the engine no longer functions. Wear can occur in the engine anywhere there are moving part, such as the valve train area. Wear is primarily controlled by zinc dialkyldithiophosphates (ZDPs)

                                                  Piston Deposits : During use, the engine combustion chamber reaches hundreds of degrees Celcius and forms many reactive species. They combine to form deposits in and around the pistons. If not controlled, these deposits can build up and damage the engine by allowing hot combustion gases to pass into the crankcase, severly impacting lubricant performance. Piston deposits are primarily controlled by detergents.

                                                  Oxidative Thickening : During use, engine oil is exposed to high temperatures, and highly reactive, oxidising species are formed during combustion. If the oil does not resist the resulting oxidation, its viscosity increases as polar species accumulate. At some point, the oil becomes too thick to be pumped around the engine, which can quickly result in engine damage. Oxidative thickening is primarily controlled by antioxidants.

                                                  Fuel Economy : To lower carbon dioxide emmisions, engine oils are being required to provide greater fuel economy. Improved fuel economy is normally achieved by using lower viscosity oils (HTHS viscosity < 3.5cP) and friction modification technology.

                                                  Aftertreatment Compatibility : To meet emmisions requirements, many engine manufacturers are using aftertreatment systems. These can be effected by lubricant components that reach the system through the exhaust. To achieve aftertreatment compatibility, specifications are being introduced to limit the level of various lubricant components. Reducing components such as sulpher and phosphorus and chemistry that can lead to high sulphated ash can improve lubricant compatibility with the aftertreatment system.

                                                  Sludge : Inefficient gasoline fuel combustion and partial lubricant oxidation can form polar species that accumulate in the oil (commonly called sludge). Sludge can block oil filters and small channels within the engine, leading to oil starvation and generally interfering with lubricant performance. Sludge is primarily controlled by dispersants.


                                                  Różne kombinacje dostępne pod adresem : https://online.lubrizol.com/relperftool/pc.html

                                                  Żeby znowu nie było zaraz co lepsze, 502.00/505.00 vs 504.00 / 507.00

                                                  Komentarz

                                                  • vesatis
                                                    Ambiente
                                                    • 2013
                                                    • 119
                                                    • Fiat
                                                    • CGGA 1.4 MPI 80 KM

                                                    Panowie polećcie coś najwyższej jakości do Fiatowskiego 1.4 16V 95 KM. Producent zaleca Selenię (petronas) K P.E. 5W40 ACEA C3. Samochód jeździ po mieście na bardzo krótkich i krótkich dystansach. Najlepiej pełne PAO+Estry.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...