Zamieszczone przez AdiRuti
Zobacz wpis
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
-
-
Witajcie, posiadam O3 1.4 TSI z DSG . 1 właściciel zmieniał olej wedle zaleceń ASO, Octavie mam 65 tyś. Km dziś 112 tyś. Km. Serwisowana w ASO lecz olej zmieniam co 15 tyś. Km.
Żaden ze mnie mechanior i jak by mi kazali lać to bym lał. Lecz ostatnio kiedy kupowałem w sklepach olej i inne pierdoły praktycznie dwa sklepy stwierdziły, że ten Castrol LL to jest chłam...
Będąc w sklepie Petrostar rozmawiając o Castrolu polecili mi zmienić olej na MILLERS stwierdzając, że róznica miedzy nimi to jak BMW do Poloneza.
Pytanie czy naprawde warto zmienić oleje na MILLERS OILS XF LONGLIFE 5W30 (200 zł 5l) ?
Jeśli tak to jaką płukanke zastosować?
Czy w tym przypadku warto kupić dodatkowo 4L oleju np. Castrola i przepłukać i wylać i dopiero wlać Millers?
Zostaw komentarz:
-
-
Czy na Ravenola VSW 0W30 jest gdzieś dostępny papier potwierdzający aprobatę VW504, jaki można sobie pobrać w przypadku Eurola Syntence FS 0W30 ?
Swoją drogą VW "odnowił" Eurolowi w zeszłym tygodniu aprobatę na ten olej - można ściągnąć "świeżego" pdfa. Myślę, że to dobrze świadczy o tym produkcie.
Wygląda na to, że VW daje taki papier na 3 lata i ciekawe czy Ravenol tez się takim chwali. Póki co niestety nie znalazłem nic podobnego...Ostatnio edytowany przez ichris; 46262.
Zostaw komentarz:
-
-
Te oleje nie są popularne stąd pewność,w dodatku nigdy nie było tych marek w żadnym artykule dotyczącym rozbicia grup podrabiających oleje samochodowe na żadnym zdjęciu ,filmie czy zwykłej wzmiance prasowej.Nikt nie podrabia niszowych tanich produktów ,nie ma to żadnego sensu po prostu na tym nie zarobi i tego nie sprzeda.Ostatnio edytowany przez Robert1; 44264.
Zostaw komentarz:
-
-
A skąd pewność, że to pewniaki ?
Kiedyś na forum pytałem się na temat oryginalności olejów i odpowiedzialności sprzedawcy. Napisane było, że sprzedawca za to nie odpowiada bo on ten produkt kupił. Ma dowód zakupu i tyle. On sam nie wie co w bańkach się znajduje.
Wiadomo, że zmniejsza się prawdopodobieństwo trafienia na podróbe, ale pewnikiem tego bym nie nazwał.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez aronus Zobacz wpis
Banie się popularnych marek dlatego, że mogą być podrobione dla mnie jest bez sensu. Jest dużo sprawdzonych sprzedawców, chociażby tu na forum.
Zostaw komentarz:
-
-
Oglądałem M1 fs 0W-40 w selgrosie, kraj produkcji 542 czyli idzie tak samo jak na zachód i cena normalna 120/4.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpisMobil to jeden z tych olei o których oryginalność jest trudno obok Castrola,Shella .to trzeci olej najbardziej podrabiany.Ostatnio edytowany przez aronus; 4183.
Zostaw komentarz:
-
-
Tak samo jak Motul, elf, total, valvo. W bańce wlewają agro lub najtańszy 15W-40. Wali to ropą, dodatkowo już w 0C jest już jak smoła. Mechanik lub użytkownik powinien to rozpoznać.
Zostaw komentarz:
-
-
Mobil to jeden z tych olei o których oryginalność jest trudno obok Castrola,Shella .to trzeci olej najbardziej podrabiany.
Zostaw komentarz:
-
-
Google w miarę ładnie przetłumaczy
Zostaw komentarz:
-
-
No ale czego nie rozumiesz? Minerał, HC, PAO Estry?
Mobil zawsze postępował uczciwie, jak przestali stosować syntetyczne bazy IV to napisali, że stosują bazę III+. I oleje zawsze były powtarzalne w stabilną wartość.
Poczytaj trochę o bazach olejowych to Ci się trochę rozjaśni.
Zostaw komentarz:
-
-
Ale dlaczego niby M1 jest lepszy? Chciałbym poznać jakieś argumenty, który wybrać, a czemu nie inne.
Zostaw komentarz:
-
-
Dziękuję, zakupy zrobione. Wjeżdża Eurol Syntence FS 0W30 + AR9100.
Dziękuję raz jeszcze za pomoc i wskazówki, pozdrawiam.
Zostaw komentarz:
-
-
Guest repliedZamieszczone przez Heardalis Zobacz wpisWitam panowie, doradzicie który ostatecznie wybrać, bo nie mogę się zdecydować, który mam zalać do swojej O1 1.8T. Jakbyście mogli, to napiszcie coś więcej o tych olejach. Mianowicie zastanawiam się nad: Millers Oils Trident 5W40, Motul 8100 X-CESS 5W40 oraz Ravenol Turbo VST 5W40.
Zostaw komentarz:
-
-
Witam panowie, doradzicie który ostatecznie wybrać, bo nie mogę się zdecydować, który mam zalać do swojej O1 1.8T. Jakbyście mogli, to napiszcie coś więcej o tych olejach. Mianowicie zastanawiam się nad: Millers Oils Trident 5W40, Motul 8100 X-CESS 5W40 oraz Ravenol Turbo VST 5W40.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez el-swistaq Zobacz wpisDo pointy - jak zaleję Eurol Synthence FS 0W30 + AR9100 to będzie git? (jak na 504.00 oczywiście...)
Zostaw komentarz:
-
-
Panowie, nie mam GPFa ani - z definicji - DPFa, jak już przy popiołach jesteśmy, choć okazuje się że "to nie te popioły".
Do pointy - jak zaleję Eurol Synthence FS 0W30 + AR9100 to będzie git? (jak na 504.00 oczywiście...)
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpiszrób badanie bedziesz wiedział- albo z Tomkiem pogadajJak będziesz potrzebował o tym więcej info to PW albo bezpośrednio pisz do Wojtka. Sprawa już dawno wyjaśniona przez Archoil US, i to dużo bardziej szczegółowo niż na podstawie zwykłego badania z użyciem ASTM. Z Tomkiem kontakt mam, nawet dziś gadaliśmy
Zostaw komentarz:
-
-
Przeciez AR9100 nie podnosi popiolow, dlatego jest polecany do DPF
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
Chodzi o zawartość popiołów? A skąd ta pewność?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpisA siarczany? Przeciez tam tego w ciul.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
Pod kątem TBN pewnie tak, pod kątem składu i właściwości zupełnie co innego.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpisJak dolejesz AR 9100 do C3 to juz nie masz C3 tylko full sapsy
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: