Niewiem co to :P Jakiś tani z allegro. Mam starego bosha ale niewiem jak go sprawdzić.
Może w weekend mi sie uda zrobic logi, z których kanałów powinny być ?
Zakladam temat w ktorym prosze o podanie aktualnego przebiegu i rodzaju skrzyni i z jakim silnikiem jest połaczona. Dodatkowo czy byl wymienieny olej ile razy przy jakim przebiegu (to tez w sumie wazne) oraz ew awarie.
Pytanie o tyle wazne ze coraz wiece jest tu na forum z nowymi skrzyniami, a jestem ciekaw ile wytrzymuja te stare bez wysypu sprzegiel, dwumasy, samego mechanizmu oraz elektroniki sterujacej z ktora multitronik ma wieczne problemy.
Mogą byc inne auta z VAGa z udokumentowanym przebiegiem
Proszę stosowac schemat (jak nizej) bedzie to czytelniejsze.
SILNIK:
CHIPTUNING: TAK - NIE (przebieg)
SKRZYNIA:
PRZEBIEG:
Dodałem jeszcze jedna wazna rzecz w pytaniu. Czy auto jest po modyfikacji silnika. Warto to dodac, chociaz wiem ze na serii DSG mozna zabic - najprosciej wrzucic R albo P w czasie jazdy do przodu :twisted:
SILNIK:2,0 TDI BKD
CHIPTUNING: TAK - płaskie 410Nm - 65kkm
SKRZYNIASG6
PRZEBIEG:67100 km
UWAGI:wymiana oleju 59kkm + filtr
wymiana dwumasy przy 64kkm(bardziej na moje życzenie niż jakieś wielkie dolegliwości,po prostu się uparłem i serwis przyznał mi racje ops: )
jeszcze zbyt świeżo po programie,ale jak do tej pory bez uwag jak i przed tak i po
SILNIK: 2,0tdi BKD
CHIPTUNING: NIE , mocna seria :diabelski_usmiech
SKRZYNIA: DSG HXS 6biegów
PRZEBIEG: 92Tkm
UWAGI:wymiana oleju i filtra przy 60Tkm
wymiana dwumasy przy 62Tkm(na gwarancji)
okresowo pojawiające sie zgrzytnięcie przy redukcji na "3" od nowości :evil:
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Maicroft, nic się nie dzieje... Kiedyś podczas jazdy zapiąłem przez pomyłkę R przy 90 km/h i nic się nie działo.
To się nie dziwie, że mogą pojawiać się problemy przy 130-150 tyś km
Masz na to jakieś potwierdzone przypadki? Mój kolega z DE ma w firmie 6 samochodów z DSG, przebiegi >200 000 km i nic się nie dzieje... Pozdrowienia
Była Octavia 2001' 1,9 TDI AGR...oczywiście z virusem Była O2 KOMBI DSG ELEGANCE RS LOOK ... Jest BMW E91 LCI
SILNIK: 2,0tdi BKD
CHIPTUNING: TAK , NIE WIEM ILE ..COŚ SPAPRANE PRZY HAMOWANIU
SKRZYNIA: DSG HXS 6biegów
PRZEBIEG: 61TYŚ
olej mam do wymiany , tylko nie mam się kiedy zebrać.., jakieś tam drobne usterki ałta były :haha: .., sprawy znane na forum.. :twisted: .., niestety chyba nie koniec z naprawami.., właśnie się zastanawiam nad wymianą turbiny po 8 tyś km :diabelski_usmiech , ..i nie tylko...
rekin, ale dałeś po bandzie... :szeroki_usmiech , no i co :?:nic :?: dałeś gazu :?:
pewnie jest jakieś zabezpieczenie , albo miałeś dużo szczęścia.. :diabelski_usmiech
Maicroft, nic się nie dzieje... Kiedyś podczas jazdy zapiąłem przez pomyłkę R przy 90 km/h i nic się nie działo.
To się nie dziwie, że mogą pojawiać się problemy przy 130-150 tyś km
Masz na to jakieś potwierdzone przypadki? Mój kolega z DE ma w firmie 6 samochodów z DSG, przebiegi >200 000 km i nic się nie dzieje... Pozdrowienia
Tak OII przebieg 48 tys i szarpie przy ruszaniu na I biegu, na gwarancji było zgłaszane to kasowali błędy a teraz to martw się sam.....
p.s automaty są zabezpieczone przed przypadkowym przełączeniem na R i P podczas jazdy.
dźwignię możesz załączyć na R ale elektrozawór nie przełączy na wsteczny podczas jazdy. Więc z mechanicznej strony nic w skrzyni się nie dzieje pomimo zmiany dźwigni.
W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina
hmmm... , właśnie robię paska 2.0tdi dsg , mój stały klient , jakoś się dziwię że nie zauważyłem tego wcześniej a samochód znam od początku.
wyjechałem z hali na parking , jest trochę pochyły , wrzuciłęm P i wysiadam , auto się troszke toczy , myślę zaraz się zblokuję, jedna noga na ziemi , gadam sobie z młoda klientka która czeka na swoja kolejkę :wink: , a on dalej jedzie ... :shock: ...szybko do środka na hamulec.., myślę sobie ki chu... :? ... odpaliłem , dałem na D<R i znów na P , on dalej jedzie.. ale jaka pomyślałem , była by skucha jakby się tak sturlał i zajebał w zakład, ciekawe kto by był winien... :niewiem ..
dzwonie do klienta , mówię co i jak , a on na to że ma to od początku w zasadzie tylko jakoś nie zgłośił na gwarancji czy coś...hmmm, dziwne jakieś ..albo ściemnia albo sam nie wiem . jeżziłem tym autem parę razy , parkowałem ,nie wiem ,może zawsze wciskałem ręczny , ewentualnie miał właczony tryb auto ręcznego... .
tak czy siak coś to chyba nie halo z ta jego skrzynią.
Inna rzecz że ten klient nie bardzo się przejmuje samochodami , ten jego pasek bardziej się psuł od mojej skody , tylko że przebieg ma o wiele większy.
SILNIK: 2,0 BKD
CHIPTUNING: TAK, ok 390Nm (na słowo tunera) przy 120 kkm
SKRZYNIA: DSG 6
PRZEBIEG:170 kkm
UWAGI:
Olej: 120 kkm i przy 165kkm razem z filtrem
Koło dwumasowe wymiana przy 140 kkm
Luz i stuki przy dodawaniu i odejmowaniu gazu - na razie bez pomysłu co stuka, oby nie skrzynia, problem w co najmniej w kilku passatach z 2,0TDI, 170km i nikt nie wie co to jest.
Pół samochodu przez to wymieniłem i dalej stuka :evil:
Następna na liście lewa poduszka po silnikiem. Leszekmw pomogło ale miał dużo mniejsze.
ckwietniewski ja też mam te stuki, ASO na gwarancji też miało ze mną jazdę - skończyło się na tym, że poduszki silnika są zbyt miękkie - było to przetestowane w kilku wozach. przy normalnej jeździe tego nie mam, ale jak pocisnę aby odjechać z miejsca, lub hamuję silnikiem przy małych prędkościach (przy redukcji DSG) to stuknie. Mam to od 115kkm i nic się nie dzieje (poduszki zawsze są oglądane przy okazji serwisu) ; widać TTTM.
na początku też nie zawsze stukało i też najczęściej po ostrej jeździe, teraz stuka cały czas, tylko tyle że się zwiększa po przejechaniu kilku kilometrów nawet spokojnej jady :cry:
hmmm... , właśnie robię paska 2.0tdi dsg , mój stały klient , jakoś się dziwię że nie zauważyłem tego wcześniej a samochód znam od początku.
wyjechałem z hali na parking , jest trochę pochyły , wrzuciłęm P i wysiadam , auto się troszke toczy , myślę zaraz się zblokuję, jedna noga na ziemi , gadam sobie z młoda klientka która czeka na swoja kolejkę , a on dalej jedzie ...
O ile mi wiadomo to pozycja P w automacie wcale nie służy do unieruchomiania samochodu na pochyłościach. No chyba, że mamy w aucie automatyczny hamulec ręczny ale to inna bajka. Wręcz chyba nie jest zalecane włączanie P bez uprzedniego unieruchomnienia auta korzystając z hamulca postojowego. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia skrzyni.
blackspot, W skrzyni jest taka zapadka i to ona powoduje brak mozliwosci przesuniecia samochodu. Jak by ktos mial zdjecie rozebranej skrzyni to bedzie bardzo dobrze widac takie kolo ktore na obwodzie ma powycinane zeby w ktore wchodzi zapadka.
Komentarz