Skrzynia DSG - jakie przebiegi bez napraw

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    Skrzynia DSG - jakie przebiegi bez napraw

    Niewiem co to :P Jakiś tani z allegro. Mam starego bosha ale niewiem jak go sprawdzić.
    Może w weekend mi sie uda zrobic logi, z których kanałów powinny być ?
    Spritmonitor.de
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #2
    Skrzynia DSG - jakie przebiegi bez napraw

    Zakladam temat w ktorym prosze o podanie aktualnego przebiegu i rodzaju skrzyni i z jakim silnikiem jest połaczona. Dodatkowo czy byl wymienieny olej ile razy przy jakim przebiegu (to tez w sumie wazne) oraz ew awarie.


    Pytanie o tyle wazne ze coraz wiece jest tu na forum z nowymi skrzyniami, a jestem ciekaw ile wytrzymuja te stare bez wysypu sprzegiel, dwumasy, samego mechanizmu oraz elektroniki sterujacej z ktora multitronik ma wieczne problemy.

    Mogą byc inne auta z VAGa z udokumentowanym przebiegiem

    Proszę stosowac schemat (jak nizej) bedzie to czytelniejsze.

    SILNIK:
    CHIPTUNING: TAK - NIE (przebieg)
    SKRZYNIA:
    PRZEBIEG:

    UWAGI:
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      SILNIK: 2.0TDI BKD
      CHIPTUNING: TAK - 92kkm plaskie 350Nm :idea:
      SKRZYNIA: 6 bieg DSG
      PRZEBIEG: 107kkm

      UWAGI: olej zmieniony raz przy 60kkm wraz z filtrem, nastepna wymiana przy 120kkm, awarii brak.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Danio_Poznań
        Drive
        • 2009
        • 47

        #4
        200 km, bez awarii
        :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech

        Komentarz

        • olejek
          Ambiente
          • 2006
          • 121

          #5
          Silnik: 2.0 TDI BKD
          Skrzybia: 6-DSG
          Przebieg: 114kkm

          Olej+ filtr przy 60kkm, 96kkm dwumasa (ale to bardziej dotyczy silnika). Skrzynia awarii brak.
          http://keeprockin.art.pl/‎

          Komentarz

          • rekin
            Rider
            • 2008
            • 398

            #6
            tego typu skrzynie dają znać o sobie przy przebiegu 130 - 150 tys
            więc radzę wziąć to pod uwagę ze względu na późniejsze koszty naprawy :P
            W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Dodałem jeszcze jedna wazna rzecz w pytaniu. Czy auto jest po modyfikacji silnika. Warto to dodac, chociaz wiem ze na serii DSG mozna zabic - najprosciej wrzucic R albo P w czasie jazdy do przodu :twisted:
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • rekin
                Rider
                • 2008
                • 398

                #8
                Maicroft, nic się nie dzieje... Kiedyś podczas jazdy zapiąłem przez pomyłkę R przy 90 km/h i nic się nie działo.
                W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                Komentarz

                • _tm_
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 2333
                  • Superb III (3V3)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez rekin
                  tego typu skrzynie dają znać o sobie przy przebiegu 130 - 150 tys
                  więc radzę wziąć to pod uwagę ze względu na późniejsze koszty naprawy :P
                  Taki przebieg to ja zrobię dopiero za ok. 7-8 lat . Na razie 2000km bez awarii :diabelski_usmiech.
                  S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                  Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                  -------------------------------------------------------------------------
                  O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                  O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                  O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                  Komentarz

                  • Yarek
                    Elegance
                    • 2005
                    • 992

                    #10
                    Zamieszczone przez _tm_
                    Na razie 2000km bez awarii
                    Moje 1.8TSI+DSG7 - 9kkm bez żadnych przygód i kapryszenia :wink:
                    Mam nadzieję, że tak już zostanie :szeroki_usmiech
                    . pzdr Jarek
                    aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                    Komentarz

                    • jago7270
                      Elegance
                      • 2008
                      • 815

                      #11
                      SILNIK:2,0 TDI BKD
                      CHIPTUNING: TAK - płaskie 410Nm - 65kkm
                      SKRZYNIASG6
                      PRZEBIEG:67100 km

                      UWAGI:wymiana oleju 59kkm + filtr
                      wymiana dwumasy przy 64kkm(bardziej na moje życzenie niż jakieś wielkie dolegliwości,po prostu się uparłem i serwis przyznał mi racje ops: )
                      jeszcze zbyt świeżo po programie,ale jak do tej pory bez uwag jak i przed tak i po
                      Jacek

                      Komentarz

                      • piotrek_gdy
                        RS
                        • 2008
                        • 7723
                        • Volkswagen
                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                        #12
                        SILNIK: 2,0tdi BKD
                        CHIPTUNING: NIE , mocna seria :diabelski_usmiech
                        SKRZYNIA: DSG HXS 6biegów
                        PRZEBIEG: 92Tkm

                        UWAGI:wymiana oleju i filtra przy 60Tkm
                        wymiana dwumasy przy 62Tkm(na gwarancji)
                        okresowo pojawiające sie zgrzytnięcie przy redukcji na "3" od nowości :evil:
                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                        Komentarz

                        • lukas220
                          Ambiente
                          • 2006
                          • 120

                          #13
                          Zamieszczone przez rekin
                          Maicroft, nic się nie dzieje... Kiedyś podczas jazdy zapiąłem przez pomyłkę R przy 90 km/h i nic się nie działo.
                          To się nie dziwie, że mogą pojawiać się problemy przy 130-150 tyś km
                          Masz na to jakieś potwierdzone przypadki? Mój kolega z DE ma w firmie 6 samochodów z DSG, przebiegi >200 000 km i nic się nie dzieje... Pozdrowienia
                          Była Octavia 2001' 1,9 TDI AGR...oczywiście z virusem Była O2 KOMBI DSG ELEGANCE RS LOOK ... Jest BMW E91 LCI

                          Komentarz

                          • karpecik
                            Rider
                            • 2004
                            • 279

                            #14
                            Silnik: 1.4 TSI
                            Przebieg: 3800 km
                            Skrzynia: 7DSG
                            Chip: NIE

                            Bez uwag negatywnych.
                            Przewidziany tuning silnika i skrzyni na wiosnę 2010r.

                            Komentarz

                            • witek_sz
                              Drive
                              • 2008
                              • 91
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

                              #15
                              Silnik: 1,9 TDI, 105KM
                              Chip: NIE
                              Przebieg: 140000 km
                              Skrzynia: DSG - 6

                              Narazie skrzynia OK! Wymiana oleju i filtra po 60 i 120tys.
                              Prawdopodobie Odzywa się dwumasa.
                              OCTAVIA II 1,9TDI ELEGANCE; XII 2004r; BKC, DSG

                              Komentarz

                              • leszekmw
                                RS
                                • 2005
                                • 5356

                                #16
                                Maicroft, hehe ..dałem Ci do myślenia ?

                                SILNIK: 2,0tdi BKD
                                CHIPTUNING: TAK , NIE WIEM ILE ..COŚ SPAPRANE PRZY HAMOWANIU
                                SKRZYNIA: DSG HXS 6biegów
                                PRZEBIEG: 61TYŚ

                                olej mam do wymiany , tylko nie mam się kiedy zebrać.., jakieś tam drobne usterki ałta były :haha: .., sprawy znane na forum.. :twisted: .., niestety chyba nie koniec z naprawami.., właśnie się zastanawiam nad wymianą turbiny po 8 tyś km :diabelski_usmiech , ..i nie tylko...


                                rekin, ale dałeś po bandzie... :szeroki_usmiech , no i co :?:nic :?: dałeś gazu :?:
                                pewnie jest jakieś zabezpieczenie , albo miałeś dużo szczęścia.. :diabelski_usmiech


                                karpecik a co w skrzyni będziesz udoskonalał :?:
                                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                GVI 1.4TSI
                                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                Komentarz

                                • rekin
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 398

                                  #17
                                  Zamieszczone przez lukas220
                                  Zamieszczone przez rekin
                                  Maicroft, nic się nie dzieje... Kiedyś podczas jazdy zapiąłem przez pomyłkę R przy 90 km/h i nic się nie działo.
                                  To się nie dziwie, że mogą pojawiać się problemy przy 130-150 tyś km
                                  Masz na to jakieś potwierdzone przypadki? Mój kolega z DE ma w firmie 6 samochodów z DSG, przebiegi >200 000 km i nic się nie dzieje... Pozdrowienia
                                  Tak OII przebieg 48 tys i szarpie przy ruszaniu na I biegu, na gwarancji było zgłaszane to kasowali błędy a teraz to martw się sam.....

                                  p.s automaty są zabezpieczone przed przypadkowym przełączeniem na R i P podczas jazdy.
                                  dźwignię możesz załączyć na R ale elektrozawór nie przełączy na wsteczny podczas jazdy. Więc z mechanicznej strony nic w skrzyni się nie dzieje pomimo zmiany dźwigni.
                                  W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                                  Komentarz

                                  • leszekmw
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5356

                                    #18
                                    hmmm... , właśnie robię paska 2.0tdi dsg , mój stały klient , jakoś się dziwię że nie zauważyłem tego wcześniej a samochód znam od początku.
                                    wyjechałem z hali na parking , jest trochę pochyły , wrzuciłęm P i wysiadam , auto się troszke toczy , myślę zaraz się zblokuję, jedna noga na ziemi , gadam sobie z młoda klientka która czeka na swoja kolejkę :wink: , a on dalej jedzie ... :shock: ...szybko do środka na hamulec.., myślę sobie ki chu... :? ... odpaliłem , dałem na D<R i znów na P , on dalej jedzie.. ale jaka pomyślałem , była by skucha jakby się tak sturlał i zajebał w zakład, ciekawe kto by był winien... :niewiem ..
                                    dzwonie do klienta , mówię co i jak , a on na to że ma to od początku w zasadzie tylko jakoś nie zgłośił na gwarancji czy coś...hmmm, dziwne jakieś ..albo ściemnia albo sam nie wiem . jeżziłem tym autem parę razy , parkowałem ,nie wiem ,może zawsze wciskałem ręczny , ewentualnie miał właczony tryb auto ręcznego... .
                                    tak czy siak coś to chyba nie halo z ta jego skrzynią.
                                    Inna rzecz że ten klient nie bardzo się przejmuje samochodami , ten jego pasek bardziej się psuł od mojej skody , tylko że przebieg ma o wiele większy.


                                    PASSAT 2,0 DTI . dsg + łopatki
                                    CHIP ; NIE
                                    PRZEBIEG 192TYŚ
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #19
                                      Ma uszkodzony albo sterownik zapadki, albo sama zapadke w skrzyni urwal juz jakis czas temu :lol:
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • ckwietniewski
                                        Drive
                                        • 2007
                                        • 59

                                        #20
                                        SILNIK: 2,0 BKD
                                        CHIPTUNING: TAK, ok 390Nm (na słowo tunera) przy 120 kkm
                                        SKRZYNIA: DSG 6
                                        PRZEBIEG:170 kkm


                                        UWAGI:
                                        Olej: 120 kkm i przy 165kkm razem z filtrem
                                        Koło dwumasowe wymiana przy 140 kkm
                                        Luz i stuki przy dodawaniu i odejmowaniu gazu - na razie bez pomysłu co stuka, oby nie skrzynia, problem w co najmniej w kilku passatach z 2,0TDI, 170km i nikt nie wie co to jest.
                                        Pół samochodu przez to wymieniłem i dalej stuka :evil:
                                        Następna na liście lewa poduszka po silnikiem. Leszekmw pomogło ale miał dużo mniejsze.

                                        Komentarz

                                        • piotrek_gdy
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 7723
                                          • Volkswagen
                                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez leszekmw
                                          karpecik a co w skrzyni będziesz udoskonalał
                                          może też chce mieć dsg 6-biegowy :diabelski_usmiech
                                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                          Komentarz

                                          • olejek
                                            Ambiente
                                            • 2006
                                            • 121

                                            #22
                                            ckwietniewski ja też mam te stuki, ASO na gwarancji też miało ze mną jazdę - skończyło się na tym, że poduszki silnika są zbyt miękkie - było to przetestowane w kilku wozach. przy normalnej jeździe tego nie mam, ale jak pocisnę aby odjechać z miejsca, lub hamuję silnikiem przy małych prędkościach (przy redukcji DSG) to stuknie. Mam to od 115kkm i nic się nie dzieje (poduszki zawsze są oglądane przy okazji serwisu) ; widać TTTM.
                                            http://keeprockin.art.pl/‎

                                            Komentarz

                                            • ckwietniewski
                                              Drive
                                              • 2007
                                              • 59

                                              #23
                                              na początku też nie zawsze stukało i też najczęściej po ostrej jeździe, teraz stuka cały czas, tylko tyle że się zwiększa po przejechaniu kilku kilometrów nawet spokojnej jady :cry:

                                              Komentarz

                                              • blackspot
                                                Rider
                                                • 2007
                                                • 291

                                                #24
                                                Zamieszczone przez leszekmw
                                                hmmm... , właśnie robię paska 2.0tdi dsg , mój stały klient , jakoś się dziwię że nie zauważyłem tego wcześniej a samochód znam od początku.
                                                wyjechałem z hali na parking , jest trochę pochyły , wrzuciłęm P i wysiadam , auto się troszke toczy , myślę zaraz się zblokuję, jedna noga na ziemi , gadam sobie z młoda klientka która czeka na swoja kolejkę , a on dalej jedzie ...
                                                O ile mi wiadomo to pozycja P w automacie wcale nie służy do unieruchomiania samochodu na pochyłościach. No chyba, że mamy w aucie automatyczny hamulec ręczny ale to inna bajka. Wręcz chyba nie jest zalecane włączanie P bez uprzedniego unieruchomnienia auta korzystając z hamulca postojowego. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia skrzyni.
                                                Powered by Rogalotti + DSG

                                                Komentarz

                                                • Maicroft
                                                  Moderator
                                                  S_OCP MemberModeratorr
                                                  • 2004
                                                  • 25757
                                                  • Audi

                                                  #25
                                                  blackspot, W skrzyni jest taka zapadka i to ona powoduje brak mozliwosci przesuniecia samochodu. Jak by ktos mial zdjecie rozebranej skrzyni to bedzie bardzo dobrze widac takie kolo ktore na obwodzie ma powycinane zeby w ktore wchodzi zapadka.
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...