Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1.8 tsi 2010 r. 70 tyś przebiegu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1.8 tsi 2010 r. 70 tyś przebiegu

    Co robić jak dbać aby uniknąć problemów eksploatacyjnych, sprzedaż odpada :-) z góry dziękuję za wskazówki pozdrawiam forumowiczów:-)
    Ostatnio edytowany przez [email protected]; 42884.

  • #2
    Wymieniłbym napinacz łańcucha rozrządu, o ile nie był wymieniony, bo jak z 2010 to duże prawdopodobieństwo, że napinacz z wadliwej serii...
    Czy dotknie Cię awaria pompy wody (bo to też normalne), nie masz na to wpływu...
    Wymieniaj regularnie olej, i módl się, aby nie dotknął Cię problem nadmiernego zużycia oleju, bo podobno niektórych nie dotyka...
    A jeszcze lepiej odkładaj co miesiąc jakąś kwotę na ewentualny remont silnika, bo jednak większość użytkowników 1,8 tsi z tego rocznika musi zmierzyć się z tym tematem (wadliwe pierścienie tłokowe), zwłaszcza po przekroczeniu 100 tys. km przebiegu...
    A przede wszystkim ciesz się z jazdy i osiągów
    Ostatnio edytowany przez klarus; 28949.
    Maciek
    terminarz trójmiejskich spotów klubowych
    Zapraszamy....

    Komentarz


    • #3
      Oki dziękuję za odpowiedź czyli kiedy mam podjąć temat napinacza najlepiej (auto z poczatku roku) natychmiast czy bliżej 100 tyś. Ile kosztuje remont tych pierścieni ??? Swoja drogą silnik niesamowity, niskie spalanie przy fajnej elastyczności i dobrym przyspieszeniu.

      Komentarz


      • #4
        Napinacz jak najszybciej. Niektórzy mieli awarię z tego powodu już przy przebiegu dużo mniejszym, u mnie nastąpiła przy przebiegu ok. 65tys. km.
        Pisząc o 100 tys. km nie miałem na myśli napinacza, tylko problem olejowy, że często w okolicach takiego przebiegu nabiera tempa.
        Zresztą, nie ma co powielać tematów, tu lektura obowiązkowa dla Ciebie:

        [O2] O2 FL 1.8TSI - zużycie oleju - Octavia Club Polska

        1,8 TSI nie chce odpalic - Octavia Club Polska
        Ostatnio edytowany przez klarus; 28949.
        Maciek
        terminarz trójmiejskich spotów klubowych
        Zapraszamy....

        Komentarz


        • #5
          Czyli warto wymienic kompletny rozrząd z pompom wody + zbierac kase na szlif tlokow pod woeksze pierścienie, czy po za tymi usterkami cos soe dzieje jeszcze z tym motorem ???

          Komentarz


          • #6
            Przy wymianie pompy wody w tym silniku nie trzeba ingerować w rozrząd. Zrób rozrząd, a pompę zrobisz jak zacznie cieknąć.
            Pierścienie jak zacznie zdrowo popijać. To główne usterki tego silnika z rocznika 2010.
            Maciek
            terminarz trójmiejskich spotów klubowych
            Zapraszamy....

            Komentarz


            • #7
              Zdrowo to znaczy litr na 1000 km?? Chłopkai coś piszą o tłokach tunigowych to sa już przystosowane pod te pierscienie??? Czy lepiej przetoczyć ???

              Komentarz


              • #8
                [email protected] , pisz w temacie o zużyciu oleju, link dałem Ci wyżej... Tam są fachowcy, to Ci pomogą
                Tu to tylko niepotrzebnie będziemy powielać temat
                Maciek
                terminarz trójmiejskich spotów klubowych
                Zapraszamy....

                Komentarz


                • #9
                  Ok pozdrawiam i dziękuję za cenne rady.

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X