Dodatki do paliw

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • sew1981
    odpowiedział(a)
    skydd ma jakiś inny skład jednak.
    ale kleen-flo ma taki:
    "Produkt zawiera: alkohol izopropylowy 60-100 %, ksylen-mieszaninę izomerów 10-30 % i etylobenzen 1-5 %."
    własna mieszaninka nie będzie jednak opłacalna, bo cenowo się nie kalkuluje.

    Lepiej chyba zapodać ten Skydd (teraz stosuje).
    Następnie zakupie (styczeń) ten kleen-flo, jest ciut tańszy widzę, a ma wspomniany ksylen.

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    a co sądzicie o kleen-flo albo skydd black arrow diesel?
    widzę, że tam ten ksylen też jest, aczkolwiek są też inne składniki w nim.
    Chyba nie opłaca się robić własnej mikstury? np. na bazie składu kleena? a może? kupić składniki np. w castoramie, zmieszać i zapakować do piwnicy większą jej ilość?
    czy walnąć butelecznę skydda czy kleena raz na jakiś czas? co lepsze?....

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    to tymbardziej nie rozumiem aut z dpf z normą euro4, gdzie równolegle robili te same silniki bez dpfa, które też spełniają euro4.
    jaki tego był sens?

    Zostaw komentarz:


  • pedros
    odpowiedział(a)
    500-1000 ppm a nie 1000000ppm ksyleny są świetnymi ropuszczalnikami i w jak zmieszany 0,05-0,1% depresują, czyszcza, podnoszą LC (chyba) poprawiaja generalnie spalanie. Wpływają na smarnosc na plus z mieszanina propan-2-olu. Jest to najtańszy i najskuteczniejszy patent na poprawę paliwa. Oczywiscie info dla kozaków: nie przekraczamy 10 000ppm bo zacznie gumy żreć

    Zostaw komentarz:


  • dragster
    odpowiedział(a)
    Ksylen jako środek poprawiający smarność? "Ksyleny stosowane są głównie jako wysokowrzące rozpuszczalniki organiczne."

    Zostaw komentarz:


  • pedros
    odpowiedział(a)
    Wogole jeśli z paliwa usuwa się siarkę to ten proces obniża smarnosc paliwa. Dlatego trzeba dosmarowywac. Ja w dieslu stosuje ksylen Ok 500 ppm czyli 1ml na 2 litry.
    Oczywiscie AR6900 również.

    Ksylen tez podnosi LO beny i czyści jak żaden inny wymyślny środek

    Zostaw komentarz:


  • dragster
    odpowiedział(a)
    Odnośnie ON. W 1,9 TDI ASV kilka zim stosowałem Kleen Flo Diesel Lubricant. Auto na mrozach, stojąc na dworze, po nocy odpalało wyraźnie lepiej niż bez dodtaku i silnik równiej pracował. Podobno też smaruje pompę i wtryski, choć ktoś kiedyś gdzieś znalazł, jak procucent tej mikstury przyznaje, że jednak nie bardzo smaruje. Cała rzecz w kontekscie głównie paliw zimowych, gdzie zachodzi ryzyko obniżonej smarności paliwa. Wątek wałkowany na forum avensis.

    Zostaw komentarz:


  • Sebastian_M26
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis

    W benzynie nic nie zelegnie się najwyżej wodę trzeba wygonić od czasu do czasu ale w Dieslu można mieć już taka kolonie alg ze nawet swój język i własny system religijny stworzą dlatego w dielsu trzeba stawać na głowie żeby wody nie było w baku (dodatki i tankowanie do pełna).

    czy dodatki działają ... pewnie ze działają tylko jedne to ściema drugie działają długofalowo stad właśnie o tym gadamy tutaj
    I tak u mnie wszystkie paliwa pochodzą z Rafinerii Trzebinia a dodatkowo są rozlewane na terminalu TanQuid, gdzie podjeżdżają wszystkie ''firmy".
    Ale powiem wam kontrola jakości i automatyzacja zrobiła na mnie wrażenie tam.

    Zostaw komentarz:


  • pedros
    odpowiedział(a)
    Dpf.nie konwertuje NOx tylko kat i SCR jak jest.
    Wlasnie ci co nie maja dpfa są w stanie najbardziej określić jakość dodatków do paliwa. AR6900 D i ksylen zawazalnje zmniejsza dymienie.

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    no właśnie to raczej dpf powoduje zamulenie, a nie ropa. Ja nie mam już dpfa i polecam tą operację, jak chcecie mieć zdrowy silnik. Jeszcze zależy jakie Euro macie, ja mam Euro4 i się zastanawiam po co te dpfy wsadzali w 2006 roku w ogóle, jak spokojonie kat daje radę i tą normę auto bez dpfa też spełni. W tym samym roku dawali auta z dpf i bez w fabryce. Dlatego bez skrupułów go wywaliłem. Gorzej pewnie z Euro 5 i w górę. Ale bez obaw, dziś nie mają sprzętu na stacjach do mierzenia Nox dobrego, a sprawny silnik ze sprawnym katem nie zadymi za mocno wcale (jeśli nie jest zrobiony "dymiący" chip)

    Zostaw komentarz:


  • pedros
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpis
    Otwierałem 2 baki w starych autach benzynowych i w środku były jak nowe. Stosowałem dodatki do benzyny stp i efekt tak jak w przypadku płukanek do oleju czyli zero, to samo w dieslu z przebiegiem 260kkm żadnego efektu...
    Przykro mi mówić ale to strata kasy a może ja nie tankuje syfu...
    W benzynie nic nie zelegnie się najwyżej wodę trzeba wygonić od czasu do czasu ale w Dieslu można mieć już taka kolonie alg ze nawet swój język i własny system religijny stworzą dlatego w dielsu trzeba stawać na głowie żeby wody nie było w baku (dodatki i tankowanie do pełna).

    czy dodatki działają ... pewnie ze działają tylko jedne to ściema drugie działają długofalowo stad właśnie o tym gadamy tutaj

    Zostaw komentarz:


  • shok
    odpowiedział(a)
    http://avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501 Tutaj panowie doktoraty piszą o dodatkach od 2011 roku. Jak ktoś ma wolny czas niech poczyta i wyciągnie wnioski.

    Zostaw komentarz:


  • Sebastian_M26
    odpowiedział(a)
    Otwierałem 2 baki w starych autach benzynowych i w środku były jak nowe. Stosowałem dodatki do benzyny stp i efekt tak jak w przypadku płukanek do oleju czyli zero, to samo w dieslu z przebiegiem 260kkm żadnego efektu...
    Przykro mi mówić ale to strata kasy a może ja nie tankuje syfu...

    Zostaw komentarz:


  • pedros
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpis
    Ok... A mógłbyś bardziej opisać właśnie te własności empiryczne?
    Bo bardziej ciekawią mnie namacalne odczucia... Czy to reakcja na gaz, czy przyspieszenie - co zauważyliście innego między paliwami?
    Żeby była klarowna sytuacja ja wyżej oceniam paliwa Lotosa na Orlenem a sprawa ma się dodatku AR6900 którego przedawkowanie powoduje u mnie zmulenie auta.

    Przedawkowanie szybciej zachodzi na paliwach Lotosa (a konkretnie Cirkle K) ponieważ już w sobie zawierają jakiś składnik dzięki któremu auto jeździ dobrze (lepiej).

    Zamulenie to zapewne efekt addytywnych dawek gdzie przy kolejnych tankowaniach zaokrąglam sobie w górę dawkę trochę tracąc kontrole nad dokładnym stężeniem dodatku.

    co do zamulenie wydaje mi się ze to dpf rzadziej się wypala i stad jazda na przytkanym nieznacznie rzedziej wypalonym filtrem daje takie odczucia. Niestety elektronika reguluje parametry pracy silnika czerpiąc informacje z toru obróbki spalin.

    tak sobie to ja tłumacze bo różnice są naprawdę subtelne auto to wzorowy szatan ...

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    marwoo też nad tym się zastanawiam......znowu wyjdę na ignoranta może ale ja w żadnym dieslu (a miałem ich w życiu już 7) nie odczułem czegoś takiego jak gorsza moc na paliwie z różnych stacji w autach z silnikiem diesla. Prędzej to czułem w aucie typu seicento czy cinquecento z małym motorem benzynowym. Co do charakterystyki pracy silnika, spalania etc. to nie będę się spierał, bo może jest inaczej Jak diesel zamula na paliwie, to raczej ma coś z układem paliwowym już nie tak....dziś raczej już takiego szamba nie dają nam na stacjach, żeby paliwo zamuliło osiągi. Może kiedyś tak bywało

    Dopiero jak dodasz wytaminę w postaci chipa, to odczujesz powera w turbodieslu oczywiście piszę o sprawnym silniku i układzie paliwowym całym


    chyba, że macie na myśli wyłącznie miksowanie paliw z AR jak piszecie, a nie same w sobie paliwa jako przyczynę "zamuła". Jak by dodatek zamulał mi silnik, to bym go w życiu nie wlewał
    Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.

    Zostaw komentarz:


  • marwoo
    odpowiedział(a)
    Ok... A mógłbyś bardziej opisać właśnie te własności empiryczne?
    Bo bardziej ciekawią mnie namacalne odczucia... Czy to reakcja na gaz, czy przyspieszenie - co zauważyliście innego między paliwami?

    Zostaw komentarz:


  • pedros
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpis
    Może trochę głupie pytanie... Ale jak to oceniliście?
    Karta dostaw paliwa glownie po dieslu to czuć oraz wlasne postrzeżenia empiryczne image_39379.jpg
    Ostatnio edytowany przez pedros; 7570.

    Zostaw komentarz:


  • marwoo
    odpowiedział(a)
    Może trochę głupie pytanie... Ale jak to oceniliście?

    Zostaw komentarz:


  • pedros
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Jasiek Zobacz wpis
    Ja w swoim Scout-cie TDI stosuje AR6900D max. Jest ok. Przedawkowanie dodatku trochę przymula silnik .Lepiej silnik chodzi na ON Orlen +AR,, niż Lotos +AR
    Tez to zauważyłem. .. paliwa lotos bogatsze są w komponenty smarujace.

    Zostaw komentarz:


  • pedros
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez ksyniu22 Zobacz wpis
    pedros a ten Amsoil Diesel Injector Clean to jak dawkowałeś? cała butelka na bak czy podzieliłeś ją na kilka tankowań?
    Po 3 gul gul wedle skali na odwróconej butelce. Nie całą.

    Zostaw komentarz:


  • oolsztyniak
    odpowiedział(a)
    Tu trochę dyskutowaliśmy w temacie dodatków
    Witam, Co prawda ciężko jest mi opisać problem ale postaram się najlepiej jak potrafię:) Generalnie po dłuższym postoju auta w garażu (2-3 dni) w

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    ja mam w 1.6 hdi jeden wtryskiwacz trochę przelewający (tak wyszło na teście przelewowym) - pewnie też były brudne. Objawiało się to niebiesko/białym dymkiem tuż po odpaleniu na chwilkę np. nocy. Stosowałem LM Diesel Spulung, potem też LM System Reininger. Pomagało na jakiś miesiąc średnio. Ostatnio zapodałem dużo tańszy K2 Diesel Injector Cleaner. Efekt jest ten sam co w wypadku droższych środków. Kopcenie zanika. Generalnie mam już wtrysk na wymianę, ale czasu ni ma ciągle, stąd chwilowo stosuje takie metody i doraźnie pomagają w 2.0 hdi też co jakiś czas k2 zapodaje. Nie widzę przeciwskazań, mimo niskiej ceny, na oko działa tak samo jak LM

    co do depresatorów na zimę zalałem - Skydd Black Arrow

    Wszystko cacy z motorowniami
    Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.

    Zostaw komentarz:


  • Jasiek
    odpowiedział(a)
    Ja w swoim Scout-cie TDI stosuje AR6900D max. Jest ok. Przedawkowanie dodatku trochę przymula silnik .Lepiej silnik chodzi na ON Orlen +AR,, niż Lotos +AR

    Zostaw komentarz:


  • ksyniu22
    odpowiedział(a)
    pedros a ten Amsoil Diesel Injector Clean to jak dawkowałeś? cała butelka na bak czy podzieliłeś ją na kilka tankowań?

    Zostaw komentarz:


  • GS_Mati
    odpowiedział(a)
    Pierw operacja i dożylnie Za filtrem (trochę druciarsko) dałem trójnik i dozowałem ręcznie dużą strzykawką - na wolnych 100ml, potem na wysokich 100ml. Potem pucha na zbiornik i but w trasie.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...