skydd ma jakiś inny skład jednak.
ale kleen-flo ma taki:
"Produkt zawiera: alkohol izopropylowy 60-100 %, ksylen-mieszaninę izomerów 10-30 % i etylobenzen 1-5 %."
własna mieszaninka nie będzie jednak opłacalna, bo cenowo się nie kalkuluje.
Lepiej chyba zapodać ten Skydd (teraz stosuje).
Następnie zakupie (styczeń) ten kleen-flo, jest ciut tańszy widzę, a ma wspomniany ksylen.
Dodatki do paliw
Zwiń
X
-
a co sądzicie o kleen-flo albo skydd black arrow diesel?
widzę, że tam ten ksylen też jest, aczkolwiek są też inne składniki w nim.
Chyba nie opłaca się robić własnej mikstury? np. na bazie składu kleena?a może?
kupić składniki np. w castoramie, zmieszać i zapakować do piwnicy większą jej ilość?
czy walnąć butelecznę skydda czy kleena raz na jakiś czas? co lepsze?....
Zostaw komentarz:
-
-
to tymbardziej nie rozumiem aut z dpf z normą euro4, gdzie równolegle robili te same silniki bez dpfa, które też spełniają euro4.
jaki tego był sens?
Zostaw komentarz:
-
-
500-1000 ppm a nie 1000000ppmksyleny są świetnymi ropuszczalnikami i w jak zmieszany 0,05-0,1% depresują, czyszcza, podnoszą LC (chyba) poprawiaja generalnie spalanie. Wpływają na smarnosc na plus z mieszanina propan-2-olu. Jest to najtańszy i najskuteczniejszy patent na poprawę paliwa. Oczywiscie info dla kozaków: nie przekraczamy 10 000ppm bo zacznie gumy żreć
Zostaw komentarz:
-
-
Ksylen jako środek poprawiający smarność?"Ksyleny stosowane są głównie jako wysokowrzące rozpuszczalniki organiczne."
Zostaw komentarz:
-
-
Wogole jeśli z paliwa usuwa się siarkę to ten proces obniża smarnosc paliwa. Dlatego trzeba dosmarowywac. Ja w dieslu stosuje ksylen Ok 500 ppm czyli 1ml na 2 litry.
Oczywiscie AR6900 również.
Ksylen tez podnosi LO beny i czyści jak żaden inny wymyślny środek
Zostaw komentarz:
-
-
Odnośnie ON. W 1,9 TDI ASV kilka zim stosowałem Kleen Flo Diesel Lubricant. Auto na mrozach, stojąc na dworze, po nocy odpalało wyraźnie lepiej niż bez dodtaku i silnik równiej pracował. Podobno też smaruje pompę i wtryski, choć ktoś kiedyś gdzieś znalazł, jak procucent tej mikstury przyznaje, że jednak nie bardzo smaruje. Cała rzecz w kontekscie głównie paliw zimowych, gdzie zachodzi ryzyko obniżonej smarności paliwa. Wątek wałkowany na forum avensis.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
W benzynie nic nie zelegnie się najwyżej wodę trzeba wygonić od czasu do czasu ale w Dieslu można mieć już taka kolonie alg ze nawet swój język i własny system religijny stworzą dlatego w dielsu trzeba stawać na głowie żeby wody nie było w baku (dodatki i tankowanie do pełna).
czy dodatki działają ... pewnie ze działają tylko jedne to ściema drugie działają długofalowo stad właśnie o tym gadamy tutaj
Ale powiem wam kontrola jakości i automatyzacja zrobiła na mnie wrażenie tam.
Zostaw komentarz:
-
-
Dpf.nie konwertuje NOx tylko kat i SCR jak jest.
Wlasnie ci co nie maja dpfa są w stanie najbardziej określić jakość dodatków do paliwa. AR6900 D i ksylen zawazalnje zmniejsza dymienie.
Zostaw komentarz:
-
-
no właśnie to raczej dpf powoduje zamulenie, a nie ropa. Ja nie mam już dpfa i polecam tą operację, jak chcecie mieć zdrowy silnik. Jeszcze zależy jakie Euro macie, ja mam Euro4 i się zastanawiam po co te dpfy wsadzali w 2006 roku w ogóle, jak spokojonie kat daje radę i tą normę auto bez dpfa też spełni. W tym samym roku dawali auta z dpf i bez w fabryce. Dlatego bez skrupułów go wywaliłem. Gorzej pewnie z Euro 5 i w górę. Ale bez obaw, dziś nie mają sprzętu na stacjach do mierzenia Nox dobrego, a sprawny silnik ze sprawnym katem nie zadymi za mocno wcale (jeśli nie jest zrobiony "dymiący" chip)
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26 Zobacz wpisOtwierałem 2 baki w starych autach benzynowych i w środku były jak nowe. Stosowałem dodatki do benzyny stp i efekt tak jak w przypadku płukanek do oleju czyli zero, to samo w dieslu z przebiegiem 260kkm żadnego efektu...
Przykro mi mówić ale to strata kasy a może ja nie tankuje syfu...
czy dodatki działają ... pewnie ze działają tylko jedne to ściema drugie działają długofalowo stad właśnie o tym gadamy tutaj
Zostaw komentarz:
-
-
http://avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501 Tutaj panowie doktoraty piszą o dodatkach od 2011 roku. Jak ktoś ma wolny czas niech poczyta i wyciągnie wnioski.
Zostaw komentarz:
-
-
Otwierałem 2 baki w starych autach benzynowych i w środku były jak nowe. Stosowałem dodatki do benzyny stp i efekt tak jak w przypadku płukanek do oleju czyli zero, to samo w dieslu z przebiegiem 260kkm żadnego efektu...
Przykro mi mówić ale to strata kasy a może ja nie tankuje syfu...
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpisOk... A mógłbyś bardziej opisać właśnie te własności empiryczne?
Bo bardziej ciekawią mnie namacalne odczucia... Czy to reakcja na gaz, czy przyspieszenie - co zauważyliście innego między paliwami?
Przedawkowanie szybciej zachodzi na paliwach Lotosa (a konkretnie Cirkle K) ponieważ już w sobie zawierają jakiś składnik dzięki któremu auto jeździ dobrze (lepiej).
Zamulenie to zapewne efekt addytywnych dawek gdzie przy kolejnych tankowaniach zaokrąglam sobie w górę dawkę trochę tracąc kontrole nad dokładnym stężeniem dodatku.
co do zamulenie wydaje mi się ze to dpf rzadziej się wypala i stad jazda na przytkanym nieznacznie rzedziej wypalonym filtrem daje takie odczucia. Niestety elektronika reguluje parametry pracy silnika czerpiąc informacje z toru obróbki spalin.
tak sobie to ja tłumacze bo różnice są naprawdę subtelne auto to wzorowy szatan ...
Zostaw komentarz:
-
-
marwoo też nad tym się zastanawiam......znowu wyjdę na ignoranta możeale ja w żadnym dieslu (a miałem ich w życiu już 7) nie odczułem czegoś takiego jak gorsza moc na paliwie z różnych stacji w autach z silnikiem diesla. Prędzej to czułem w aucie typu seicento czy cinquecento z małym motorem benzynowym. Co do charakterystyki pracy silnika, spalania etc. to nie będę się spierał, bo może jest inaczej
Jak diesel zamula na paliwie, to raczej ma coś z układem paliwowym już nie tak....dziś raczej już takiego szamba nie dają nam na stacjach, żeby paliwo zamuliło osiągi. Może kiedyś tak bywało
Dopiero jak dodasz wytaminę w postaci chipa, to odczujesz powera w turbodiesluoczywiście piszę o sprawnym silniku i układzie paliwowym całym
chyba, że macie na myśli wyłącznie miksowanie paliw z AR jak piszecie, a nie same w sobie paliwa jako przyczynę "zamuła". Jak by dodatek zamulał mi silnik, to bym go w życiu nie wlewałOstatnio edytowany przez sew1981; 6296.
Zostaw komentarz:
-
-
Ok... A mógłbyś bardziej opisać właśnie te własności empiryczne?
Bo bardziej ciekawią mnie namacalne odczucia... Czy to reakcja na gaz, czy przyspieszenie - co zauważyliście innego między paliwami?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpisMoże trochę głupie pytanie... Ale jak to oceniliście?Ostatnio edytowany przez pedros; 7570.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Jasiek Zobacz wpisJa w swoim Scout-cie TDI stosuje AR6900D max. Jest ok. Przedawkowanie dodatku trochę przymula silnik .Lepiej silnik chodzi na ON Orlen +AR,, niż Lotos +AR
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez ksyniu22 Zobacz wpispedros a ten Amsoil Diesel Injector Clean to jak dawkowałeś? cała butelka na bak czy podzieliłeś ją na kilka tankowań?
Zostaw komentarz:
-
-
ja mam w 1.6 hdi jeden wtryskiwacz trochę przelewający (tak wyszło na teście przelewowym) - pewnie też były brudne. Objawiało się to niebiesko/białym dymkiem tuż po odpaleniu na chwilkę np. nocy. Stosowałem LM Diesel Spulung, potem też LM System Reininger. Pomagało na jakiś miesiąc średnio. Ostatnio zapodałem dużo tańszy K2 Diesel Injector Cleaner. Efekt jest ten sam co w wypadku droższych środków. Kopcenie zanika. Generalnie mam już wtrysk na wymianę, ale czasu ni ma ciągle, stąd chwilowo stosuje takie metody i doraźnie pomagająw 2.0 hdi też co jakiś czas k2 zapodaje. Nie widzę przeciwskazań, mimo niskiej ceny, na oko działa tak samo jak LM
co do depresatorów na zimę zalałem - Skydd Black Arrow
Wszystko cacy z motorowniamiOstatnio edytowany przez sew1981; 6296.
Zostaw komentarz:
-
-
Ja w swoim Scout-cie TDI stosuje AR6900D max. Jest ok. Przedawkowanie dodatku trochę przymula silnik .Lepiej silnik chodzi na ON Orlen +AR,, niż Lotos +AR
Zostaw komentarz:
-
-
pedros a ten Amsoil Diesel Injector Clean to jak dawkowałeś? cała butelka na bak czy podzieliłeś ją na kilka tankowań?
Zostaw komentarz:
-
-
Pierw operacja i dożylnieZa filtrem (trochę druciarsko) dałem trójnik i dozowałem ręcznie dużą strzykawką
- na wolnych 100ml, potem na wysokich 100ml. Potem pucha na zbiornik i but w trasie.
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: