Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez vesatis
    Co myślicie o klockach ceramicznych? Np Jurid White albo ATE Ceramic? Tarcze już mam nieco pokrzywione, klocki do lata muszę wymienić i zastanawiam się jaki zestaw kupić. Tarcze Zimmermann wstępnie wybrałem, pełne nienawiercane ale zastanawiam się nad klockami. Priorytet dla mnie to jakość lepsza lub równa oryginałom. Przydałoby się żeby lepiej nieco hamowały od oryginału, bo z tym jest kiepsko przy tarczach 256mm i bębnach z tyłu.
    ate ceramic odradzam, montowałem w dwóch wozach, w obydwu był ten sam efekt: jak się zagrzały/hamowanie z większych prędkość = straszne bicie! klocek może się nie zdziera i nie pyli, ale tarcza hamulcowa styrana

    Komentarz


    • Zamieszczone przez grgr00
      Zamieszczone przez vesatis
      Co myślicie o klockach ceramicznych? Np Jurid White albo ATE Ceramic? Tarcze już mam nieco pokrzywione, klocki do lata muszę wymienić i zastanawiam się jaki zestaw kupić. Tarcze Zimmermann wstępnie wybrałem, pełne nienawiercane ale zastanawiam się nad klockami. Priorytet dla mnie to jakość lepsza lub równa oryginałom. Przydałoby się żeby lepiej nieco hamowały od oryginału, bo z tym jest kiepsko przy tarczach 256mm i bębnach z tyłu.
      ate ceramic odradzam, montowałem w dwóch wozach, w obydwu był ten sam efekt: jak się zagrzały/hamowanie z większych prędkość = straszne bicie! klocek może się nie zdziera i nie pyli, ale tarcza hamulcowa styrana
      Mówisz o biciu tylnych tarcz? jak to wyczułeś że biją?

      Komentarz


      • Zamieszczone przez kowal 2002
        Potem przed wkręceniem w piastę malutka ( 1x1x1mm) kropka smaru na gwint
        wszystko OK prócz tego. Gwint zabezpiecza przed samoodkręcaniem, kropla smaru ułatwia samoistne odkręcenie pod wpływem drgań. Przejechałeś 500kkm - fajnie. Ja 1,5Mkm i niestety wiem jak słychać poluzowane śruby - bez smaru i dawno temu.
        Zamieszczone przez Klima
        Ja też to wszystko czyszczę, przylgnia zawsze jest idealnie równa, żadnych smarów nie daję i też nigdy nie miałem problemu z ściągnięciem koła.
        +1

        Komentarz


        • Panowie jakie tarcze rozmiar przód i rozmiar tył kupić do Skody Octavi 1 RS ?
          Przód jest nowy, ale tył już czas wymienić chyba
          była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
          a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072

          https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album

          Komentarz


          • Tarcze zawsze biorę Mikody. W połączeniu z dobrym klockiem (ferodo, ebc) świetnie się spisują, a należę do osób, które lubią pojeździć ostrzej.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez toomasz
              Zamieszczone przez grgr00
              Zamieszczone przez vesatis
              Co myślicie o klockach ceramicznych? Np Jurid White albo ATE Ceramic? Tarcze już mam nieco pokrzywione, klocki do lata muszę wymienić i zastanawiam się jaki zestaw kupić. Tarcze Zimmermann wstępnie wybrałem, pełne nienawiercane ale zastanawiam się nad klockami. Priorytet dla mnie to jakość lepsza lub równa oryginałom. Przydałoby się żeby lepiej nieco hamowały od oryginału, bo z tym jest kiepsko przy tarczach 256mm i bębnach z tyłu.
              ate ceramic odradzam, montowałem w dwóch wozach, w obydwu był ten sam efekt: jak się zagrzały/hamowanie z większych prędkość = straszne bicie! klocek może się nie zdziera i nie pyli, ale tarcza hamulcowa styrana
              Mówisz o biciu tylnych tarcz? jak to wyczułeś że biją?
              w jednym miałem tylko z przodu, w drugim z przodu i z tyłu, analogicznie jeden bił tylko przód, a drugi przód i tył, a tarcze normalnie się gotowały, hamulec twardniał, budą telepało i tyle z takiego hamowania .. praktycznie już od 140 km/h robił się problem po drugim, trzecim hamowaniu, już nie wspomnę, że gwałtowne wciśnięcie hamulca kończyło się niebezpiecznie, bo nawet zblokowaniem kół!

              Komentarz


              • Zamieszczone przez JurijKalevra
                Tarcze zawsze biorę Mikody. W połączeniu z dobrym klockiem (ferodo, ebc) świetnie się spisują, a należę do osób, które lubią pojeździć ostrzej.
                To aż tak ostro musisz nie jeździć bo ja miałem 3 czy 4 podejścia do tych tarcz i ani jednego nie wytrzymały :diabelski_usmiech



                w jednym miałem tylko z przodu, w drugim z przodu i z tyłu, analogicznie jeden bił tylko przód, a drugi przód i tył, a tarcze normalnie się gotowały, hamulec twardniał, budą telepało i tyle z takiego hamowania .. praktycznie już od 140 km/h robił się problem po drugim, trzecim hamowaniu, już nie wspomnę, że gwałtowne wciśnięcie hamulca kończyło się niebezpiecznie, bo nawet zblokowaniem kół!
                To mi bardziej wygląda na problemy z hydrauliką aniżeli tarczami czy klockami
                [center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
                Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
                Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda

                http://www.hamulcesklep.pl
                507-857-074[/center:68c746b02e]

                Komentarz


                • ta, a tarcze się robiły fioletowe, bo płyn hamulcowy był ugotowany .. dwa razy zainwestowałem, też się łudziłem, że może w pierwszej furze po prostu był jakiś niefart, albo inny czynnik to powodujący, ale dwukrotnie wydałem pieniądze w błoto i taka jest prawda, a nie miałem nigdy żadnych problemów ze zwykłymi klockami ATE

                  Komentarz


                  • Jakiś powód musiał być tego, że przegrzewały Ci się tarcze.
                    [center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
                    Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
                    Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda

                    http://www.hamulcesklep.pl
                    507-857-074[/center:68c746b02e]

                    Komentarz


                    • Jak narzekacie na tarcze to najpierw sprawdźcie czy prowadnice i tłoczki chodzą bez problemów, a później zastanówcie się, czy nie myjecie auta na bezdotykowej z rozgrzanymi tarczami. Brat tak psioczył na tarcze wymieniał woził do toczenia, a wystarczyło by przestał myć felgi na bezdotykówce z rozgrzanymi tarczami.
                      Jeśli moje tarcze dostają po dupie, że śmierdzą opony od rozgrzanych felg i nic im się nie dzieje to chyba są dobre...

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Lewian
                        Jakiś powód musiał być tego, że przegrzewały Ci się tarcze.
                        powody były dwa, pierwszy to dynamiczna jazda, a drugi, to ceramiczne klocki ATE, które się do tego nie nadają

                        Komentarz


                        • a co sądzicie o zestawie tarcz i klocków Zimmermann 312 na przedzie
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...kal_84&start=0

                          Komentarz


                          • Tarcze Zimmermann - czytałem wiele pozytywnych opinii i najpewniej będą moimi następnymi.
                            Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez Szakal_84
                              a co sądzicie o zestawie tarcz i klocków Zimmermann 312 na przedzie
                              założyłem do passata i właśnie ich najbardziej mi żal, po zmianie auta na skodę, że nie mogę przełożyć za kpl. zimmerman sport + ferodo ds zapłaciłem 1050 zł
                              jedyny minus, że coś ciężko dostać jedno i drugie

                              Komentarz


                              • Jak to nie?? Passat ma 312mm 5x112 i O2 ma to samo.
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • otwór centrujący 68 passat, 65 skoda

                                  Komentarz


                                  • Hmm, to nie wiem bo dla RS-a tarcza przod ma numer 100.3300.20 i dla Paska 2012 rok 2.0TDI 170KM ma tez ten sam numer.

                                    Faktycznie 68mm bylo w Pasku B5, ale tam tez bylo inne ET samej tarczy.
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • zestaw nawiercany Zimmermann Sport - hamuje rewelacyjnie. nie mam porówniania z innymi firmami z tej półki ale w porównaniu z serią - jest niebo a ziemia 8)

                                      Komentarz


                                      • Kupiłem za 46,60 zł z przesyłką klocki BRECK do O1 1.6 BFQ z 2007r. To chyba stara wersja tych klocków bez systemu COMPRESS CONTROL. Na klockach jest nazwa producenta - LUMAG i jakieś oznaczenia numeryczne, a na pudełku jest napisane "Made in E.C." (chyba European Community). Poniżej zdjęcie poglądowe pudełka. Ktoś już używał takich klocków i może coś powiedzieć na ich temat? Jeżdżę spokojnie max. 120 km/h z paroma osobami na pokładzie ok. 80 km dziennie w proporcji 70% trasa / 30% miasto. Tarcze mam TRW 256 mm założone niecałe 1,5 roku temu.
                                        ]"]404 Not Found

                                        Komentarz


                                        • msemafor, to te polskie tak?
                                          Sam jestem ciekawy jak się sprawdzą. A przy spokojnej jeździe to myślę, że będą ok, chociaż ja jak kupowałem do swojej OII na tył kupiłem TRW ostatecznie chociaż sprzedawca polecał te albo jakieś TOMEX ;p.
                                          SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

                                          Komentarz


                                          • msemafor, Sam zakładam Brecka w tym tygodniu, zobaczę jak to lata. Tomexa sobie odpuść.

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez PiterOKL
                                              zestaw nawiercany Zimmermann Sport - hamuje rewelacyjnie. nie mam porówniania z innymi firmami z tej półki ale w porównaniu z serią - jest niebo a ziemia 8)
                                              jakie klocki dałeś? fds czy zwykłe zimmermann?

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez Mastermindq
                                                msemafor, Sam zakładam Brecka w tym tygodniu, zobaczę jak to lata. Tomexa sobie odpuść.
                                                Mastermindq, założyłeś te klocki BRECK? Czy to są nowe z COMPRESS CONTROL czy stare bez tego "chwytu marketingowego"? Dobrze dopasowane do jarzm? Jakie wrażenia z hamowania?

                                                Komentarz


                                                • msemafor, używałem brecków, nic złego nie mogę powiedzieć, działały jak każde inne w tych kwotach. :wink:
                                                  a co to niby ten compress control?

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez sew1981
                                                    compress control
                                                    system Compress Control, który gwarantuje, że klocki hamulcowe Breck, dzięki najnowocześniejszym i zautomatyzowanym procesom produkcji, to powtarzalny produkt najwyższej jakości
                                                    Marcin



                                                    My ©koda is fantastic

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X