Przymierzam się do zakupu O2. Trzy tygodnie temu zadzwoniłem do WIMAR-u (Al. Jerozolimskie) aby umówić się na jazdę próbną 1,4TSI i 1,9TDI. Dzwoniłem trzy razy, za każdym razem miła pani z recepcji próbowała mnie połączyć z działem handlowym - bez rezultatu bo pewnie byli zajęci klientem w salonie. Byłem twardy i za czwartym razem pani już mnie znając z poprzednich trzech rozmów poprosiła o mój numer telefonu i obiecała, że oddzwonią jak tylko będą mieli wolną chwilę. W międzyczasie czekając na telefon z ich strony na stronie internetowej wypełniłem formularz kontaktowy. Myślę sobie - zaatakuje ich z dwóch stron, to pewnie nie zapomną o kliencie. Do dnia dzisiejszego cisza, widocznie wiedzie im się dobrze i nie zależy im na sprzedaży kolejnych aut. Na szczęście mi się z zakupem nie spieszy i auta poszukam gdzie indziej :lol:
Ranking ASO Skoda
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez tomba7Przymierzam się do zakupu O2. Trzy tygodnie temu zadzwoniłem do WIMAR-u (Al. Jerozolimskie) aby umówić się na jazdę próbną 1,4TSI i 1,9TDI. Dzwoniłem trzy razy, za każdym razem miła pani z recepcji próbowała mnie połączyć z działem handlowym - bez rezultatu bo pewnie byli zajęci klientem w salonie. Byłem twardy i za czwartym razem pani już mnie znając z poprzednich trzech rozmów poprosiła o mój numer telefonu i obiecała, że oddzwonią jak tylko będą mieli wolną chwilę. W międzyczasie czekając na telefon z ich strony na stronie internetowej wypełniłem formularz kontaktowy. Myślę sobie - zaatakuje ich z dwóch stron, to pewnie nie zapomną o kliencie. Do dnia dzisiejszego cisza, widocznie wiedzie im się dobrze i nie zależy im na sprzedaży kolejnych aut. Na szczęście mi się z zakupem nie spieszy i auta poszukam gdzie indziej :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomba7Myślę sobie - zaatakuje ich z dwóch stron, to pewnie nie zapomną o kliencie. Do dnia dzisiejszego cisza, widocznie wiedzie im się dobrze i nie zależy im na sprzedaży kolejnych aut. Na szczęście mi się z zakupem nie spieszy i auta poszukam gdzie indziej :lol:
Ja nie wiem, czy trzeba ICH PROSIĆ by sprzedali auto czy co...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Octa-vianJa natomiast napisałem e-maila z pytaniem co ile trzeba robić przeglądy nowego auta, pytanie o ceny, pytanie o gwarancję itp....Salon w Krośnie i Rzeszowie - DO DZISIAJ BEZ ODPOWIEDZI...
Fakt, że część mi odpisała (co już samo w sobie jest niesamowite), ale w treści było że chcą nr VIN auta bo inaczej nic się nie dowiem :shock:
Skąd mam mieć VIN, skoro robię rozeznanie przed zakupem :?: :lol:
A pomysł listy jak najbardziej popieram. Bo taki newbie w temacie Skody jak ja, a patrząc po forum co raz więcej tu takich osób, kompletnie nie jest zorientowany w kwestii serwisów ASO.
Przecież niemożliwym jest, by wszystkie były tragiczne. Po prostu trza oddzielić ziarno od plew.Pozdro
Komentarz
-
-
Purchawa, temat jest w porządku, natomiast dobrze byłoby to zrobić w formie jakiegoś formularza lub ściągawki do wypełnienia (np z linku w którym były by konkretne podtematy do oceny.
Ja osobiście miałbym sporo do napisania o serwisach w Krakowie, ale zgodnie z Twoją wolą na razie się wstrzymam. Póki co to temat zaczyna żyć "własnym życiem".
Myślałem o czymś podobnym do oceny allegrowskiej, np konkretny podpunkt -> ocena i jedno-dwa zdania komentarza. Ale może niech się wypowiedzą inni forumowicze.... bo idea cool, ale wykonanie pasuje podrasować 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RABIN(cztery wizyty z jedną pierdołą)
Zamieszczone przez słońzajebiści faceci od sprzedaży i niemili kolesie z działu serwisupozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
ASO TMT Wrocław --> dotyczy wymiany oleju oraz filtrów oraz pogaduszek
Ocena obslugi klienta - 5
Ocena fachowosci serwisu - 5
Ocena serwisu gwarancyjnego - N/A
Ocena serwisu pogwarancyjnego - N/A
To co mnie pozytywnie zaskoczyło to kawiarenka na piętrze z szyba, przez którą można patrzeć mechanikom na ręce. Cena za wymianę oleju tylko 30zł większa niż u mojego sąsiada w ASO Fiata.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Lektura wątków dotyczących ASO wszelakich marek prowadzi do następujących ponurych wniosków. Każda stacja obsługi samochodów dla otrzymania autoryzacji danej marki musi spełnić określone przez importera warunki. Czyli krótko mówiąc musi być całkowicie przyjazna i lojalna wobec importera. Ponieważ importer nie określił w warunkach udzielenia autoryzacji tzw. przyjazności dla klienta, zatem ten aspekt pozostaje w gestii samej stacji pod warunkiem, że nie stoi w sprzeczności z interesem importera (nikt w ASO nie przyzna że fabryka ewidentnie sp...liła konstrukcję jakiejś części). Zatem dopóki interesy użytkowników samochodów będą stały w sprzeczności do interesów importerów wizerunek ASO się nie zmieni. Na razie w SAP pewnie biorą tylko premie za rakingi sprzedaży i wydaje im się, że tak już będzie na wieczność.
Nadciągają jednak ciężkie czasy, w pierwszej kolejności zapłacą za kryzys szeregowi sprzedawcy samochodów - utratą pracy, dalej pójdą do likwidacji salony dilerskie. Pokłosiem zmniejszonej sprzedaży nowych aut będzie zmniejszony ruch w ASO (głównie obsługa gwarancyjna). Znowu na bruk mechanicy, zaopatrzeniowcy. Prywatni właściciele ASO się przebranżowią. I nic się nie zmieni do czasu aż w centrali ktoś nie zadecyduje, że trzeba wyp...olić dyrektorów regionalnych importera bo kompletnie zawalili sprawę wizerunku marki (...no przecież wszyscy pisali że najlepsza), który pozwala odcinać kupony w gorszym okresie. Przed kryzysem nic nas nie uchroni ale mam nadzieję, że ważniaki z samej góry też zbiorą w d...pę i jeśli się nie ogarną to nie będzie kogo żałować. :evil:
Komentarz
-
-
Dziś, zadzwoniła do mnie Pani z jakiejś firmy oceniającej pracę ASO Skoda, zadała mi kilkanaście pytań na temat ostatniej wizyty w Wimarze na które szczerze odpowiedziałem. Potem jeszcze padło pytanie o to co powinno być zmienione w ASO moim zdaniem. Odesłałem ją do lektury forum.
Zamówiłem małą część w Wimarze, mieli zadzwonić kiedy będzie w magazynie, minął podany czas oczekiwania + 2 dni, sam zadzwoniłem, okazuje się, że jest i czeka na mnie... od 2 dni :wink:
Komentarz
-
-
Ja polecam Zakręt k. Warszawy, Sinclan Bis.
Załatwili mi problem załamanego boczka (fotele sportowe) i upośledzonej regulacji fotela kierowcy. Czyli czegoś czego po kilku wizytach na Gruchacza (Pol-Mot) nie mogli zrobić po czym na uboczu mistrz serwisu powiedział mi, że mają prikaz odrzucać wszelkie reklamacje fotela bo to jest konstrukcyjne zwalone i tylko wymiana całego elementu pomoże, ale i to na krótko.
Komentarz
-
-
TMT Wrocław
Ocena obslugi klienta - 4/2 (zależny na kogo się trafi)
Ocena fachowosci serwisu - 3
Ocena serwisu gwarancyjnego - 1
Ocena serwisu pogwarancyjnego - N/A
Gall Wrocław - po dugiej wizycie odpuściłem sobie
Ocena obslugi klienta - 3
Ocena fachowosci serwisu - 2
Ocena serwisu gwarancyjnego - 1
Ocena serwisu pogwarancyjnego - N/A
Dlatego NWS - Nigdy Więcej Skody. Nie wiem, czy z Fabią pojadę do SRASO na przegląd gwarancyjnyBył: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotrainZamówiłem małą część w Wimarze, mieli zadzwonić kiedy będzie w magazynie, minął podany czas oczekiwania + 2 dni, sam zadzwoniłem, okazuje się, że jest i czeka na mnie... od 2 dni :wink:
Generalnie nie potrafią do tego wszystkiego zakodować nawet radia, nie wspominając już o kodowaniu MFA i innych cudów. Jednak nie ma się co spodziewać fajerwerków po pracownikach, skoro spece zarabiają grosze. Co lepsi mają własne biznesy, a szkolniaki szlifują się tam ... na Waszych autach.
Ja we Wro to tylko ze względu na pana Bernarda lubię ASO TMT. Jego zastępca p. Krzysztof jest ok, ale już pare razy zapomniało mu się po mnie przedzwonić, jak częsci czekały na półce. Cóż ...
W TMT jest fajne to, że dyrektor placówki stawia na młode kobiety ( i ładne ). Pani Sylwia, jej koleżanki z kasy, oraz koleżanka z informacji
I apropo kobit : zachęcam do wzity Wrocławiaków tu : http://centrumwroclaw.vw.pl/d1724/Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piocielOcena serwisu gwarancyjnego - 1
Zamieszczone przez misiek^wroTo samo jest w każdym ASO we Wro.
Jeżeli chodzi i sprzedaż auta to TMT całkiem pozytywnie , w ELCARZE masakra , wielka masakra.
A serwis to w TMT jest wielką porażką , szczególni Panowie przyjmujący zgłoszenia - buractwo , chamstwo , zero jakiejkolwiek wiedzy oraz chęci pomocy. Człowiek czuje się jak intruz zawracający dupsko. Do tego dziwnie znikające drobne elementy nadwozia (korki,zaślepki zderzaka).
Z trzecim wrocławskim ASO kontaktu nie miałem.Ku przestrodze-szalony ponton
https://www.youtube.com/watch?v=CV1jr7nl53s
Komentarz
-
-
AutWimar Modlińska Warszawa.
Przegląd 30 kkm:
- policzono koszt oleju ponad 500 zł
- cały rachunek był o wiele większy niż przy rozmowie telefonicznej
-olej przelany, brak informacji, żeby wogóle sprawdzić klimatyzację czy zrobic jakiś jej serwis.
Przegląd druga Skoda też dwuletni
- olej był już mój i pozostałe materiały.
- przelany olej, filtr powietrza włożony do puchy ale nie zamocowany (szpara 2 cm między rurą ssąca a filtrem)- czyli tak jakby go nie było
- błędy nie wykasowane, które pojawiły się przy montażu przez nich haka oczywiście nikt o tym nie poinformował (gdzie źle założono zderzak a wykładzina w bagażniku tak zmontowana że nawet nie dało się zamknąć wierzchu/wykładziny od koła zapasowego, "zniknęły" mocowania siatek- nie przeszkadzało im to że o kilka cm wszystko było w środku przesunięte. Po godzinnych poprawkach przeze mnie wszystko wróciło do normy).
- poza tym, że zmienili olej nie zrobili absolutnie nic - nie przesmarowano zamków, nie zdemontwano kół w celu obejżenia hamulców itp), dosłownie nic. Taki serwis trwał cały dzień...
- odgrzybianie klimy - całkowita porażka.
Nie chce już opisywać pozostałych sytuacji - pozostawię bez komentarza.
Komentarz
-
-
Jako przykład obsługi serwisowej w TMT... Miałem piszczącą pompę (teraz, po wymianie, wyje na zimnym i czasem piszczy na gorącym) więc odstawiłem im samochód. Stał tam cały dzień. Mieli zacząć o 8 rano... Dzwonie więc o 14 bo za chwilę kończę pracę i pytam co i jak... Niestety, koleś, który ode mnie odbierał samochód nie mógł rozmawiać bo miał klienta - oddzwonią. Dzwoni za chwilę kierownik serwisu, że nie ma usterki i oni mi wszystko wytłumaczą... Więc spokojnie mówię, że przecież była słyszalna i nawet asystent to słyszał przy ostatnim przeglądzie. Kolo do mnie: "przecież podpisał pan, że nie ma uwag do przeglądu to o co panu chodzi". Ja wkurw na maksa no ale co zrobić... pojechałem i zwerbalizowałem się na miejscu...
Usterka magicznie się odnalazła
Komentarz
-
Komentarz