Zmierzyłem linijką i z proporcji coś koło tego wyszło - czyli dupa blada, mam max 209 cm. Coś tam przykleję miękkiego żeby się klapa bagażnika nie obijała.
Ja mam garaż 1,9m wysoki. Mam combi i jest za nisko - przykleiłem na suficie styropian o grubości 5cm - kawałek 50x30cm i jest git. Ponieważ jak wjadę to mam po pół metra luzu z przodu i z tyłu, nieważne czy podjadę te 20 cm do przodu dalej czy nie - klapa zawsze opiera się na tym styropianie
Wcześniej jak miałem O1 liftback to też brakowało miejsca na pełne otwarcie klapy.
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
Bo dla mnie ta "normalna" trasa przez Garwolin, Ryki, to jakaś porażka IMO, może warto po drugiej stronie Wisły i przez Puławy?
Ktoś często jeździ i jakieś doświadczenia z praktyki?
Priorytetem jest to, żeby było jak najbardziej pusto, no i oczywiście nie po kocich łbach...
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Jak najbardziej pusto masz na nadwiślance. Skręcasz na Wał Miedzeszyński i lecisz cały czas prosto. Na początku jest OK, później zaczyna być wąsko, później masz płyty, a póżniej Dęblin z ograniczeniem do 40, a później kręcioła między Dęblinem i Puławami. Sporo ślamazarnych miejscowych wymuszających pierwszeństwo, i skręcających za 150 m w boczną uliczkę.
Także czasowo jest podobnie, aczkolwiek jak nigdy nadwiślanką nie zapierdalam, bo raz że wąsko, dwa że sporo miejscowych na rowerach, a trzy że droga chusteczkowa.
Drogi przez Kozienice nie polecam, jest w bardzo kiepskim stanie (napewno nie na Twoje 17-ki)
A i jeszcze jedno Paweł. Jak bywasz w L-nie i okolicach to zauważyłeś że dosyć mocno napierają z S 17 do Kurowa, także niedługo najgorszy odcinek trasy W-wa - Lublin to będzie expresówka. Zeby jeszcze obwodnicę Kołbieli zbudowali. . . .
Od 1997 roku jeżdżę do Zamościa minimum raz w miesiącu, są takie miesiące gdzie 3-4 razy się zdarza więc przejechałem tą trasę te i we wte ponad 350 razy. Na liście niebezpiecznych dróg w kraju bodajże numer 1.
Tak jak Dzida napisał można bujać się 801 ale tam nawierzchnia fatalna i ja już nie jeżdżę. Niestety pozostaje tłok na 17. Czasem przed Lublinem skręcam na Niemce w Krasieninie w prawo, wjeżdża się do Lublina przy MC'u, tylko czasem stoi się nawet prawie kwadrans do świateł.
Ja tą trasę rozróżniam porami roku. Jak plusowe temperatury to śmigam po 20-tej do Zamościa, jak zimno to każda pora jest do dupy.
i wiecie co, tak pojechałem (aż do Kurowa) i jestem zadowolony, oczywiście nie można tej drogi polecić komuś ze względu na nawierzchnię miejscami i ten kawałek płyt, bo potem pewnie będzie k@#wił, ale tak jak napisałem dla mnie priorytetem była "pustość" i tak było, jechałem tędy w jedną i drugą stronę i było zajebiście, totalny luz psychiczny
fakt, że potem sobie przypomniałem, że jechałem tędy parę lat temu do Puław i strasznie mędziłem, że nigdy więcej, ale to było na 17
tak, że Marek święta racja, ale ja już na zimówkach, a i letnie mam strasznie miękkie teraz.
mi się podobało, czas przejazdu z grubsza ten sam (nie mierzyłem dokładnie) a luzik bezcenny
podziękował :!:
(za to Lubliniacy mają te ulice dziurawe miejscami, że hej!)
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
(za to Lubliniacy mają te ulice dziurawe miejscami, że hej!)
Za to w Warszawie wszystkie ulice równiutkie,czyściutkie i w ogóle korków nie ma. :lol:
Czasami tylko jakaś ulica w centrum się zapadnie,albo tunel zaleje.Ale to detale.
(za to Lubliniacy mają te ulice dziurawe miejscami, że hej!)
Za to w Warszawie wszystkie ulice równiutkie,czyściutkie i w ogóle korków nie ma. :lol:
Czasami tylko jakaś ulica w centrum się zapadnie,albo tunel zaleje.Ale to detale.
IMO macie zdecydowanie bardziej dziurawe ulice, raczej to współczucie niż jakikolwiek przytyk, bo niby do kogo, czy satysfakcja, bo niby dlaczego :?:
a czystość czy korki to inna sprawa, zresztą nie wiem.
u nas to ja czekam na zamknięcie mostu grota, cała reszta to jest pikuś :lol:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
szkoda, ulice w Lublinie na przestrzeni ostatnich 2 lat baaaaardzo się poprawiły. Bardzo dużo ulic ma nowiutka nawierzchnię i jest gładziutka jak stół. Może od strony wjazdu z kierunku W-wa tego nie widać, gdyż tam cały układ drogowy zostanie niebawem przebudowany ( nowa ekspresówka która będzie łącznica z budowana właśnie obwodnicą Lublina w ciągu drogi S17).
Co do trasy Lublin- W-wa to ja jeżdżę zawsze standardowo, czyli 17-stką i wjeżdżam do Wawy od strony Zakrętu. wydaje mi się że jest to najszybsza i najlepsza dla zawiasu auta droga.
P.S.
Od Grudnia 2013 r. będzie już ekspresówka od Lublina - sam Lublin bedzie zaś miał ekspresową obwodnicę, aż za Kurów. Także najgorszy odcinek stanie się najlepszym i najszybszym.
Może od strony wjazdu z kierunku W-wa tego nie widać, gdyż tam cały układ drogowy zostanie niebawem przebudowany ( nowa ekspresówka która będzie łącznica z budowana właśnie obwodnicą Lublina w ciągu drogi S17).
a widzisz, super informancja
rzeczywiście patrzę na to przez pryzmat "wjazdu" i potem w lewo w kierunku, hmm, makro i obi jeśli dobrze pamiętam.
ale czas przejazdu tą 801 miałem niegorszy niż "główną" i zupełnie niestresujący co cenię
fakt, że dla zawiasu może nieco stresująco
w weekend lecę i wracam, więc sprawdzę i podam Wam czasy, trzeba tylko wziąć pod uwagę, że ja żeby wyjechać z Warszawy muszę zrobić te ~35km :lol:
ale optymalizuję wszystko, jeżdżę tez w dziwnych godzinach
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
rzeczywiście patrzę na to przez pryzmat "wjazdu" i potem w lewo w kierunku, hmm, makro i obi jeśli dobrze pamiętam.
No to juz za rok będziesz do Lublina wjeżdzał przez węzeł "Dąbrowica" do którego dojedziesz ekspresową S17. Na tym węźle zjedziesz w kolejna ekpresówkę która będzie stanowiła przedłużenie obecnej Al. Solidarności (tej dwupasmówki w którą teraz skęcasz w lewo z Al. Warszawskiej).
Kolejną zmianą będzie to, że nie będzie tych pierwszych świateł na dwupasmówce, bo tam Al. Solidarnosci (czyli główna ulica) będzie szła górą na estakadzie. Dalej pojedziesz juz standardowo w kierunku Chełm, Zamość (czy też Makro, OBI-Tatary jak piszesz).
Będziesz mógł też jechać S17 od Kurowa i na węźle Dąbrowica wjechać na obwodnicę Lublina, okrążyć nią Lublin od północnej strony i zjechać na węźle Mełgiewska-Lotnisko w okolicach właśnie Makro, OBI -Tatary.
To elegancko będzie. Przez długi okres jeździłem tą trasą, z tym, że wyskakiwałem od Kurowa i w stronę Hrebenne. Niestety z roku na rok robiło się coraz gorzej, coraz więcej tych samochodów na drogach. Około pięć lat temu trasę Tom.Maz. - Tom.Lub. udało się mi przejechać sprawnie w 3h15m, a teraz? Ciężko.
Jak wygląda sytuacja budowy tej dwupasmówki z Lublina do Piasek?
Jak wygląda sytuacja budowy tej dwupasmówki z Lublina do Piasek?
Bardzo dobrze
Inwestycja podzielona jest na 5 etapów - 1. Wezeł Kurów- Węzeł Bugucin, 2. Wezeł Bogucin - Węzeł Dabrowica, 3. Węzeł Dąbrowica- Węzeł Lubartów, 4. Węzeł Lubartów- Węzeł Witosa, 5. Węzeł Witosa- Obwodnica Piask.
5 etap jest juz praktycznie gotowy (juz sie po nim jeździ. Trwają tylko prace wykończeniowe typu stawianie ekranów dzwiękochłonnych) którego otwiecie przewidziabe jest na grudzień 2012 r. Tu jest nawet filmik z przejazdu tym odcinkiem: http://www.skyscrapercity.com/showth...95867&page=417
Etapy 1 i 2 oddanne zostaną do użytku w marcu 2013 r.
Etapy 3 i 4 (czyli obwodnica Lublina) oddane zostną do grudnia 2013 r.
Co do dojazdów do obwodnicy, to ul. Mełgiewska już została przebudowana i jest gotowa.
Przedłużenie Al. Solidarności do węzła Dąbrowica właśnie zaczęto budować i ma ono zostać skończone na wiosnę 2014 r.
ul. Poligonowa musi jeszcze chwilę poczekać.
Jesli chcesz pooglądac zdjęcia z zaawansowania robót, to zapraszam tutaj:
Do Warszawy lotów raczej nie będzie, bo to zbyt blisko (170 km). Liczę raczej na krajowe połaczenia z Poznaniem Gdańskiem i Wrocławiem.
Jak narazie mamy połaczenia z Londynem, Liverpool-em, Oslo i czartety do Egipu, Bułgarii i Chorwacji i .... ma przybywac połaczeń
Mnie ta nadwiślanka nie bardzo pasuje - za Wilgą jest fragment ze strasznie złą nawierzchnią, ale faktycznie jest luźno.
Ja zawsze z Karczewa k. Otwocka w rejon Ryk jeżdżę 17, tylko omijam Kołbiel, bo tam sa straszne korki.
Z Karczewa jadę nadwiślanką "801" do ronda w Sobiekursku. Potem w lewo na "50" w strona Kołbieli. Przed Kołbielą odbijam w prawo na Człekówkę. Potem na Chrosną i Kąty. W Kątach przy kapliczce w lewo i jadę w stronę Antoninka (do "17"), ale skręcam w prawo w małą uliczkę pomiedzy dwoma domami w stronę Lubic. Potem cały czas prosto i po przejechaniu przejazdu kolejowego wypadam na 17 na wiaduktem nad torami kolejowymi.
Komentarz