ja w 90% używam drugiej metody, trzema wyczuć moment sprzęgła kiedy auto nie leci do tyłu i nie jedzie do przodu
ogólnie w moim wykonaniu jest to 99% auto hold :P
jak jest bardzo stromo, a czasami zdarza się no to ręczny
Abstinent, chcesz powiedzieć, że np. stojąc na światłach pod górkę, masz wrzuconą jedynkę i na tzw półsprzegle trzymasz wóz żeby nie toczył się do tyłu??
to z ręcznym to stara szkoła ale zonk jak ktoś się nauczył a tu ma taki bajer jak u mnie- asystent wspomagania ruszania pod górę.
się zdziwiłem po raz pierwszy jak puściłem hamulec a auto stoi przez chwilkę pod górkę. myślałem że mi się zacinają hamulce a tu taki bajer pogrzebałem VCDS i mam tego asystenta. trzyma 3 sek po puszczeniu hamulca albo odpuszcza jak obroty przekroczą 1500 i puszczamy w tym czasie sprzęgło.
Duża górka - metoda 1
Mała górka - metoda 2
Jeżeli na dużej górce nic mi nie stoi zaraz za dupą, koła mają przyczepność, to też w miarę możliwości metoda 2.
Komentarz