Wcześniej przed problemami ze sterowaniem turbiny udawało mi się schodzić ze spalaniem nawet do 4,5/100 przy prędkościach nie przekraczających 130km/h, teraz jest gorzej średnio o około 1l/100km. Silnik mam ASZ, skrzynie szóstke.
Spalanie naszych aut - diesel
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
I przez to masz problemy z turbiną. Moja OII trzyma spalanie średnie od nowości na poziomie 5.55l/100km i jeżdżę normalnie. Dzięki temu 141kkm i zero problemów z turbiną.Zamieszczone przez pstrykaczWcześniej przed problemami ze sterowaniem turbiny udawało mi się schodzić ze spalaniem nawet do 4,5/100 przy prędkościach nie przekraczających 130km/h, teraz jest gorzej średnio o około 1l/100km.
[ Dodano: Sob 12 Sty, 13 20:12 ]
Ta skrzynia Ci turbinę załatwiła. Kolega mój miał też taki zestaw jak twój i od 130kkm zaczęły się notlaufy mimo, że nie jeździł specjalnie delikatnie.Zamieszczone przez pstrykaczSilnik mam ASZ, skrzynie szóstke.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Koledzy chciałem się zapytać ile palą Wam auta na wolnych obrotach - np stojąc na luzie na światłach na nagrzanym silniku - przesiadłem się jakiś czas temu z O1, gdzie spalanie wynosiło w tym czasie 0,3L/h - na ledach.
Teraz mam O2 gdzie to spalanie wynosi 0,7L/h - czy też tak macie?
Ponad 2 więcej niż w O1 - nie wiem czy taka wartość jest ok?
W trasie spalanie wydaje mi się ok:
O1 - 4,5 - 4,7L - przy spokojnej jeździe 90km/h
O2 - 5,2 - 5,5L - przy spokojnej jeździe 100km/h
Dzięki za info
Komentarz
-
-
I tu ci powiem ze w golfie to jeszcze 6 bieg uzywam ale w shranie to raczej mało co. Tak czy siak trzeba auto rozpedzić dosc dobrze zeby tą 6 zapiąć. Ja tam musze przynajmniej miec te 150 w golfie juz wrzucic 6. W sharanie takze trzeba tyle miec ale jak dalej pryzspieszam czy wyprzedzam to juz robie redukcje na 5. Cisne wtedy do 170 i dopiero zapinam 6. Zreszta producent podaje ze w sharanaie predkosc maksymalna jest na 5 nie 6 biegu. Auto mam zawirusowane do 160 koni ale mimo to nie ma rewelacji. Lepiej idzie golfik ASZ seryjny. Ja jezdze dosc agresywnie i umni enie ma zamulania bo obroty od 3000 do 4000 sie krecą. Nie smigama na obrotach 2000-2500. Mam chlodniczke oleju zapakowana od ASZ/ARL zeby sie czasem nie gotowała oliwa w lato.Zamieszczone przez kabanoswesol, ale ty masz 6-cio biegową skrzynię, a u nas w Octaviach i to kombi jest skrzynia z traktora.
A tu wykresik mojego szarika i z teog co wiem bez wygladzania kresek
G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
Generalnie bylo tak: wszystkie VP'ki mialy skrzynie 5 biegowa. Czesc PD'ków miala skrzynie 6 biegowe ale te najmocniejsze oczewiscie. NAwet nie wszystkie 130 konne miały skrzynie 6 biegowa bo niektore mialy 5 biegowa.Zamieszczone przez piernikAHF w Golfie jest spięty ze skrzynią 6speed?G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
1.9 BXE 3 lata 112000. Spalanie roczne 2011 - 6.3, 2012 - 6.5.
Trasa np 1000 km w wakacje ( ok 140 km/h ) - 5.7 - 5.8.
Trasa w PL - nie autostrada - 4.4 - 5.2
Zużycie oleju Castrol 5W-30 LL - ok 2l/ 30000
Nie oszczędzam. Jeżdżę normalnie.
Spalanie liczone z tankowania, bo komp zaniża nawet do 0.5L/100.
[ Dodano: Nie 20 Sty, 13 14:33 ]
U mnie spalanie na postoju O2FLZamieszczone przez krzygajKoledzy chciałem się zapytać ile palą Wam auta na wolnych obrotach - np stojąc na luzie na światłach na nagrzanym silniku - przesiadłem się jakiś czas temu z O1, gdzie spalanie wynosiło w tym czasie 0,3L/h - na ledach.
Teraz mam O2 gdzie to spalanie wynosi 0,7L/h - czy też tak macie?
Ponad 2 więcej niż w O1 - nie wiem czy taka wartość jest ok?
0.7l/h
0.5l/h - dmuchawa na 1, bez radia
Komentarz
-
-
Dodam dane od siebie:
- Ojcowe O2FL BXE 114000tys km średnie z kompa od nowości jeden kierowca - 5,5l (na postoju pali 0,6l)
- O1 Tour AXR najechane 146000km z czego Ja 2500km i z tych moich z jazdą zdecydowaną od 12 grudnia - 6,0l (na postoju pali 0,8l/0,9l).
Zauważyłem że rozpędzając "zdecydowanie" autko spalanie średnie maleje z ostatnich jazd na odcinku ok 50km w jedną stronę miałem 5,2l z powrotem 5,5l.
Kolejne spostrzeżenie między AXR a BXE jadąc PSJ na BXE łatwiej uzyskać niższe spalanie i nie wiem czy to różnica komputerów pokładowych czy map silnika.
Komentarz
-
-
Po ostatnim tankowaniu wyszło mi 8,2 z całego baku. Z tym, że: jazda na zaśnieżonych, stromych, oblodzonych i często zaniedbanych przez pługi drogach, dystanse 8km w jedną stronę, więc silnik niedogrzany. Cały czas na niskich biegach (rzadko kiedy dało się wrzucić 4) i z haldexem działającym praktycznie na przez większość trasy. Jak na zimowe warunki całkiem nieźle, byłem przygotowany na więcej 8)
Aha - średnia V z tych przejazdów to 38km/h.
Komentarz
-
-
wiatm wszystkich
u mnie srednio wychodzi 5,2 l/100km, dodam ze jezdze po warszawie a raczej jej obrzezach bo trasa S8 i pare swiatel, moj samochod t octavia I kombi 1.9tdi AHF 110km. Moj obecny najlepszy wynik to 4,4 l/100km ale to po trasie zaladowany z zona i dzieckiem z predkoscia max. do 120km/h :szeroki_usmiechpekool
Komentarz
-
-
seat ibiza silnik 130 kucy:
65% miasto (dojazd do pracy 8,5 km) i 35% trasa 7l/100 km
dzisiaj zatankowałem z ciekawości znowu do pełna po przejechaniu 120 km w trasie i 7 km dojazdu na stacje i wyszło 5,6l/100 km
w trasie staram sie jezdzić tak, że przyspieszam ostro przeważnie na 3 biegu do około 110 km/h i staram sie utrzymywać ta predkość w miare możliwości...
aha, komp mi zaniża spalanie o ponad litr na setke...
Komentarz
-
-
U mnie troszkę spadło spalanie, 5.14l/100km (z 944km i 48,5litrach) po regulacji kąta synchronizacji na 0.0. Komputer przekłamuje jakieś 0.4-0.5l/100km. Trzeba go skalibrować. Pojeżdżę jeszcze i zatankuje jeszcze raz na tej samej stacji i się wtedy wybada realny współczynnik do skorygowania komputera. Jazda głównie do Krakowa + wyjazdy wiejskimi drogami na narty.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-

niżej nie potrafię :P
Komentarz