Przy takim przebiegu to ja tankuje mimo , że rezerwa się jeszcze nie świeci.
hehe, spoko, ale po moich ostatnich doświadczeniach to musisz mieć kierownice przycięte na bank, czyli oszczędzasz na wymianę suszarki
chociaż, Ty na trasie de facto latasz...
[ Dodano: Nie 24 Lut, 13 22:12 ]
Zamieszczone przez ziampek
Mam takie pytanie odnośnie silnika 1.9 TDi 105 Km ile jestem wstanie przejechać na pełnym baku?
zmień silnik w profilu na właściwy :idea:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Może i mam , nie mniej jednak kręcę silnik zawsze do 2500-3000 obr/min i przy wyprzedzaniu też do 3500 obr/min i nic mi się nie przycina. Nie zmieniam biegów przy 2000obr/min. Przebieg w tej chwili mam 144kkm.
a tego to akurat nie wiesz, ale jeśli jeździsz głównie poza miastem, a tak chyba jest, to są duże szanse, że wszystko gra
przycinają się głównie w czasie jazdy w korkach IMO, jazda ze stałą prędkością, nawet niską, nie powinna im bardzo szkodzić
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
ale jeśli jeździsz głównie poza miastem, a tak chyba jest, to są duże szanse, że wszystko gra
Trasy poza miastem to jest 95% mojego przebiegu. Jak będę miał chwilę chwilę czasu to przetestuję VCDS-em. Turbina ani nie gwiżdże , ani nie wyje, olej z silnika znika w normalnym tempie więc oprócz odzywającej się dwumasy wszystko chyba gra.
przy przeładowaniu TEORETYCZNIE powinien być notlauf, ale praktycznie to już niekoniecznie, może być i bezobjawowo.
Z ciekawości sprawdzę ją jak będę miał chwilę czasu i odrobinę chęci. Pewnie wielkość przeładowania ma tu duże znaczenie.
no właśnie praktyka wskazuje, że i przy dużym overbooście notlauf nie występuje... :?
i nie mówie o sobie, bo przy zmianie suszarki i programu to wiadomo.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Cytat:
no niestety ja + dojazd do wawy a w czym problem ?
Chce się kolega zorientować ile auta wam palą ON po Warszawie.
a ok, doszukałem się drugiego tematu, to proste u mnie nie zmiennie 7,5 , auto po programie nie żałuje obrotów, klimy nie wyłączam a w zimie grzeje środek jak wariat.
Tak zastanawiam sie gdzie jest ta oszczednosc, albo czemu jej nie ma.
Uparlem, sie ze pojade powoli. Trasa z Zabrza po A1 do Zor, potem na Skoczow po 81 i do Bielska S1. Zalozenie jedziemy rowno, tam gdzie 120-140 mozna, jedziemy 90-100km/h, tam gdzie 70 to jedziemy 80. No i co 5l jakby nie patrzec.
Dobra, jest zimno +2'C. Sa opony zimowe 205/55/16 (cisnienie 2,4 i 2,8) no wiec bez jaj. W lecie z pelnym bagaznikiem 4 osobami i trumna na dachu to ja bez kombinacji (100-130km/h) mialem tym autem 5.2l z 1300km przejechanych :lol: Chociaz to sie zdarzylo tylko raz jeden jedyny.
Jak wspominam swojego AHFa, to 5l to mialem praktycznie zawsze w trasie, bez zadnych kombinacji.
Jak wspominam swojego AHFa, to 5l to mialem praktycznie zawsze w trasie, bez zadnych kombinacji.
Bo to był AHF
W swoim AHF-ie 1300 km w trasie do HR miałem 4,8 l/100 km ze średnią prędkością 81 km/h
Trzeba było nam nie sprzedawać AHF-ów :cry:
Moim jeździ koluniu i ma :yay:
zachciało nam się nowej techniki :cry: :cry: :cry:
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Wczorajszy powrót ze spota 50-55km z czego 15km bujania się przez miasto, potem ekspresówką i autostradą, prędkości 140-210, spalanie 7,5l/100 wg kompa. Jechaliśmy na 2 auta, podobne parametry silników z tym, że druga w budzie OI i wyszło identyczne jak u mnie.
Uparlem, sie ze pojade powoli. Trasa z Zabrza po A1 do Zor, potem na Skoczow po 81 i do Bielska S1. Zalozenie jedziemy rowno, tam gdzie 120-140 mozna, jedziemy 90-100km/h, tam gdzie 70 to jedziemy 80. No i co 5l jakby nie patrzec.
Dziwne w sumie. Coś musiało zawyżyć to spalanie.
Bo przy takiej jeździe jaką opisujesz u mnie przy 1.4 TSI 180 KM nie przekroczyło by 6 litrów.
Choć z drugiej strony wg. moich szacunków różnice między 1.6 TDI, a 1.2/1.4 TSI to właśnie między 1-3 l w zależności od trybu i sposobu jazdy. Czyli pokrywało by się z grubsza.
Komentarz