Zamieszczone przez AdamB
					
				
				
			
		 
 chociaż, Ty na trasie de facto latasz...
[ Dodano: Nie 24 Lut, 13 22:12 ]
					Zamieszczone przez ziampek
					
				
				
			
		
 
  , nie mniej jednak kręcę silnik zawsze do 2500-3000 obr/min i przy wyprzedzaniu też do 3500 obr/min i nic mi się nie przycina. Nie zmieniam biegów przy 2000obr/min. Przebieg w tej chwili mam 144kkm.
 , nie mniej jednak kręcę silnik zawsze do 2500-3000 obr/min i przy wyprzedzaniu też do 3500 obr/min i nic mi się nie przycina. Nie zmieniam biegów przy 2000obr/min. Przebieg w tej chwili mam 144kkm.   
  
  
							
						
 Turbina ani nie gwiżdże , ani nie wyje, olej z silnika znika w normalnym tempie
 Turbina ani nie gwiżdże , ani nie wyje, olej z silnika znika w normalnym tempie   więc oprócz odzywającej się dwumasy wszystko chyba gra.
  więc oprócz odzywającej się dwumasy wszystko chyba gra.
							
						 
  Pewnie wielkość przeładowania ma tu duże znaczenie.
 Pewnie wielkość przeładowania ma tu duże znaczenie.
							
						 Pewnie wielkość przeładowania ma tu duże znaczenie.
 Pewnie wielkość przeładowania ma tu duże znaczenie. 
  
 
Komentarz