ja od małego jeździłem i później jak robiłem prawko nie miałem żadnych problemów w sumie po 6 godzinach jazdy poszedłem na egzamin i zdałem od strzała

Przykład mój sąsiad, musiał wywalić gaz bo za nic w świecie nie chciał mu jeździć ten samochód normalnie, teraz chce pozbyć się auta bo już jeździ normalnie ale go nie stać na benzynę
dlatego przed kupnem trzeba się zastanowić, wtrysk bezpośrednio to na razie experyment na użytkowniku. Ja czekam na wtrysk gazu realizowany przez wtryskiwacze benzynowe wtedy to będzie miało sens, trwają nad tym prace.
. Inni pewnie też myślą nad takimi rozwiązaniami, bo do bezpośredniego wtrysku to jedyne słyszne rozwiązanie.
. Inni pewnie też myślą nad takimi rozwiązaniami, bo do bezpośredniego wtrysku to jedyne słyszne rozwiązanie.
Poza tym ceny tych instalacji są zaporowe, ja poczekam jak kit montażowy zejdzie do poziomu chociażby 2000zł
. Inni pewnie też myślą nad takimi rozwiązaniami, bo do bezpośredniego wtrysku to jedyne słyszne rozwiązanie.
Poza tym ceny tych instalacji są zaporowe, ja poczekam jak kit montażowy zejdzie do poziomu chociażby 2000zł
. Cała nadzieja w Agisie, że ich instalka będzie cenowo bardziej ludzka. Mam nadzieję, że Stag również coś swojego zaoferuje. Jednak na oczekiwane przez Ciebie 2000 zł to jeszcze dłuuuuuugo poczekasz. Tak plus/minus jest to obecnie cena sekwencji ponad 10 lat po ich wprowadzeniu

. Dla klienta cena Vialle wynosi ponad 8 tys, pojawienie się produktów konkurencji powinno wpłynąć na obniżenie ceny ... i wpłynęło - BRC LDi za ok 10 tys zł :lol:. Tendencja nieco inna od tej, której oczekiwałby klient. Pomijam fakt, że Vialle LPDi jest już od kilku lat (nie jest to jakaś ostatnia nowość), a cena spadła może ze 300 stówki. Poza tym lepsze byłoby rozważanie ceny dla klienta spoza branży, bo ile osób na forum się zastanawia "po ile jest kit?". Niemalże wszyscy zainteresowani będą pytać o cenę końcową z montażem w specjalizowanym serwisie.
Komentarz