Mam zamiar zakupić oktawkę z takim motorkiem i chętnie zapoznałbym się z opiniami na temat poprawnej pracy. spalania i w ogóle, jeśli ktoś może coś ciekawego zapodać.
Na obecną chwile nie ma nic ciekawego do bezpośredniego wtrysku więc wszelkie instalacje należy sobie odpuścić. Producenci pracują nad czymś co będzie miało ręce i nogi ale to jeszcze trochę czasu potrzeba.
A mnie ciekawi co instaluja ludzie do pierwszych na rynku silnikow Mitsubishi 1.8GDI czyli bezposredni wtrysk benzyny. Juz wielokrotnie widzialem auto z tym silnikiem i gazem.
Ja obstawiam ze gaz na srube czyli maksymalnie 2 generacja, wtryski benzyny pewnie pracuja dalej, ale odlaczane jest paliwo dodatkowym zaworkiem gdzies przed wtryskami i auta z lekka utrata mocy, ale jezdza :twisted:
Różne kombinacje ludzie robią, zwykle po kupnie takiego auta z gazem zaczynają od jego demontażu Przykład mój sąsiad, musiał wywalić gaz bo za nic w świecie nie chciał mu jeździć ten samochód normalnie, teraz chce pozbyć się auta bo już jeździ normalnie ale go nie stać na benzynę dlatego przed kupnem trzeba się zastanowić, wtrysk bezpośrednio to na razie experyment na użytkowniku. Ja czekam na wtrysk gazu realizowany przez wtryskiwacze benzynowe wtedy to będzie miało sens, trwają nad tym prace.
... Ja czekam na wtrysk gazu realizowany przez wtryskiwacze benzynowe wtedy to będzie miało sens, trwają nad tym prace.
Przecież taki wtrysk oferuje Vialle LPDi, Prins LiquiMax, BRC LDI oraz w ciągu kilku miesięcy AGIS ma wypuścić takową instalkę . Inni pewnie też myślą nad takimi rozwiązaniami, bo do bezpośredniego wtrysku to jedyne słyszne rozwiązanie.
... Ja czekam na wtrysk gazu realizowany przez wtryskiwacze benzynowe wtedy to będzie miało sens, trwają nad tym prace.
Przecież taki wtrysk oferuje Vialle LPDi, Prins LiquiMax, BRC LDI oraz w ciągu kilku miesięcy AGIS ma wypuścić takową instalkę . Inni pewnie też myślą nad takimi rozwiązaniami, bo do bezpośredniego wtrysku to jedyne słyszne rozwiązanie.
ale polscy producenci których ja akurat toleruje nie mają czegoś takiego w ofercie, dlatego piszę, że trwają prace Poza tym ceny tych instalacji są zaporowe, ja poczekam jak kit montażowy zejdzie do poziomu chociażby 2000zł
... Ja czekam na wtrysk gazu realizowany przez wtryskiwacze benzynowe wtedy to będzie miało sens, trwają nad tym prace.
Przecież taki wtrysk oferuje Vialle LPDi, Prins LiquiMax, BRC LDI oraz w ciągu kilku miesięcy AGIS ma wypuścić takową instalkę . Inni pewnie też myślą nad takimi rozwiązaniami, bo do bezpośredniego wtrysku to jedyne słyszne rozwiązanie.
ale polscy producenci których ja akurat toleruje nie mają czegoś takiego w ofercie, dlatego piszę, że trwają prace Poza tym ceny tych instalacji są zaporowe, ja poczekam jak kit montażowy zejdzie do poziomu chociażby 2000zł
No to fakt, że obecna oferta to tylko Ci najwięksi gracze . Cała nadzieja w Agisie, że ich instalka będzie cenowo bardziej ludzka. Mam nadzieję, że Stag również coś swojego zaoferuje. Jednak na oczekiwane przez Ciebie 2000 zł to jeszcze dłuuuuuugo poczekasz. Tak plus/minus jest to obecnie cena sekwencji ponad 10 lat po ich wprowadzeniu
Jednak na oczekiwane przez Ciebie 2000 zł to jeszcze dłuuuuuugo poczekasz. Tak plus/minus jest to obecnie cena sekwencji ponad 10 lat po ich wprowadzeniu
Ja mówię o cenie samego kitu u producenta, myślę że kwestia dwóch lat max.
Swoją drogą - jednak jest jeszcze spora niewiedza w ludziach (żeby nie napisać "ignorancja") na temat TSI i FSI, skoro tak na lajcie i nieświadomce pytają jaki gaz się do tego nadaje, jakie spalanie
Dobre kity do sekwencji w tej chwili kosztuja ponad 2000zl.
mowa o kicie czyli reduktor, elektronika, wtryski max 1000zł coś sensownego do 4 cylindrów.
hank: ok 70zł sztuka
elektronika ok 300zł
reduktor 200-250zł
i nie trzeba nic więcej, mowa oczywiście o silnikach legitymujących się mocą do ok 150km potem to już droższy reduktor.
No ja jeszcze licze butle, bo w tych kitach do 5 generacji ona juz wchodzi w sklad.
1300zl kosztuje tech albo stag z dobrym reduktorem i hankami (licze set pod 1.8T, bo inne benzyny 4 cylindrowe mnie nie interesuja) + butla + weze i same graty to 2000zl bez gadania.
No ja jeszcze licze butle, bo w tych kitach do 5 generacji ona juz wchodzi w sklad.
1300zl kosztuje tech albo stag z dobrym reduktorem i hankami (licze set pod 1.8T, bo inne benzyny 4 cylindrowe mnie nie interesuja) + butla + weze i same graty to 2000zl bez gadania.
tak, być może w detalu tak wychodzi, ja mówię o cenach dla siebie.
No ja jeszcze licze butle, bo w tych kitach do 5 generacji ona juz wchodzi w sklad.
1300zl kosztuje tech albo stag z dobrym reduktorem i hankami (licze set pod 1.8T, bo inne benzyny 4 cylindrowe mnie nie interesuja) + butla + weze i same graty to 2000zl bez gadania.
tak, być może w detalu tak wychodzi, ja mówię o cenach dla siebie.
IMO okres dwóch lat na spadek ceny do 2 tys zł za kit (cena typu "dla siebie") jest i tak chyba za bardzo optymistyczny i oddzelmy tutaj marzenia od rzeczywistości . Dla klienta cena Vialle wynosi ponad 8 tys, pojawienie się produktów konkurencji powinno wpłynąć na obniżenie ceny ... i wpłynęło - BRC LDi za ok 10 tys zł :lol:. Tendencja nieco inna od tej, której oczekiwałby klient. Pomijam fakt, że Vialle LPDi jest już od kilku lat (nie jest to jakaś ostatnia nowość), a cena spadła może ze 300 stówki. Poza tym lepsze byłoby rozważanie ceny dla klienta spoza branży, bo ile osób na forum się zastanawia "po ile jest kit?". Niemalże wszyscy zainteresowani będą pytać o cenę końcową z montażem w specjalizowanym serwisie.
Komentarz