Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do silnika 2,0 FSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • LPG do silnika 2,0 FSI

    ja od małego jeździłem i później jak robiłem prawko nie miałem żadnych problemów w sumie po 6 godzinach jazdy poszedłem na egzamin i zdałem od strzała

  • #2
    LPG do silnika 2,0 FSI

    Mam zamiar zakupić oktawkę z takim motorkiem i chętnie zapoznałbym się z opiniami na temat poprawnej pracy. spalania i w ogóle, jeśli ktoś może coś ciekawego zapodać.
    Grzesio

    Komentarz


    • #3
      Zakladaj LPG do FSI, pozniej jak najszybciej uzyj szukałki na forum :lol: :twisted:
      Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

      Jeżdżę w blasku
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

      Komentarz


      • #4
        krysowaty, tu masz trochę o LPG w FSI: Forum - Octavia Club Polska

        Spalanie na benzynie znajdziesz w mojej stopce

        Komentarz


        • #5
          Tak sie zastanawiam po co brac to 2.0 FSI? Nie lepiej juz jakies TSI ?

          Komentarz


          • #6
            Na obecną chwile nie ma nic ciekawego do bezpośredniego wtrysku więc wszelkie instalacje należy sobie odpuścić. Producenci pracują nad czymś co będzie miało ręce i nogi ale to jeszcze trochę czasu potrzeba.
            krzysiek82
            1.6TDI niebawem egr, dpf off

            Komentarz


            • #7
              A mnie ciekawi co instaluja ludzie do pierwszych na rynku silnikow Mitsubishi 1.8GDI czyli bezposredni wtrysk benzyny. Juz wielokrotnie widzialem auto z tym silnikiem i gazem.

              Ja obstawiam ze gaz na srube czyli maksymalnie 2 generacja, wtryski benzyny pewnie pracuja dalej, ale odlaczane jest paliwo dodatkowym zaworkiem gdzies przed wtryskami i auta z lekka utrata mocy, ale jezdza :twisted:
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Różne kombinacje ludzie robią, zwykle po kupnie takiego auta z gazem zaczynają od jego demontażu Przykład mój sąsiad, musiał wywalić gaz bo za nic w świecie nie chciał mu jeździć ten samochód normalnie, teraz chce pozbyć się auta bo już jeździ normalnie ale go nie stać na benzynę dlatego przed kupnem trzeba się zastanowić, wtrysk bezpośrednio to na razie experyment na użytkowniku. Ja czekam na wtrysk gazu realizowany przez wtryskiwacze benzynowe wtedy to będzie miało sens, trwają nad tym prace.
                krzysiek82
                1.6TDI niebawem egr, dpf off

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez krzysiek82
                  ... Ja czekam na wtrysk gazu realizowany przez wtryskiwacze benzynowe wtedy to będzie miało sens, trwają nad tym prace.
                  Przecież taki wtrysk oferuje Vialle LPDi, Prins LiquiMax, BRC LDI oraz w ciągu kilku miesięcy AGIS ma wypuścić takową instalkę . Inni pewnie też myślą nad takimi rozwiązaniami, bo do bezpośredniego wtrysku to jedyne słyszne rozwiązanie.
                  Pozdrawiam
                  Northeusz

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Northeusz
                    Zamieszczone przez krzysiek82
                    ... Ja czekam na wtrysk gazu realizowany przez wtryskiwacze benzynowe wtedy to będzie miało sens, trwają nad tym prace.
                    Przecież taki wtrysk oferuje Vialle LPDi, Prins LiquiMax, BRC LDI oraz w ciągu kilku miesięcy AGIS ma wypuścić takową instalkę . Inni pewnie też myślą nad takimi rozwiązaniami, bo do bezpośredniego wtrysku to jedyne słyszne rozwiązanie.
                    ale polscy producenci których ja akurat toleruje nie mają czegoś takiego w ofercie, dlatego piszę, że trwają prace Poza tym ceny tych instalacji są zaporowe, ja poczekam jak kit montażowy zejdzie do poziomu chociażby 2000zł
                    krzysiek82
                    1.6TDI niebawem egr, dpf off

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez krzysiek82
                      Zamieszczone przez Northeusz
                      Zamieszczone przez krzysiek82
                      ... Ja czekam na wtrysk gazu realizowany przez wtryskiwacze benzynowe wtedy to będzie miało sens, trwają nad tym prace.
                      Przecież taki wtrysk oferuje Vialle LPDi, Prins LiquiMax, BRC LDI oraz w ciągu kilku miesięcy AGIS ma wypuścić takową instalkę . Inni pewnie też myślą nad takimi rozwiązaniami, bo do bezpośredniego wtrysku to jedyne słyszne rozwiązanie.
                      ale polscy producenci których ja akurat toleruje nie mają czegoś takiego w ofercie, dlatego piszę, że trwają prace Poza tym ceny tych instalacji są zaporowe, ja poczekam jak kit montażowy zejdzie do poziomu chociażby 2000zł
                      No to fakt, że obecna oferta to tylko Ci najwięksi gracze . Cała nadzieja w Agisie, że ich instalka będzie cenowo bardziej ludzka. Mam nadzieję, że Stag również coś swojego zaoferuje. Jednak na oczekiwane przez Ciebie 2000 zł to jeszcze dłuuuuuugo poczekasz. Tak plus/minus jest to obecnie cena sekwencji ponad 10 lat po ich wprowadzeniu
                      Pozdrawiam
                      Northeusz

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Northeusz
                        Jednak na oczekiwane przez Ciebie 2000 zł to jeszcze dłuuuuuugo poczekasz. Tak plus/minus jest to obecnie cena sekwencji ponad 10 lat po ich wprowadzeniu
                        Ja mówię o cenie samego kitu u producenta, myślę że kwestia dwóch lat max.
                        krzysiek82
                        1.6TDI niebawem egr, dpf off

                        Komentarz


                        • #13
                          Swoją drogą - jednak jest jeszcze spora niewiedza w ludziach (żeby nie napisać "ignorancja") na temat TSI i FSI, skoro tak na lajcie i nieświadomce pytają jaki gaz się do tego nadaje, jakie spalanie
                          Artur

                          Komentarz


                          • #14
                            Dobre kity do sekwencji w tej chwili kosztuja ponad 2000zl.
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Dobre kity do sekwencji w tej chwili kosztuja ponad 2000zl.
                              mowa o kicie czyli reduktor, elektronika, wtryski max 1000zł coś sensownego do 4 cylindrów.
                              hank: ok 70zł sztuka
                              elektronika ok 300zł
                              reduktor 200-250zł
                              i nie trzeba nic więcej, mowa oczywiście o silnikach legitymujących się mocą do ok 150km potem to już droższy reduktor.
                              krzysiek82
                              1.6TDI niebawem egr, dpf off

                              Komentarz


                              • #16
                                No ja jeszcze licze butle, bo w tych kitach do 5 generacji ona juz wchodzi w sklad.

                                1300zl kosztuje tech albo stag z dobrym reduktorem i hankami (licze set pod 1.8T, bo inne benzyny 4 cylindrowe mnie nie interesuja) + butla + weze i same graty to 2000zl bez gadania.
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                  No ja jeszcze licze butle, bo w tych kitach do 5 generacji ona juz wchodzi w sklad.

                                  1300zl kosztuje tech albo stag z dobrym reduktorem i hankami (licze set pod 1.8T, bo inne benzyny 4 cylindrowe mnie nie interesuja) + butla + weze i same graty to 2000zl bez gadania.
                                  tak, być może w detalu tak wychodzi, ja mówię o cenach dla siebie.
                                  krzysiek82
                                  1.6TDI niebawem egr, dpf off

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez krzysiek82
                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    No ja jeszcze licze butle, bo w tych kitach do 5 generacji ona juz wchodzi w sklad.

                                    1300zl kosztuje tech albo stag z dobrym reduktorem i hankami (licze set pod 1.8T, bo inne benzyny 4 cylindrowe mnie nie interesuja) + butla + weze i same graty to 2000zl bez gadania.
                                    tak, być może w detalu tak wychodzi, ja mówię o cenach dla siebie.
                                    IMO okres dwóch lat na spadek ceny do 2 tys zł za kit (cena typu "dla siebie") jest i tak chyba za bardzo optymistyczny i oddzelmy tutaj marzenia od rzeczywistości . Dla klienta cena Vialle wynosi ponad 8 tys, pojawienie się produktów konkurencji powinno wpłynąć na obniżenie ceny ... i wpłynęło - BRC LDi za ok 10 tys zł :lol:. Tendencja nieco inna od tej, której oczekiwałby klient. Pomijam fakt, że Vialle LPDi jest już od kilku lat (nie jest to jakaś ostatnia nowość), a cena spadła może ze 300 stówki. Poza tym lepsze byłoby rozważanie ceny dla klienta spoza branży, bo ile osób na forum się zastanawia "po ile jest kit?". Niemalże wszyscy zainteresowani będą pytać o cenę końcową z montażem w specjalizowanym serwisie.
                                    Pozdrawiam
                                    Northeusz

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Tam cene raczej ustawia euro.

                                      Wiec pozostaje czekac na krajowy produkt.

                                      No i wiekszosci wypadkow i tak trzeba montaz komus zlecic, bo bez papierka nie wbijemy tego w dowod, chyba ze ktos nie ma takiej potrzeby :twisted:
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Maicroft
                                        Tam cene raczej ustawia euro.

                                        Wiec pozostaje czekac na krajowy produkt.

                                        No i wiekszosci wypadkow i tak trzeba montaz komus zlecic, bo bez papierka nie wbijemy tego w dowod, chyba ze ktos nie ma takiej potrzeby :twisted:
                                        Ja patrzę z perspektywy instalatora
                                        krzysiek82
                                        1.6TDI niebawem egr, dpf off

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X