SWAP 1.8 20V Turbo zamiast 2.0 TDI PD (16V) 140 km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wowa
    Classic
    • 2016
    • 1

    SWAP 1.8 20V Turbo zamiast 2.0 TDI PD (16V) 140 km

    Trzym się, powodzenia.
  • solekjr
    Classic
    • 2013
    • 5

    #2
    SWAP 1.8 20V Turbo zamiast 2.0 TDI PD (16V) 140 km

    Czy ktoś próbował? Jakie koszta i czy jest to w ogóle możliwe?

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Mozliwe jest zawsze. Jest temat o wsadzeniu 1.8 20VT zamiast benzyny 1.6 - poszukaj
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • solekjr
        Classic
        • 2013
        • 5

        #4
        SWAP benzynki na benzynkę - wiem,że jest to możliwe i dosyć często praktykowane,jestem ciekaw jak ma się ta operacja w przypadku opisanym w temacie. Innymi słowy,jak to wychodzi w praniu - chodzi o koszta naturalnie. Ale dzięki,poczytam z pewnością.

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Misiek zmienil diesla na benzyne, dolozyl 4x4 zostawiajac w teorii DSG, bo generalnie tez jest nowa.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • kazik4x4
            RS
            • 2008
            • 2728

            #6
            A nie lepiej zrobić taki SWAP że sprzedać to co masz a kupić OII RS??

            W takich "rewolucyjnych" przekładkach jest tak, że z grubsza liczysz grube rzeczy, a potem się okazuje że brakuje takiego sterownika, innego przewodu, węże do chłodnicy inne, itp. itd. I nagle z takich pierdół robi Ci sie 2500pln których nie przewidziałeś.
            A potem masz wóz wynalazek, który każdy potencjalny kupiec będzie omijać.

            Komentarz

            • solekjr
              Classic
              • 2013
              • 5

              #7
              Znam to auto od nowości, wypielęgnowane, nie jest bite,znam historię, nie oszczędzano na częściach, filtrach, olejach, jazda 95% w trasie,głównie po dobrych drogach. Kiedyś z pewnością nadejdzie dzień, w którym silnik 2.0 TDI PD,który cieszy się fatalną opinią i jest piekielnie drogi w naprawie odmówi posłuszeństwa. Wówczas mam do wyboru naprawiać za bezcen lub przełożyć silnik, który w moim przekonaniu jest niezniszczalny - jeździłem kilka lat takim cudem. Chciałbym uzyskać info o jakim rzędzie wielkości rozmawiamy? Czy jest to 10tyś? Czy więcej,czy mniej? O nic innego nie pytam.Ewentualnie o namiar do człowieka na Kujawach,który w przyszłości podjąłby się tego tematu.
              Pozdrawiam

              Komentarz

              • piotrek_gdy
                RS
                • 2008
                • 7723
                • Volkswagen
                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                #8
                Zamieszczone przez kazik4x4
                A potem masz wóz wynalazek, który każdy potencjalny kupiec będzie omijać
                kazik4x4, nie przesadzaj- swap z 1,6 benzyny na 2,0 zrobił El Zygmunto i nie miał problemów ze sprzedażą
                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #9
                  solekjr, ja Ci tylko radze jedno : nie zakładaj żadnego budżetu.

                  Zobacz tylko ile kosztuje silnik, ile dostaniesz za swój, ile weźmie zakład i dorzuć do tego jeszcze 1x tyle
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  Pracuję...