Trzym się, powodzenia.
SWAP 1.8 20V Turbo zamiast 2.0 TDI PD (16V) 140 km
Zwiń
X
-
A nie lepiej zrobić taki SWAP że sprzedać to co masz a kupić OII RS??
W takich "rewolucyjnych" przekładkach jest tak, że z grubsza liczysz grube rzeczy, a potem się okazuje że brakuje takiego sterownika, innego przewodu, węże do chłodnicy inne, itp. itd. I nagle z takich pierdół robi Ci sie 2500pln których nie przewidziałeś.
A potem masz wóz wynalazek, który każdy potencjalny kupiec będzie omijać.
Komentarz
-
-
Znam to auto od nowości, wypielęgnowane, nie jest bite,znam historię, nie oszczędzano na częściach, filtrach, olejach, jazda 95% w trasie,głównie po dobrych drogach. Kiedyś z pewnością nadejdzie dzień, w którym silnik 2.0 TDI PD,który cieszy się fatalną opinią i jest piekielnie drogi w naprawie odmówi posłuszeństwa. Wówczas mam do wyboru naprawiać za bezcen lub przełożyć silnik, który w moim przekonaniu jest niezniszczalny - jeździłem kilka lat takim cudem. Chciałbym uzyskać info o jakim rzędzie wielkości rozmawiamy? Czy jest to 10tyś? Czy więcej,czy mniej? O nic innego nie pytam.Ewentualnie o namiar do człowieka na Kujawach,który w przyszłości podjąłby się tego tematu.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kazik4x4A potem masz wóz wynalazek, który każdy potencjalny kupiec będzie omijaćprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
solekjr, ja Ci tylko radze jedno : nie zakładaj żadnego budżetu.
Zobacz tylko ile kosztuje silnik, ile dostaniesz za swój, ile weźmie zakład i dorzuć do tego jeszcze 1x tyleByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
Komentarz