Instalacja LPG Vialle LiquidSi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Cyga_PL
    Classic
    • 2013
    • 8

    Instalacja LPG Vialle LiquidSi

    Zamieszczone przez czto
    Jak się prezentuje bateria? Korzystacie z dwóch kart SIM?
    tak, obie karty sim aktywne,

    celowo nie pisałem od razu nt. jakości baterii, bo telefon nie zdążył się wtedy jeszcze rozładować
    na razie testy - jakaś godzina rozmów dziennie + ok. pół godziny zabawy dziennie - telefon przeżył bez ładowarki niemalże 3 dni (~60h). Przeżyłby spokojnie do wieczora, na 3. dzień po pracy miał ~20% i po godzinie ciągłego grania w jakąś mało ambitną gierkę padł. Teraz -na urlopie- trudno o miarodajne wyniki użycia, ale w standby procenty uciekają powoli - w ciągu ostatnich 15h ubyło 5%

    jedyne, co mi się mocno nie podoba, to czas ładowania - wychodzi ok 5h o zera do pełna. ori ładowarka ma tylko 750mAh, co przy ogniwie 3000 jest słabym żartem w czasach, gdzie cała konkurencja ma przeróżne algorytmy fast charge itp itd. Również użycie ładowarki 2A (sprawdzonej, że jest w stanie faktycznie dać ok.2A, nie tylko z napisu) nie przyspiesza czasu ładowania. Trzeba celować w ładowanie nocne.
  • Rosomak
    L&K
    • 2011
    • 1365
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Instalacja LPG Vialle LiquidSi

    Pojawił się nowy typ instalacji LPG...
    Vialle przedstawia swój najnowszy produkt – LiquidSi, odpowiadając w ten sposób na zapotrzebowanie na przystępny cenowo system wtrysku LPG w fazie ciekłej.


    Na rynek wchodzi nowa instalacja wtrysku gazu w fazie ciekłej w bardzo korzystnej cenie – Vialle LiquidSi. Sprawdźmy, jakie ma atuty i czym różni się od popularnych instalacji gazowych.


    To byłoby ciekawe... Koszt podobno 4-4,5tys zł więc jakby tak wykorzystać już podzespoły istniejące, a te niepotrzebne zdemontować i "opchnąć" to ciekawie się robi...

    Koszt 4,5tys.zł to koszt na podzespołach podwykonawców. Pełny oryginał Vialle koszt ok. 5,2 tyś.zł z montażem u autoryzowanego wykonawcy Vialle w Warszawie.
    Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
    http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
    Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

    Komentarz

    • Jaroslav92525
      Rider
      • 2009
      • 358
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Jedna rzecz mnie niepokoi w tych silnikach zasilanych płynnym LPG - moment startu silnika. Przecież w momencie kiedy płynny gaz opuści wtryskiwacz ulega rozprężeniu czemu towarzyszy znaczne obniżenie temperatury a to powoduje że prężność par LPG jest zapewne znikoma.... oczywiste jest jeszcze że zimą (tak przy minus 15-20 stopniach) to w ogóle może być kaplica z takim silnikiem. Inna sprawa to taka że w niskich temperaturach (czyli w czasie startu silnika i krótko po nim) LPG dosyć dobrze miesza się z olejem tworząc mieszankę która ma słabe właściwości smarne... ktoś kiedyś napisał że rozruch zimnego silnika zużywa go w takim samym stopniu jak przejechanie dystansu kilkuset km na rozgrzanym a tutaj jeszcze sprawę komplikuje LPG mieszający się z zimnym olejem...
      Pozdrawiam,
      Jaroslav92525

      -----------------------
      VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

      Komentarz

      • Rosomak
        L&K
        • 2011
        • 1365
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Jaroslav92525, no tak, ale przełączenie na LPG nastąpi po osiągnięciu wymaganej temp. cieczy chłodzącej.
        Natomiast mieszanie LPG z olejem jest zjawiskiem marginalnym. LPG w ciśnieniu atmosferycznym już tem kilku st.C będzie gazem...
        Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
        http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
        Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

        Komentarz

        • Jaroslav92525
          Rider
          • 2009
          • 358
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          No jeśli podgrzeje się silnik pracą na noPb to rzeczywiście niektóre problemy można zminimalizować ale pojawiają się wtedy nowe - np. ekonomika. A podejrzewam że trwałość instalacji wtryskującej ciekły LPG będzie pewnie niższa od tej standardowej bo przecież zawiera element mechaniczny (pompa). W takim ujęciu nie wiem czy taka instalacja w ogóle jest konkurencyjna w stosunku do klasycznej (gazowy LPG).
          Pozdrawiam,
          Jaroslav92525

          -----------------------
          VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

          Komentarz

          • Rosomak
            L&K
            • 2011
            • 1365
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez Jaroslav92525
            No jeśli podgrzeje się silnik pracą na noPb to rzeczywiście niektóre problemy można zminimalizować ale pojawiają się wtedy nowe - np. ekonomika.
            teraz też podgrzewasz...
            Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
            http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
            Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

            Komentarz

            Pracuję...