Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana wtryskiwaczy MED na Barracuda

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • No właśnie w moim nie ma go przykręconego do korpusu więc to chyba będzie ten zamontowany przed reduktorem. Koszt 63zł z wysyłką ale zanim kupię nowy to sprawdzę starego.

    Komentarz


    • Znacie kogoś kto zrobi wyminę MEDów na inne w Krakowie lub okolicy ? Nie wiem czy zdecyduje się na wymianę samemu...
      Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

      Komentarz


      • A nie myślałeś zamienić całe LR na Staga? Bez butli to nie wielka róznica.

        Komentarz


        • Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis
          A nie myślałeś zamienić całe LR na Staga? Bez butli to nie wielka róznica.
          Nie polecam listw Valteka do Staga - straszny szajs. Monterzy instalacji nagminnie wpychają je niczego nie świadomym klientom. Miałem w fabii i ciągle świecił się check engine. W końcu wymieniłem listwę na REG FASTa i problemy się skończyły.

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Artq Zobacz wpis
            Znacie kogoś kto zrobi wyminę MEDów na inne w Krakowie lub okolicy ? Nie wiem czy zdecyduje się na wymianę samemu...
            Error 503: Unknown domain - polecane warsztaty. Kolega z ww forum silesiacars z Katowic ma to ogarnięte a przy okazji stroi z sonda AFR....

            Komentarz


            • Jestem już po przeszczepie listwy. Wymieniłem ją wczoraj. A tak to wygląda:
              Załączone pliki

              Komentarz


              • Przewody lutowałem ponieważ miałem kable pasujące do złączy z zarobionymi przez automat końcówkami i uszczelkami. Węże do kolektora zostawiłem takie jak były bo umieścilem listwę w pionie (tak ktoś wcześniej podawał że wtedy pracuje najlepiej). Gdyby ją dać pod ukosem możnaby było spokojnie 5cm z każdego obciąć. Dałem też filtr odstojnikowy. Fajne jest w nim że można sobie ustawić kąt krućców. Auto dzisiaj odpaliłem i zrobiłem autokalibrację. Czas wtrysku gazu jest moim zdaniem trochę za duży. Przesyłam screnny z omegasa. Proszę o podpowiedzi jeśli chodzi o ustawienia parametrów.
                Załączone pliki

                Komentarz


                • Przeczytaj ten wątek jeszcze raz a dowiesz się że przy opcji barracuda nie tnie się już kabli i nie ustawia jako keihin . Wymagana jest odpowiednia modyfikacja pliku sterownika Omegas ( zakodowanego ) i wszystko chodzi jako Med .Dane do zmiany i jak to zrobić też są w tym wątku . Istotne też są średnice dysz we wtryskiwaczach i ciśnienie na reduktorze .
                  Podpowiem tylko że listwę można ustawić również w pionie ale z wężykami krótszymi o połowę ale wymaga to demontażu kolektora choć znam i takich co to zrobili bez demontażu a listwa ląduje za miarką oleju a nie przed .

                  Komentarz


                  • Szkoda, że przy wymianie wtrysków, nie zamontowałeś ich jak w moim przypadku Error 503: Unknown domain ale jeśli wszystko działa jak należy to OK.

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Wojtenio Zobacz wpis
                      Przeczytaj ten wątek jeszcze raz a dowiesz się że przy opcji barracuda nie tnie się już kabli i nie ustawia jako keihin . Wymagana jest odpowiednia modyfikacja pliku sterownika Omegas ( zakodowanego ) i wszystko chodzi jako Med .Dane do zmiany i jak to zrobić też są w tym wątku . Istotne też są średnice dysz we wtryskiwaczach i ciśnienie na reduktorze .
                      Podpowiem tylko że listwę można ustawić również w pionie ale z wężykami krótszymi o połowę ale wymaga to demontażu kolektora choć znam i takich co to zrobili bez demontażu a listwa ląduje za miarką oleju a nie przed .
                      Rozumiem że może łączone kable nie wyglądają tak pięknie jak zarobione końcówki ale to raczej kwestia estetyki a nie lepszego działania. Z wątku wyczytałem że w Silesia Cars ustawiają jako Medy ale to wiedza tajemna i nikt nie wie jak. Średnica dysz to 2,5mm a ciśnienie mam 1,5 bara. Zastanawiałem się nawet czy nie dać listwy bliżej kolektora ale musiałbym dorobić nowy wspornik na listwę a nie miałem materiału (może kiedyś tak zrobię).

                      Pierwsze spostrzeżenia podczas jazdy. Gdy silnik jest jeszcze dość zimny (ok. 40*C) i chce się przełączyć na gaz piszczy jak w przypadku braku gazu chociaż gaz jest w zbiorniku . Co może być tego przyczyną??? Przełączam na benzynę rozgrzewam silnik do ok. 60*C i wtedy już przełącza się bez problemów na gaz. Wrażenia z jazdy na gazie bardzo dobre - cisza, bardzo równo pracuje silnik nawet lepiej niż na PB, płynnie przyspiesza. Po odpaleniu na ciepłym silniku przełącza się płynnie na LPG - nie szarpie jak w przypadku Medów.

                      Pytanie jeszcze mam gdzie znajdę plik lrc?

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez black_diablo Zobacz wpis

                        Rozumiem że może łączone kable nie wyglądają tak pięknie jak zarobione końcówki ale to raczej kwestia estetyki a nie lepszego działania.
                        Pytanie jeszcze mam gdzie znajdę plik lrc?
                        Przez cięcie kabli miałem na myśli opcje opisaną na początku wątku i wtedy jest ustawienie KEIHIN , źle mnie zrozumiałeś . Co do wiedzy monterów z Katowic to nie jest już ona taka tajemna bo jest ona opisana w tym wątku . Cały problem polega na odpowiednim skonfigurowaniu właśnie pliku LRC w którym są zakodowane wartości prądowe i nie tylko pod wtryskiwacze Barracuda . Plik ten znajduje się w programie Landi Renzo i szukaj config LPG ale najpierw musisz zapisać swoje ustawienia przez zakładkę F6 i jak go nazwiesz tak będzie widoczny potem w załadowaniu w centralce i tak samo w pliku config LPG ( bez zgrania swoich ustawień nie będzie go tam bo niby skąd miał by się tam znaleźć ).
                        Potem trzeba ten plik odkodować dekryptorem , pozmieniać ustawienia i ponownie zakodować jako LRC i wgrać do centralki Omegasa przez zakładkę F7. I to jest ta cała wiedza tajemna . Ale jak wspomniałem to jest na naszym forum , i sporo też na forum LPG gdzie nie trzeba się logować by się o tym dowiedzieć .

                        Komentarz


                        • Rozumiem że nie potrzebnie zmieniałem przewody w centralce? Czy po zmianie w pliku LRC będę musiał je zamienić z powrotem żeby listwa chodziła jako Med?

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez black_diablo Zobacz wpis
                            Rozumiem że nie potrzebnie zmieniałem przewody w centralce? Czy po zmianie w pliku LRC będę musiał je zamienić z powrotem żeby listwa chodziła jako Med?
                            Dokładnie , modyfikacja w pliku LRC na opcję Barracuda eliminuje cięcie i przekładanie przewodów . A centralka widzi wtryskiwacze Barracuda jako MED i tak to zostawiasz , w programie zostaje :typ wtryskiwaczy MED a nie KEIHIN .

                            Komentarz


                            • Pytanie czy warto? Co to daje że wtryskiwacze są ustawione jako Medy a nie KEIHIN?

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez black_diablo Zobacz wpis
                                Gdy silnik jest jeszcze dość zimny (ok. 40*C) i chce się przełączyć na gaz piszczy jak w przypadku braku gazu chociaż gaz jest w zbiorniku . Co może być tego przyczyną???
                                Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną? Zawsze na zimnym silniku jest problem z przełączeniem na gaz. Auto nie dostaje gazu więc przełącza się z powrotem na Pb i piszczy. Przełączam wtedy ręcznie tylko na chwilę na Pb i ponownie próbuję. Zwykle za drugim razem już przełącza się na gaz.

                                Komentarz


                                • black_diablo,
                                  Mapa współczynników k bardzo wysoko się u Ciebie ustawiła. U mnie też jest wysoko ale maksymalna wartość to około 211, 255 u Ciebie to już koniec zakresu regulacji.
                                  Sprawdzałem ustawienia Silesia Car w pliku konfiguracyjnym i mapa po autokalibracji wyszła podobnie jak dla niemodyfikowanych ustawień dla Keihin, więc pewnie oni bardziej rozwiercają dysze, albo ustawiają wyższe ciśnienie, auta wyjeżdżają od nich z mapa ustawioną dużo niżej.

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez b8tz Zobacz wpis
                                    Moje Baracudy zrobiły 100 000 w 3 lata.
                                    W ramach testu (przypuszczenie że któryś puszcza gaz) wymieniłem na Alex Rail-001. Na razie jeżdżę 3 dni i wszystko OK.

                                    Link
                                    Jak się spisują te wtryski ? działają na takich samych ustawieniach jak Barracudy ?
                                    Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez logan_x Zobacz wpis
                                      black_diablo,
                                      Mapa współczynników k bardzo wysoko się u Ciebie ustawiła. U mnie też jest wysoko ale maksymalna wartość to około 211, 255 u Ciebie to już koniec zakresu regulacji.
                                      Sprawdzałem ustawienia Silesia Car w pliku konfiguracyjnym i mapa po autokalibracji wyszła podobnie jak dla niemodyfikowanych ustawień dla Keihin, więc pewnie oni bardziej rozwiercają dysze, albo ustawiają wyższe ciśnienie, auta wyjeżdżają od nich z mapa ustawioną dużo niżej.
                                      Zrobiłem ponownie autokalibrację i parametry minimalnie się poprawiły ale cudów nie ma.
                                      Załączone pliki

                                      Komentarz


                                      • Czy próbował ktoś założyć do Octavi 1,6 inne wtryski niż Barracuda np: AC w02-4, MagicJest, TechYeti ? Na LPG forum jest info że każde z nich można montować.
                                        Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

                                        Komentarz


                                        • Osobiście mam od 20k tech-dragon silver i nie narzekam na nie
                                          Mój szatan

                                          Paweł

                                          Komentarz


                                          • Mam wtyczki do wtrysków LPG oznaczone i podłączone ABDC, nie wiem czy nie powinno być po kolei ABCD? Można to jakoś sprawdzić bez podłączania się pod komputer?

                                            Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

                                            Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez Wojtenio Zobacz wpis
                                              Cały problem polega na odpowiednim skonfigurowaniu właśnie pliku LRC w którym są zakodowane wartości prądowe i nie tylko pod wtryskiwacze Barracuda . Plik ten znajduje się w programie Landi Renzo i szukaj config LPG ale najpierw musisz zapisać swoje ustawienia przez zakładkę F6 i jak go nazwiesz tak będzie widoczny potem w załadowaniu w centralce i tak samo w pliku config LPG ( bez zgrania swoich ustawień nie będzie go tam bo niby skąd miał by się tam znaleźć ).
                                              Potem trzeba ten plik odkodować dekryptorem , pozmieniać ustawienia i ponownie zakodować jako LRC i wgrać do centralki Omegasa przez zakładkę F7. I to jest ta cała wiedza tajemna . Ale jak wspomniałem to jest na naszym forum , i sporo też na forum LPG gdzie nie trzeba się logować by się o tym dowiedzieć .
                                              Zapisałem swój plik .lrc na ustawieniu Keihin. Chcąc ustawić wtryski ponownie jako Medy muszę najpierw przepinować wiązkę czy decrypterem pozmieniać parametry w pliku zapisanym lrc?

                                              Zrobiłem ostanio trasę na baracudach PL-CRO 3kkm


                                              Komentarz


                                              • Też się przymierzam do wymiany i z tego co wyczytałem to albo modyfikacja pliku i zostaje jako MED albo zmiana pinów i sterownik widzi inne wtryski i sam zmienia ustawienia.
                                                Ps. Jak spisują się baraki?

                                                Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

                                                Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

                                                Komentarz


                                                • Witajcie
                                                  Powróciłem z pinami do ustawień MED i chcę zmienić plik lrc ale po potraktowaniu go decrypterem komputer pliku nie widzi. Wchodząc na decrypter widzę plik bbb.lrc decrypted ale nie mogę w nim nic zrobić bo decrypter tylko rozkodowuje i koduje. Czym się edytuje notatnikiem?
                                                  Załączone pliki

                                                  Komentarz


                                                  • Szukaj pliki z rozszerzeniem lrc.decripted. Najlepiej skopiuj do osobnego folderu lub na pulpit.
                                                    Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X