No właśnie w moim nie ma go przykręconego do korpusu więc to chyba będzie ten zamontowany przed reduktorem. Koszt 63zł z wysyłką ale zanim kupię nowy to sprawdzę starego.
Wymiana wtryskiwaczy MED na Barracuda
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpisA nie myślałeś zamienić całe LR na Staga? Bez butli to nie wielka róznica.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Artq Zobacz wpisZnacie kogoś kto zrobi wyminę MEDów na inne w Krakowie lub okolicy ? Nie wiem czy zdecyduje się na wymianę samemu...
Komentarz
-
-
Przewody lutowałem ponieważ miałem kable pasujące do złączy z zarobionymi przez automat końcówkami i uszczelkami. Węże do kolektora zostawiłem takie jak były bo umieścilem listwę w pionie (tak ktoś wcześniej podawał że wtedy pracuje najlepiej). Gdyby ją dać pod ukosem możnaby było spokojnie 5cm z każdego obciąć. Dałem też filtr odstojnikowy. Fajne jest w nim że można sobie ustawić kąt krućców. Auto dzisiaj odpaliłem i zrobiłem autokalibrację. Czas wtrysku gazu jest moim zdaniem trochę za duży. Przesyłam screnny z omegasa. Proszę o podpowiedzi jeśli chodzi o ustawienia parametrów.
Komentarz
-
-
Przeczytaj ten wątek jeszcze raz a dowiesz się że przy opcji barracuda nie tnie się już kabli i nie ustawia jako keihin . Wymagana jest odpowiednia modyfikacja pliku sterownika Omegas ( zakodowanego ) i wszystko chodzi jako Med .Dane do zmiany i jak to zrobić też są w tym wątku . Istotne też są średnice dysz we wtryskiwaczach i ciśnienie na reduktorze .
Podpowiem tylko że listwę można ustawić również w pionie ale z wężykami krótszymi o połowę ale wymaga to demontażu kolektora choć znam i takich co to zrobili bez demontażu a listwa ląduje za miarką oleju a nie przed .
Komentarz
-
-
Szkoda, że przy wymianie wtrysków, nie zamontowałeś ich jak w moim przypadku http://lpg-forum.pl/skoda-octavia-i-...0r-t61102.html ale jeśli wszystko działa jak należy to OK.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Wojtenio Zobacz wpisPrzeczytaj ten wątek jeszcze raz a dowiesz się że przy opcji barracuda nie tnie się już kabli i nie ustawia jako keihin . Wymagana jest odpowiednia modyfikacja pliku sterownika Omegas ( zakodowanego ) i wszystko chodzi jako Med .Dane do zmiany i jak to zrobić też są w tym wątku . Istotne też są średnice dysz we wtryskiwaczach i ciśnienie na reduktorze .
Podpowiem tylko że listwę można ustawić również w pionie ale z wężykami krótszymi o połowę ale wymaga to demontażu kolektora choć znam i takich co to zrobili bez demontażu a listwa ląduje za miarką oleju a nie przed .
Pierwsze spostrzeżenia podczas jazdy. Gdy silnik jest jeszcze dość zimny (ok. 40*C) i chce się przełączyć na gaz piszczy jak w przypadku braku gazu chociaż gaz jest w zbiorniku . Co może być tego przyczyną??? Przełączam na benzynę rozgrzewam silnik do ok. 60*C i wtedy już przełącza się bez problemów na gaz. Wrażenia z jazdy na gazie bardzo dobre - cisza, bardzo równo pracuje silnik nawet lepiej niż na PB, płynnie przyspiesza. Po odpaleniu na ciepłym silniku przełącza się płynnie na LPG - nie szarpie jak w przypadku Medów.
Pytanie jeszcze mam gdzie znajdę plik lrc?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez black_diablo Zobacz wpis
Rozumiem że może łączone kable nie wyglądają tak pięknie jak zarobione końcówki ale to raczej kwestia estetyki a nie lepszego działania.
Pytanie jeszcze mam gdzie znajdę plik lrc?
Potem trzeba ten plik odkodować dekryptorem , pozmieniać ustawienia i ponownie zakodować jako LRC i wgrać do centralki Omegasa przez zakładkę F7. I to jest ta cała wiedza tajemna . Ale jak wspomniałem to jest na naszym forum , i sporo też na forum LPG gdzie nie trzeba się logować by się o tym dowiedzieć .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez black_diablo Zobacz wpisRozumiem że nie potrzebnie zmieniałem przewody w centralce? Czy po zmianie w pliku LRC będę musiał je zamienić z powrotem żeby listwa chodziła jako Med?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez black_diablo Zobacz wpisGdy silnik jest jeszcze dość zimny (ok. 40*C) i chce się przełączyć na gaz piszczy jak w przypadku braku gazu chociaż gaz jest w zbiorniku . Co może być tego przyczyną???
Komentarz
-
-
black_diablo,
Mapa współczynników k bardzo wysoko się u Ciebie ustawiła. U mnie też jest wysoko ale maksymalna wartość to około 211, 255 u Ciebie to już koniec zakresu regulacji.
Sprawdzałem ustawienia Silesia Car w pliku konfiguracyjnym i mapa po autokalibracji wyszła podobnie jak dla niemodyfikowanych ustawień dla Keihin, więc pewnie oni bardziej rozwiercają dysze, albo ustawiają wyższe ciśnienie, auta wyjeżdżają od nich z mapa ustawioną dużo niżej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez b8tz Zobacz wpisMoje Baracudy zrobiły 100 000 w 3 lata.
W ramach testu (przypuszczenie że któryś puszcza gaz) wymieniłem na Alex Rail-001. Na razie jeżdżę 3 dni i wszystko OK.
Jest też w domu SEAT BSE i VW AQY
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez logan_x Zobacz wpisblack_diablo,
Mapa współczynników k bardzo wysoko się u Ciebie ustawiła. U mnie też jest wysoko ale maksymalna wartość to około 211, 255 u Ciebie to już koniec zakresu regulacji.
Sprawdzałem ustawienia Silesia Car w pliku konfiguracyjnym i mapa po autokalibracji wyszła podobnie jak dla niemodyfikowanych ustawień dla Keihin, więc pewnie oni bardziej rozwiercają dysze, albo ustawiają wyższe ciśnienie, auta wyjeżdżają od nich z mapa ustawioną dużo niżej.Załączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Wojtenio Zobacz wpisCały problem polega na odpowiednim skonfigurowaniu właśnie pliku LRC w którym są zakodowane wartości prądowe i nie tylko pod wtryskiwacze Barracuda . Plik ten znajduje się w programie Landi Renzo i szukaj config LPG ale najpierw musisz zapisać swoje ustawienia przez zakładkę F6 i jak go nazwiesz tak będzie widoczny potem w załadowaniu w centralce i tak samo w pliku config LPG ( bez zgrania swoich ustawień nie będzie go tam bo niby skąd miał by się tam znaleźć ).
Potem trzeba ten plik odkodować dekryptorem , pozmieniać ustawienia i ponownie zakodować jako LRC i wgrać do centralki Omegasa przez zakładkę F7. I to jest ta cała wiedza tajemna . Ale jak wspomniałem to jest na naszym forum , i sporo też na forum LPG gdzie nie trzeba się logować by się o tym dowiedzieć .
Zrobiłem ostanio trasę na baracudach PL-CRO 3kkm
Komentarz
-
-
Witajcie
Powróciłem z pinami do ustawień MED i chcę zmienić plik lrc ale po potraktowaniu go decrypterem komputer pliku nie widzi. Wchodząc na decrypter widzę plik bbb.lrc decrypted ale nie mogę w nim nic zrobić bo decrypter tylko rozkodowuje i koduje. Czym się edytuje notatnikiem?Załączone pliki
Komentarz
-
Komentarz