Ok, jakoś dałem radę. Przekopiowałem plik konfiguracyjny na pulpit. Następnie potraktowałem decrypterem i zapisałem na pulpicie...i tu był widoczny. Trochę to dziwne że w folderze Landi Renzo nie był widoczny. Otworzyłem plik notatnikiem, poprawiłem parametry i zapisałem. Potem decrypterem zrobiłem crypted i zapisałem jako lrc. Wsadziłem ten plik do folderu LR i załadowałem do auta.
Wymiana wtryskiwaczy MED na Barracuda
Zwiń
X
-
Panowie proszę o rade.Auto jak w podpisie,mam jeszcze czarne medy przebieg 70 tys.Po odpaleniu auta na benzynie wtyskiwacze gazu dawniej tylko cykaly,a teraz chodza o wiele glosniej..jakby klepaly zawory...taki odgłos.Po rozgrzaniu i przejściu na gaz pracują normalnie.Dodam ze zadnych bledow na szafie i w pracy silnika brak.Po prostu chodzi silnik idealnie czy to na benzynie czy na gazie.Czyzby medy mowily pomalu papa.Kazdy wpis mile widziany.z góry dzięki za pomoc.
mirus67
Komentarz
-
-
A może to faktycznie klepią zawory ?, zrób mały teścik , przy starcie zimnego silnika wyłącz instalacje LPG z centralki i posłuchaj czy nie jest to podobny dźwięk .
Wracając do Medów , to podłącz interfejs jakikolwiek OBD lub VCDS i odczytaj jakie masz korekty długie i krótkie przy pracy na LPG i czy nie masz jakiś błędów w sterowniku silnika . Błąd na szafie wywali jeśli korekty przekroczą określony zakres wtedy będzie to sygnał że coś się dzieje źle , mogą lać wtryski , wypadać zapłony, niewłaściwy skład mieszanki itp .
. A jeżeli auto chodzi dobrze i nic się nie dzieje to sam dźwięk nie sugeruje na to by była jakaś usterka .
Krótko mówiąc bez diagnostyki komputerowej nic nie ugryziesz i się nie dowiesz jak pracuje twoja instalacja . Wskazany również interfejs do LPG .
Powiem że jak miałem jeszcze Medy to również zauważyłem że ich praca nie zawsze w pierwszej fazie była taka sama , raz było głośniej a raz ciszej . Może temperatura powietrza też robi swoje .
Moje wytrzymały prawie 130 tys km , teraz na pokładzie są Barracudy i cisza pod maską .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Wojtenio Zobacz wpisA może to faktycznie klepią zawory ?, zrób mały teścik , przy starcie zimnego silnika wyłącz instalacje LPG z centralki i posłuchaj czy nie jest to podobny dźwięk .
Wracając do Medów , to podłącz interfejs jakikolwiek OBD lub VCDS i odczytaj jakie masz korekty długie i krótkie przy pracy na LPG i czy nie masz jakiś błędów w sterowniku silnika . Błąd na szafie wywali jeśli korekty przekroczą określony zakres wtedy będzie to sygnał że coś się dzieje źle , mogą lać wtryski , wypadać zapłony, niewłaściwy skład mieszanki itp .
. A jeżeli auto chodzi dobrze i nic się nie dzieje to sam dźwięk nie sugeruje na to by była jakaś usterka .
Krótko mówiąc bez diagnostyki komputerowej nic nie ugryziesz i się nie dowiesz jak pracuje twoja instalacja . Wskazany również interfejs do LPG .
Powiem że jak miałem jeszcze Medy to również zauważyłem że ich praca nie zawsze w pierwszej fazie była taka sama , raz było głośniej a raz ciszej . Może temperatura powietrza też robi swoje .
Moje wytrzymały prawie 130 tys km , teraz na pokładzie są Barracudy i cisza pod maską .
mirus67
Komentarz
-
-
Jak chcesz to listwę możesz wyczyścić raptem to chyba 4 śruby i podważasz wtryskiwacze w wycięciu wkrętakiem. Ale za dużo to tobie nie da bo samych wtrysków nie wyczyścisz bo są nie rozbieralne, bardziej zainwestuj przy następnej wymianie w filtr fazy lotnej odstojnikowy i postaw wtryski do pionu . Sam zobaczysz ile mazi w nim będzie , to właśnie zapycha wtryskiwacze ,normalny filtr tego wszystkiego nie wyłapuje .
Komentarz
-
-
Koledzy jest jakiś zakład LPG, który ogarnia ten temat w Rzeszowie lub okolicach?
Pytam bo moje 1.6MPI +landi na niebieskich Medach ma nalatane 164 000 i już raz wypadł błąd 3 meda.
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
-
Zamontowałem na ich fabrycznym wsporniku, skracając wężyki o 4 cm. Dziurka jest wywiercona we wsporniku z medów dzięki czemu zakupiona pokrywa silnika wszystko ładnie ukrywa. Na razie wygląda to tak jak na zdjęciach ale w planie mam zdjąć kolektor do wymiany uszczelek góra/dół i wtedy listwa pójdzie pod spód i wężyki na 12 cm. Wąż gazowy i mapsensor są zaizolowane żeby gaz miał jednakową temperaturę na całej długości węża, ponieważ bez izolacji trójnik był wychładzany zimnym powietrzem i przekłamywał odczyty.
20180212_094812.jpg20180212_094818.jpgOstatnio edytowany przez Przemek_i; 26272.
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
-
Nie. czujnik jest z medów tylko na specjalnym aluminiowym trójniczku.
Mam nawet taki troniczek do sprzedania za 10 pln. 20180210_200315.jpg20180210_200251.jpg
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
-
Też mam zrobioną taką modyfikację. Ja wsadziłem listwę AC W02 na ten wspornik co jest przy miarce oleju na górę (przy okazji zrobię fotkę to wrzucę).
Mam pytanie do Przemek_i: Jak wygląda u ciebie plik konfiguracyjny? jak wyszło strojenie, jakie masz dysze?
Pytam, bo u mnie wyszło tak, że rozwierciłem dysze na 2.5mm i po zrobieniu autokalibracji mapa wyszła ponad 200. Zmieniłem współczynnik K na 1.5 i powtórzyłem autokalibrację i wyszło tak 140-160. Auto chodzi dobrze, czasem występuje poszarpywanie przy przełączaniu (możliwe że jest to związane z temperaturą, jeszcze tego nie analizowałem dokładnie). Aktualnie zaobserwowane czasy otwarcia wtryskiwaczy gazowych mieszczą się w przedziale 4-15ms a auto chodzi dobrze (oprócz tego przełączania), spalanie około 9litrów.. Zastanawiam się czy rozwiercić dalej dysze i zmieniać współczynnik K na 1.0 czy zostawić tak jak jest. Obawiam się, że może jak rozwiercę jeszcze dysze to czasy otwarcia wtryskiwaczy gazowych się za mocno skrócą.
Komentarz
-
-
Wszystko masz zrobione ok. Ja mam też dysze 2,5 i mapę 140 - 160.
Miałem poszarpywanie ale wpisałem żeby przechodził z benzyny na lpg po jednym cylindrze po pięciu skokach tłoka każdy i teraz Żona nawet nie wie kiedy się gaz włączył
...Moje Cappuccino MPi...
jest jeszcze Fabia 2 FL 1.2 MPi + LPG
sprzedana O1 1.6 MPI AKL + LPG
wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"
Komentarz
-
-
Witajcie. Widzę że niektórzy mają ustawione przełączanie się na LPG już nawet przy 30*C. U mnie nie mogę zejść poniżej 40*C. Czy jest to kwestia innego typu sterownika LPG?
Drugie pytanie dotyczy ustawienia ciśnienia na reduktorze LI10. Chcę je zwiększyć bo ciężko przełącza się na LPG ale jak je ustawić prawidłowo? Jest lepsza metoda niż metoda prób i błędów?
Komentarz
-
Komentarz