Zenit Pro Direct do 1,4 TSI caxa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pietrek125
    Rider
    • 2012
    • 416
    • Octavia II combi (1Z5)

    #76
    Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis
    akurat nie cieszył bym się zbyt małym spalaniem benzyny, bo zawory lepiej jak dostają większe "smarowanie" od paliwa...
    A jakie to ma znaczenie w wtrysku bezpośrednim??


    Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
    CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

    Komentarz

    • sew1981
      RS
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2009
      • 10917
      • Fiat

      #77
      no tak racja, nie leci przez zawory coś mi się popitoliło.
      Aczkolwiek dla trwałości silnika....może to jakiś wpływ ma jednak. Te wszystkie silniki z bezpośrednim wtryskiem (począwszy od gdi) miałby być niby przygotowane dzięki takiej konstrukcji dla ubogich mieszanek nawet a dziś sporo z nich musi jeździć na 98, żeby żyły i żeby nagar się nie zbierał

      Komentarz

      • pietrek125
        Rider
        • 2012
        • 416
        • Octavia II combi (1Z5)

        #78
        No bo, wtrysk bezpośredni w silniku benzynowym to przerost treści nad formą... droższe koszty produkcji, większa podatność na usterki, wieksza emisja NOx, zwiększone wymaganie dot. paliwa (pb98), problem z zarastającym kanałami ssącymi itp itd... na + i to dyskusyjny (np porównie zużycia PB 2,5MPI vs 2,0FSI) minimalnie mniejsze teroretycznie zuzycie paliwa...


        Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
        CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.

        Komentarz

        • sew1981
          RS
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2009
          • 10917
          • Fiat

          #79
          no właśnie, w tym rzecz zatem tak "delikatny" silnik mający nawet hiper supe nowoczesne instalki, ale dostający suchsze paliwo lpg, z małą domieszką pb nie prognozuje nic dobrego....ktoś w ogóle przelatał jakiś konkretny przebieg na lpg w tsi?

          Komentarz

          • slawko80rr
            Rider
            • 2010
            • 600
            • Superb II (3T4)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #80
            Zamieszczone przez maciek30_pl Zobacz wpis
            Macie może coś więcej po takim czasie do powiedzenia o tej instalacji? Tez chce taka zamontować a opinii za wiele nie ma :/
            ja bym sie samej instalacji nie bał już drazylem temat konkretnie w GZW Zbroslawice po zakupie w marcu Superba jest tylko kwestia jedna zwrot czyli opłacalność przy tym jak od zakupu mam spalanie do 7 zwrot nastapi po ok 45 tys km biorac pod uwage ceny paliwa na dzis czyli 2.5 roku u mnie .mialem O2FL 1.6 MPI to inna bajka. mysle ze.do gazu 1.4 tylko przy duzych przelotach bo zakladac dla samego założenia bez sensu. jak juz to 1.8 lub 2.0 tsi bo koszty instalacji podobne a zwrot szybszy bo spalanie wyzsze.
            Sławka wozi Superb 2 FL
            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

            Komentarz

            • maciek30_pl
              Ambiente
              • 2010
              • 192
              • Octavia III (5E3)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #81
              Zamieszczone przez slawko80rr Zobacz wpis

              ja bym sie samej instalacji nie bał już drazylem temat konkretnie w GZW Zbroslawice po zakupie w marcu Superba jest tylko kwestia jedna zwrot czyli opłacalność przy tym jak od zakupu mam spalanie do 7 zwrot nastapi po ok 45 tys km biorac pod uwage ceny paliwa na dzis czyli 2.5 roku u mnie .mialem O2FL 1.6 MPI to inna bajka. mysle ze.do gazu 1.4 tylko przy duzych przelotach bo zakladac dla samego założenia bez sensu. jak juz to 1.8 lub 2.0 tsi bo koszty instalacji podobne a zwrot szybszy bo spalanie wyzsze.
              Zdecydowałem się na STAG 400 DPI, montaż w 2 tygodniu lipca. Wyliczyłem, że po odliczeniach (samochód w firmie) zwróci się po około 20-22kkm, nie jest źle

              Komentarz

              • slawko80rr
                Rider
                • 2010
                • 600
                • Superb II (3T4)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                #82
                mnie odliczenia nie interesują wiec ok. stag rownie dobry ale mam nadzieje ze montaz i strojenie u profesjonalisty bo to jest najważniejszy punkt programu
                Sławka wozi Superb 2 FL
                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

                Komentarz

                • maciek30_pl
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 192
                  • Octavia III (5E3)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #83
                  Zamieszczone przez slawko80rr Zobacz wpis
                  mnie odliczenia nie interesują wiec ok. stag rownie dobry ale mam nadzieje ze montaz i strojenie u profesjonalisty bo to jest najważniejszy punkt programu
                  Polecany na lpg-forum więc mam nadzieję, że będzie spoko Chciałem Zenita, ale wyszło, że musiałbym skoczyć do Radomia i zapłacić sporo więcej więc to nie ma większego sensu

                  Napewno napiszę po montażu jak i później co i jak

                  Komentarz

                  • yunior81
                    RS
                    • 2010
                    • 1657
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #84
                    Ja prosze autora tematu o zdjecia spod maski jak to wszystko jest zamontowane. Instalacja strojona byla z sonda afr ?

                    Komentarz

                    • slawko80rr
                      Rider
                      • 2010
                      • 600
                      • Superb II (3T4)
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      #85
                      pomału niech zamontuje. Przecież pisal ze w 2 tyg lipca.
                      Sławka wozi Superb 2 FL
                      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

                      Komentarz

                      • yunior81
                        RS
                        • 2010
                        • 1657
                        • Octavia I (1U2)
                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                        #86
                        Nie doczytałem to niech wrzuci foty po montażu

                        Komentarz

                        • maciek30_pl
                          Ambiente
                          • 2010
                          • 192
                          • Octavia III (5E3)
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                          #87
                          Gaz zamontowany, wczoraj odebrałem samochód. Będę zbierał dane z tankowań jak to wygląda i za miesiąc pewnie się odezwę co i jak
                          Załączone pliki

                          Komentarz

                          • maciek30_pl
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 192
                            • Octavia III (5E3)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                            #88
                            I jestem po pierwszym tankowaniu, wyszło dość zabawnie bo okazało się, że jeszcze sporo gazu było

                            Do tej pory średnie spalanie z tankowań:
                            - 9,2l/100km

                            Spalanie teraz:
                            - LPG: 7,48l/100km
                            - PB: 2,77km/100km

                            To było zrobione na zasadzie takiej, że zatankowałem oba zbiorniki do full, przejechałem 342km i zatankowałem jeszcze raz. Okazuje się, że całkiem spory zasięg na tym można uzyskać.

                            Mój styl jazdy jest dość agresywny, do tego głównie jazda po Łodzi + 120km trasy (1/2 autostrada i 1/2 drogi krajowe).

                            Komentarz

                            • slawko80rr
                              Rider
                              • 2010
                              • 600
                              • Superb II (3T4)
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                              #89
                              troche duzy udzial pb mimo wszystko w zimie dojdzie nagrzewanie dłuższe przy starcie.ale i tak jest ok. jak masz taki styl i tryb to przy 9.2 pb warto.
                              Sławka wozi Superb 2 FL
                              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

                              Komentarz

                              Pracuję...