Zamieszczone przez sew1981
Zobacz wpis
Zenit Pro Direct do 1,4 TSI caxa
Zwiń
X
-
no tak racja, nie leci przez zawory coś mi się popitoliło.
Aczkolwiek dla trwałości silnika....może to jakiś wpływ ma jednak. Te wszystkie silniki z bezpośrednim wtryskiem (począwszy od gdi) miałby być niby przygotowane dzięki takiej konstrukcji dla ubogich mieszanek nawet a dziś sporo z nich musi jeździć na 98, żeby żyły i żeby nagar się nie zbierał
Komentarz
-
-
No bo, wtrysk bezpośredni w silniku benzynowym to przerost treści nad formą... droższe koszty produkcji, większa podatność na usterki, wieksza emisja NOx, zwiększone wymaganie dot. paliwa (pb98), problem z zarastającym kanałami ssącymi itp itd... na + i to dyskusyjny (np porównie zużycia PB 2,5MPI vs 2,0FSI) minimalnie mniejsze teroretycznie zuzycie paliwa...
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maciek30_pl Zobacz wpisMacie może coś więcej po takim czasie do powiedzenia o tej instalacji? Tez chce taka zamontować a opinii za wiele nie ma :/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slawko80rr Zobacz wpis
ja bym sie samej instalacji nie bał już drazylem temat konkretnie w GZW Zbroslawice po zakupie w marcu Superba jest tylko kwestia jedna zwrot czyli opłacalność przy tym jak od zakupu mam spalanie do 7 zwrot nastapi po ok 45 tys km biorac pod uwage ceny paliwa na dzis czyli 2.5 roku u mnie .mialem O2FL 1.6 MPI to inna bajka. mysle ze.do gazu 1.4 tylko przy duzych przelotach bo zakladac dla samego założenia bez sensu. jak juz to 1.8 lub 2.0 tsi bo koszty instalacji podobne a zwrot szybszy bo spalanie wyzsze.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slawko80rr Zobacz wpismnie odliczenia nie interesują wiec ok. stag rownie dobry ale mam nadzieje ze montaz i strojenie u profesjonalisty bo to jest najważniejszy punkt programu
Napewno napiszę po montażu jak i później co i jak
Komentarz
-
-
I jestem po pierwszym tankowaniu, wyszło dość zabawnie bo okazało się, że jeszcze sporo gazu było
Do tej pory średnie spalanie z tankowań:
- 9,2l/100km
Spalanie teraz:
- LPG: 7,48l/100km
- PB: 2,77km/100km
To było zrobione na zasadzie takiej, że zatankowałem oba zbiorniki do full, przejechałem 342km i zatankowałem jeszcze raz. Okazuje się, że całkiem spory zasięg na tym można uzyskać.
Mój styl jazdy jest dość agresywny, do tego głównie jazda po Łodzi + 120km trasy (1/2 autostrada i 1/2 drogi krajowe).
Komentarz
-
Komentarz