Maicroft, doczytać doczytałem, widocznie czegoś nie zrozumiałem, dzięki za wyprowadzenie z błędu a powiedz mi jeszcze, czy cały czas ma być dokładnie 850 czy dopuszczalne są jakieś odchylenia od normy?
Turbo mocno przeładowuje
Zwiń
X
-
przemik, N75 kupiony nowy na forum założony na początku miesiąca. 11 BS mam tylko sprzed wymiany N75, ale mogę później podrzucić jak będę w robocie. Podobno wszystko było weryfikowane, ale nie było mnie przy diagnozowaniu u mechanika, więc...choć to sprawdzony znajomy mechanik, który na minę mnie nigdy nie wpuścił...
[ Dodano: Pią 19 Cze, 15 17:14 ]
PS
Oświeciłbyś mnie po czym widać, że "zdrowo przeładowuje"? Zawsze lepiej wiedzieć więcej niż mniej
[ Dodano: Pią 19 Cze, 15 18:33 ]
ok, mam 011BS
Komentarz
-
-
Maicroft, przed wymianą N75 było to samo tylko teraz granica się przesunęła o 20 km/h do 130. Kilka dni temu zostały wymienione wszystkie wężyki w samochodzie. Niestety nic to nie dało, dalej łapie notlaufy i przeładowuje...nawet bardziej niż przed wymianą...011
Co w związku z tym? Gdzie szukać?
Komentarz
-
-
alxxx, nie mierzyłem, bo nie mam czym nie wiem w jakim stanie jest króciec, nie wiem gdzie szukać przyczyn, bo jeśli chodzi o mechanikę to mogę się podjąć co najwyżej wymiany oleju :P mówiąc krótko - nie umiem to nie dotykam a, że ostro ładuje to ja wiem...tylko jakbym jeszcze wiedział dlaczego to byłbym happy :P
[ Dodano: Pią 24 Lip, 15 12:43 ]
Tak z czystej ciekawości przeglądałem sobie starsze logi i np. tutaj mam 011 z sierpnia 2014 i widzę zadane max 1948, później wywaliło mi przepływkę i spadło do 1866 i tak jest do teraz. Co to może znaczyć?
Komentarz
-
-
Miałem identyczny problem u kuzyna w Audi. Nawarstwiły się dwie sprawy. Po pierwsze brudne "łezki" od sterowania strumieniem w turbinie (turbina o zmiennej geometrii łopatek) czyli turbina została wyczyszczona by sterowanie pracowało bez zacinania (pomogło na dwa miasią e). Po drugie gruszka sterująca ( siłownik podciśnieniowy sterujący zmienną geometrią łopatek) chodziła ale zbyt ciężko bo był skorodowany wodzić. Po oczyszczeniu gruszki problem całkowicie zanikł.Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wesoltu mamy agr wiec nie ma zmiennej geo i nie sterowanie podcisnieniem a nadcisnieniem. Problem moze lezec w samy WG - poprostu sie zacina w pozycji zamknietej- jakies opory itp. Chyba ze jest dziura w gruszce albo wezyku do niej itp.Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wesolNo to zerknij jak jest skonstruowany układ sterowania turbina w agr. Zobaczysz ze nadcisnieniem jakie wytwarza same turbo a nie podcisnieniem z pompy vaq. To nie asv czy alh kolego.
Tu znalazłem coś ciekawego dla kolegi: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372
I jeszcze coś takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281541Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
Komentarz
-
-
Nie dziękuj tylko walcz :wink:Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
Komentarz
-
Komentarz