Maicroft, doczytać doczytałem, widocznie czegoś nie zrozumiałem, dzięki za wyprowadzenie z błędu a powiedz mi jeszcze, czy cały czas ma być dokładnie 850 czy dopuszczalne są jakieś odchylenia od normy?
Wartosc wymagana to 850, wartosc zmierzona ma byc nie nizsza niz 850. Dobre przeplywomierze z dobrym filtrem powietrza maja po 900-950 a i 1000 jest realne.
Jak pomiar przy 2000obr/min ma 820, a potem po 880-850-890 to nie ma sie czym martwic.
W 010 jest to samo co w 003 i w 011 ale bez wymaganego. Dodatkowo obserwujemy prace czujnika atmosferycznego i polozenie pedału "gazu".
Zrob razem 003/010 oraz oddzielnie 011 i 008.
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
przemik, N75 kupiony nowy na forum założony na początku miesiąca. 11 BS mam tylko sprzed wymiany N75, ale mogę później podrzucić jak będę w robocie. Podobno wszystko było weryfikowane, ale nie było mnie przy diagnozowaniu u mechanika, więc...choć to sprawdzony znajomy mechanik, który na minę mnie nigdy nie wpuścił...
[ Dodano: Pią 19 Cze, 15 17:14 ]
PS
Oświeciłbyś mnie po czym widać, że "zdrowo przeładowuje"? Zawsze lepiej wiedzieć więcej niż mniej
Maicroft, przed wymianą N75 było to samo tylko teraz granica się przesunęła o 20 km/h do 130. Kilka dni temu zostały wymienione wszystkie wężyki w samochodzie. Niestety nic to nie dało, dalej łapie notlaufy i przeładowuje...nawet bardziej niż przed wymianą...011
Co w związku z tym? Gdzie szukać?
alxxx, nie mierzyłem, bo nie mam czym nie wiem w jakim stanie jest króciec, nie wiem gdzie szukać przyczyn, bo jeśli chodzi o mechanikę to mogę się podjąć co najwyżej wymiany oleju :P mówiąc krótko - nie umiem to nie dotykam a, że ostro ładuje to ja wiem...tylko jakbym jeszcze wiedział dlaczego to byłbym happy :P
[ Dodano: Pią 24 Lip, 15 12:43 ]
Tak z czystej ciekawości przeglądałem sobie starsze logi i np. tutaj mam 011 z sierpnia 2014 i widzę zadane max 1948, później wywaliło mi przepływkę i spadło do 1866 i tak jest do teraz. Co to może znaczyć?
Miałem identyczny problem u kuzyna w Audi. Nawarstwiły się dwie sprawy. Po pierwsze brudne "łezki" od sterowania strumieniem w turbinie (turbina o zmiennej geometrii łopatek) czyli turbina została wyczyszczona by sterowanie pracowało bez zacinania (pomogło na dwa miasią e). Po drugie gruszka sterująca ( siłownik podciśnieniowy sterujący zmienną geometrią łopatek) chodziła ale zbyt ciężko bo był skorodowany wodzić. Po oczyszczeniu gruszki problem całkowicie zanikł.
Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
tu mamy agr wiec nie ma zmiennej geo i nie sterowanie podcisnieniem a nadcisnieniem. Problem moze lezec w samy WG - poprostu sie zacina w pozycji zamknietej- jakies opory itp. Chyba ze jest dziura w gruszce albo wezyku do niej itp.
Zwłaszcza, że we wtorek wymienione były wszystkie wężyki :roll: a WG jak można sprawdzić? Tylko wolałbym uniknąć uziemienia auta na więcej niż 1 dzień...
tu mamy agr wiec nie ma zmiennej geo i nie sterowanie podcisnieniem a nadcisnieniem. Problem moze lezec w samy WG - poprostu sie zacina w pozycji zamknietej- jakies opory itp. Chyba ze jest dziura w gruszce albo wezyku do niej itp.
Z tego co mnie uczono to w osobówkach jest pompa podciśnienia a nie kompresor wytwarzający nadciśnienie więc chyba jest jednak siłownik podciśnieniowy. Co do silnika to sorry nie spojrzałem że kolega ma agr. :wink:
Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
No to zerknij jak jest skonstruowany układ sterowania turbina w agr. Zobaczysz ze nadcisnieniem jakie wytwarza same turbo a nie podcisnieniem z pompy vaq. To nie asv czy alh kolego.
No to zerknij jak jest skonstruowany układ sterowania turbina w agr. Zobaczysz ze nadcisnieniem jakie wytwarza same turbo a nie podcisnieniem z pompy vaq. To nie asv czy alh kolego.
Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest
Komentarz