Turbo mocno przeładowuje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rafiki
    RS
    • 2012
    • 15975
    • Superb III (3V3)

    #26
    Maicroft, doczytać doczytałem, widocznie czegoś nie zrozumiałem, dzięki za wyprowadzenie z błędu a powiedz mi jeszcze, czy cały czas ma być dokładnie 850 czy dopuszczalne są jakieś odchylenia od normy?
    رافال
    Spoty
    Cause freedom is a lonely road

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      Wartosc wymagana to 850, wartosc zmierzona ma byc nie nizsza niz 850. Dobre przeplywomierze z dobrym filtrem powietrza maja po 900-950 a i 1000 jest realne.

      Jak pomiar przy 2000obr/min ma 820, a potem po 880-850-890 to nie ma sie czym martwic.

      Zrob dwa logi na jednym zapisie.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • rafiki
        RS
        • 2012
        • 15975
        • Superb III (3V3)

        #28
        Maicroft, że nie mniej to się domyślam. Wielkie dzięki za wyjaśnienie szkoda tylko, że niektórzy z forum nie chcą w ten sposób człowiekowi pomóc
        رافال
        Spoty
        Cause freedom is a lonely road

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #29
          Zeby sprawdzic czy przepływomierz jest dobry potrzebujemy

          011, 008 oraz 010 lub 003 - wszystkie dynamiczne
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • rafiki
            RS
            • 2012
            • 15975
            • Superb III (3V3)

            #30
            przemik, jak dobrze rozumiem to zusamen 003/010 + 008 + 011, tak? Z rańca postaram się zrobić (jak mnie z lotniska nie wywalą )
            رافال
            Spoty
            Cause freedom is a lonely road

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #31
              W 010 jest to samo co w 003 i w 011 ale bez wymaganego. Dodatkowo obserwujemy prace czujnika atmosferycznego i polozenie pedału "gazu".
              Zrob razem 003/010 oraz oddzielnie 011 i 008.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • rafiki
                RS
                • 2012
                • 15975
                • Superb III (3V3)

                #32
                003, 010
                008, 011
                رافال
                Spoty
                Cause freedom is a lonely road

                Komentarz

                • przemik
                  RS
                  • 2012
                  • 1610

                  #33
                  Sprezarka przeladowuje zdrowo.


                  Gruszka była weryfikowana ?
                  N75 nowy ?

                  Pokaz jeszcze 011 Basic Settings.

                  PS
                  Własnie dlatego nie mozna diagnozowac przepływomierza po samym logu 003 :wink:
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz

                  • rafiki
                    RS
                    • 2012
                    • 15975
                    • Superb III (3V3)

                    #34
                    przemik, N75 kupiony nowy na forum założony na początku miesiąca. 11 BS mam tylko sprzed wymiany N75, ale mogę później podrzucić jak będę w robocie. Podobno wszystko było weryfikowane, ale nie było mnie przy diagnozowaniu u mechanika, więc...choć to sprawdzony znajomy mechanik, który na minę mnie nigdy nie wpuścił...

                    [ Dodano: Pią 19 Cze, 15 17:14 ]
                    PS
                    Oświeciłbyś mnie po czym widać, że "zdrowo przeładowuje"? Zawsze lepiej wiedzieć więcej niż mniej

                    [ Dodano: Pią 19 Cze, 15 18:33 ]
                    ok, mam 011BS
                    رافال
                    Spoty
                    Cause freedom is a lonely road

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #35
                      Taki AGR ma zadane doladowanie 1866.6 a masz 2060.4 - 2448.0 ze skokami w dol-gore
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • rafiki
                        RS
                        • 2012
                        • 15975
                        • Superb III (3V3)

                        #36
                        Maicroft, no dobra. A z czego to może wynikać? Bo jak widzę, to przepływka (poza jednym momentem) trzyma parametry, N75 jest nowy, założony 2 czerwca.
                        رافال
                        Spoty
                        Cause freedom is a lonely road

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #37
                          A co dzialo sie ze starym N75, to samo ?? Wezyki podcisnienia w calym aucie masz szczelne
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • rafiki
                            RS
                            • 2012
                            • 15975
                            • Superb III (3V3)

                            #38
                            Maicroft, przed wymianą N75 było to samo tylko teraz granica się przesunęła o 20 km/h do 130. Kilka dni temu zostały wymienione wszystkie wężyki w samochodzie. Niestety nic to nie dało, dalej łapie notlaufy i przeładowuje...nawet bardziej niż przed wymianą...011
                            Co w związku z tym? Gdzie szukać?
                            رافال
                            Spoty
                            Cause freedom is a lonely road

                            Komentarz

                            • alxxx
                              RS
                              • 2010
                              • 1823
                              • Octavia I (1U2)
                              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                              #39
                              rafiki, ostro ładuje ten AGR :diabelski_usmiech a mierzyłeś podciśnienie jakie masz? w jakim stanie króciec od vaccum?
                              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                              Komentarz

                              • rafiki
                                RS
                                • 2012
                                • 15975
                                • Superb III (3V3)

                                #40
                                alxxx, nie mierzyłem, bo nie mam czym nie wiem w jakim stanie jest króciec, nie wiem gdzie szukać przyczyn, bo jeśli chodzi o mechanikę to mogę się podjąć co najwyżej wymiany oleju :P mówiąc krótko - nie umiem to nie dotykam a, że ostro ładuje to ja wiem...tylko jakbym jeszcze wiedział dlaczego to byłbym happy :P

                                [ Dodano: Pią 24 Lip, 15 12:43 ]
                                Tak z czystej ciekawości przeglądałem sobie starsze logi i np. tutaj mam 011 z sierpnia 2014 i widzę zadane max 1948, później wywaliło mi przepływkę i spadło do 1866 i tak jest do teraz. Co to może znaczyć?
                                رافال
                                Spoty
                                Cause freedom is a lonely road

                                Komentarz

                                • alxxx
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 1823
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                  #41
                                  rafiki, to jedź do kogoś kto Ci zmierzy za kilka złotych a króciec "pomacaj" czy nie lata...

                                  Tego loga co post wyżej wrzuciłeś to chyba w awaryjnym trybie?
                                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                  Komentarz

                                  • rafiki
                                    RS
                                    • 2012
                                    • 15975
                                    • Superb III (3V3)

                                    #42
                                    alxxx, ten z sierpnia? Nie wiem, myślisz, że pamiętam jak to było prawie rok temu :P Króciec, hmm...jakby miał delikatny luz góra-dół
                                    رافال
                                    Spoty
                                    Cause freedom is a lonely road

                                    Komentarz

                                    • Wojti2
                                      Ambiente
                                      • 2015
                                      • 124

                                      #43
                                      Miałem identyczny problem u kuzyna w Audi. Nawarstwiły się dwie sprawy. Po pierwsze brudne "łezki" od sterowania strumieniem w turbinie (turbina o zmiennej geometrii łopatek) czyli turbina została wyczyszczona by sterowanie pracowało bez zacinania (pomogło na dwa miasią e). Po drugie gruszka sterująca ( siłownik podciśnieniowy sterujący zmienną geometrią łopatek) chodziła ale zbyt ciężko bo był skorodowany wodzić. Po oczyszczeniu gruszki problem całkowicie zanikł.
                                      Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
                                      Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
                                      Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
                                      Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
                                      Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest

                                      Komentarz

                                      • wesol
                                        Rider
                                        • 2008
                                        • 689

                                        #44
                                        tu mamy agr wiec nie ma zmiennej geo i nie sterowanie podcisnieniem a nadcisnieniem. Problem moze lezec w samy WG - poprostu sie zacina w pozycji zamknietej- jakies opory itp. Chyba ze jest dziura w gruszce albo wezyku do niej itp.
                                        G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                        Komentarz

                                        • rafiki
                                          RS
                                          • 2012
                                          • 15975
                                          • Superb III (3V3)

                                          #45
                                          Zamieszczone przez wesol
                                          dziura w gruszce albo wezyku
                                          Zwłaszcza, że we wtorek wymienione były wszystkie wężyki :roll: a WG jak można sprawdzić? Tylko wolałbym uniknąć uziemienia auta na więcej niż 1 dzień...
                                          رافال
                                          Spoty
                                          Cause freedom is a lonely road

                                          Komentarz

                                          • Wojti2
                                            Ambiente
                                            • 2015
                                            • 124

                                            #46
                                            Zamieszczone przez wesol
                                            tu mamy agr wiec nie ma zmiennej geo i nie sterowanie podcisnieniem a nadcisnieniem. Problem moze lezec w samy WG - poprostu sie zacina w pozycji zamknietej- jakies opory itp. Chyba ze jest dziura w gruszce albo wezyku do niej itp.
                                            Z tego co mnie uczono to w osobówkach jest pompa podciśnienia a nie kompresor wytwarzający nadciśnienie więc chyba jest jednak siłownik podciśnieniowy. Co do silnika to sorry nie spojrzałem że kolega ma agr. :wink:
                                            Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
                                            Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
                                            Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
                                            Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
                                            Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest

                                            Komentarz

                                            • wesol
                                              Rider
                                              • 2008
                                              • 689

                                              #47
                                              No to zerknij jak jest skonstruowany układ sterowania turbina w agr. Zobaczysz ze nadcisnieniem jakie wytwarza same turbo a nie podcisnieniem z pompy vaq. To nie asv czy alh kolego.
                                              G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                              Komentarz

                                              • Wojti2
                                                Ambiente
                                                • 2015
                                                • 124

                                                #48
                                                Zamieszczone przez wesol
                                                No to zerknij jak jest skonstruowany układ sterowania turbina w agr. Zobaczysz ze nadcisnieniem jakie wytwarza same turbo a nie podcisnieniem z pompy vaq. To nie asv czy alh kolego.
                                                Zwracam honor, mój błąd ops:
                                                Tu znalazłem coś ciekawego dla kolegi: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372
                                                I jeszcze coś takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281541
                                                Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
                                                Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
                                                Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
                                                Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
                                                Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest

                                                Komentarz

                                                • rafiki
                                                  RS
                                                  • 2012
                                                  • 15975
                                                  • Superb III (3V3)

                                                  #49
                                                  Wojti2, ten pierwszy temat już wczoraj przeglądałem. Ale drugiego nie widziałem, dzięki
                                                  رافال
                                                  Spoty
                                                  Cause freedom is a lonely road

                                                  Komentarz

                                                  • Wojti2
                                                    Ambiente
                                                    • 2015
                                                    • 124

                                                    #50
                                                    Nie dziękuj tylko walcz :wink:
                                                    Skoda Octavia Combi 2007 2.0 TDI PD MAN 140 KM - była
                                                    Skoda Octavia Combi 2010 2.0 TDI PD DSG 140 KM - była
                                                    Skoda Octavia Combi 2012 2.0 TDI CR MAN 140 KM - była.
                                                    Skoda Octavia Combi 2014 2.0 TDI CR MAN 150 KM - była.
                                                    Skoda Superb Combi 2016 2.0 TDI CR MAN 190 KM - jest

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...