map sensor

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kolinek77
    Classic
    • 2015
    • 6

    map sensor

    Zamieszczone przez gieniug66
    nie ma to jak AmbiPur chyba najlepszy w swojej klasie cenowej
    A jak fajnie niszczy plastiki jak na nie kapnie 8)
    Pozdrawiam
    Kolinek
  • Nanek30
    Classic
    • 2013
    • 5

    #2
    map sensor

    Witam tak jak w temacie mam odpięty map sensor który jest zaklejony, tak już było jak go kupiłem. Moje pytanie za co on odpowiada i z którego miejsca wychodzi do niego instalacja.
    Mam problem z mocą, ciągnie do 2500rpm czy to może mieć wpływ?
    Autko to OI kombi 2000r 225kk przejechane 1.9 TDI 90km agr
    Nanek30

    Komentarz

    • kecaj
      RS
      • 2009
      • 1511
      • Superb II (3T4)

      #3
      Nanek30, zrób logi swojego auta to zobaczymy co tam masz nie podłączone i jaki to ma wpływ na twoją moc.

      Instrukcja robienia logów, bo widzę, że teraz d Nas dołączyłeś.

      Dla silników tdi, po nagrzaniu do temperatury pracy tj. minimum 82 stopni, uruchamiamy program diagnostyczny po czym:

      1. Select / Wybierz i przechodzimy do grupy 01 – Engine / Silnik.

      2. Uruchamiamy funkcję Basic Settings / Nastawy Podstawowe 04 i ustawiamy logowanie do pliku (przez minutę) grup:

      000 (np. do sprawdzenia kąta wtrysku dla silników z pompą vp37/44)
      003 (weryfikacja działania zaworu recyrkulacji spalin EGR)
      004 (tylko w przypadku silnika z pompą wtryskową) NIE LOGUJEMY W PD!!!
      011 (sprawdzenie działania zmiennej geometrii turbiny)

      3. W tym samym oknie powracamy do grupy Meas. Blocks / Wartości Mierzone 08 i logujemy do pliku w trybie statycznym (na biegu jałowym bez obciążenia) grupy:

      000
      001
      003
      004
      007
      013
      010
      018
      023

      4. Kolejny etap to wykonanie logów dynamicznych, klikamy start logowania w momencie kiedy na trzecim biegu, uzyskamy obroty około 1400-1500. Po kliknięciu start logowanie wciskamy pedał gazu na max w podłogę i logujemy aż do obrotów 4300 dla tdi, grupy:

      003
      004
      010
      011
      001
      008

      UWAGA!!!
      Logi dynamiczne robimy na prostej drodze, tak aby nie spowodować wypadku. Grupy dynamiczne najlepiej logować osobno. W katalogu „logs” (lub innym w zależności od programu diagnostycznego) powstały nam logi, które spokojnie możemy wrzucić na stronę http://vaglog.rtnet.pl w celu przerobienia na bardziej czytelny format.

      Powodzenia!!!
      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Z praktyki wiadomo, ze lepiej logowac na trzecim biegu.... nie potrzebujesz pasa startowago do osiagneicia 4200 obr
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • kecaj
          RS
          • 2009
          • 1511
          • Superb II (3T4)

          #5
          ...nie wiem skąd ta czwórka się wzięła ops: . przemik, dzięki.
          Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

          Komentarz

          • Nanek30
            Classic
            • 2013
            • 5

            #6
            "[quote="kecaj"]Nanek30, zrób logi swojego auta to zobaczymy co tam masz nie podłączone i jaki to ma wpływ na twoją moc.

            Instrukcja robienia logów, bo widzę, że teraz d Nas dołączyłeś."


            Żeby te logi zrobić to muszę jakieś urządzenie podpiąć typu vag com?
            Nanek30

            Komentarz

            • kecaj
              RS
              • 2009
              • 1511
              • Superb II (3T4)

              #7
              Nanek30, tak.
              Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

              Komentarz

              Pracuję...