Zamieszczone przez gieniug66
map sensor
Zwiń
X
-
map sensor
Witam tak jak w temacie mam odpięty map sensor który jest zaklejony, tak już było jak go kupiłem. Moje pytanie za co on odpowiada i z którego miejsca wychodzi do niego instalacja.
Mam problem z mocą, ciągnie do 2500rpm czy to może mieć wpływ?
Autko to OI kombi 2000r 225kk przejechane 1.9 TDI 90km agrNanek30
-
-
Nanek30, zrób logi swojego auta to zobaczymy co tam masz nie podłączone i jaki to ma wpływ na twoją moc.
Instrukcja robienia logów, bo widzę, że teraz d Nas dołączyłeś.
Dla silników tdi, po nagrzaniu do temperatury pracy tj. minimum 82 stopni, uruchamiamy program diagnostyczny po czym:
1. Select / Wybierz i przechodzimy do grupy 01 – Engine / Silnik.
2. Uruchamiamy funkcję Basic Settings / Nastawy Podstawowe 04 i ustawiamy logowanie do pliku (przez minutę) grup:
000 (np. do sprawdzenia kąta wtrysku dla silników z pompą vp37/44)
003 (weryfikacja działania zaworu recyrkulacji spalin EGR)
004 (tylko w przypadku silnika z pompą wtryskową) NIE LOGUJEMY W PD!!!
011 (sprawdzenie działania zmiennej geometrii turbiny)
3. W tym samym oknie powracamy do grupy Meas. Blocks / Wartości Mierzone 08 i logujemy do pliku w trybie statycznym (na biegu jałowym bez obciążenia) grupy:
000
001
003
004
007
013
010
018
023
4. Kolejny etap to wykonanie logów dynamicznych, klikamy start logowania w momencie kiedy na trzecim biegu, uzyskamy obroty około 1400-1500. Po kliknięciu start logowanie wciskamy pedał gazu na max w podłogę i logujemy aż do obrotów 4300 dla tdi, grupy:
003
004
010
011
001
008
UWAGA!!!
Logi dynamiczne robimy na prostej drodze, tak aby nie spowodować wypadku. Grupy dynamiczne najlepiej logować osobno. W katalogu „logs” (lub innym w zależności od programu diagnostycznego) powstały nam logi, które spokojnie możemy wrzucić na stronę http://vaglog.rtnet.pl w celu przerobienia na bardziej czytelny format.
Powodzenia!!!Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice
Komentarz
-
Komentarz