W imieniu mojego znajomego prosze o pomoc w diagnozie problemu z jakim sie boryka.
Auto to VW Golf V, motor 1,9 TDI BXE, bez modyfikacji elektronicznych i mechanicznych.
Objawy - auto bez mocy włąsciwej dla tego motoru w calym zakresie obrotów, gaszenie silnika i kasowanie bledu VCDS-em nic nie daje.
Jako, ze jestem wdzieczny z szybkiej interpretacji jaką uzyskalem od Was przy moim aucie prosze i tym razem osoby obeznane z tematem o pomoc.
Logi:
I teraz najwazniejsze - nie wiem czy cos zle robilem czy moze interfejs swiruje, ale nie moglem w ogole zlogowac grupy 000 w zadnym z logów.
Mam nadzieje ze wyczytacie cos z pozostalych grup..
Od razu dodam, ze zamieszczone logi sa po wymianie czujnika G31 i skasowaniu błędu a auto dalej nie jedzie :evil:
Ten czujnik to skad miales ? Nowy ? uzywany ?
Odczytywałes błedy zaraz PO zrobieniu logów ?
Grupa 000 w silnikach na Bxx nie jest obslugiwana... bo nie ma takiej potrzeby.
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
całościowo opis bledów po AUTOSCAN-ie przed skasowaniem wygląda tak:
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
po skasowaniu pozostaje "malfunction" przy kanale 01-engine, ale znika to
000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High
P0238 - 000 - -
żółta kontrolka silnika na zegarach jest kasowlana VCDS-em, natomiast silnik zachowuje sie bez zmian
po krotkiej przejazdzce i wyłączeniu silnika ---->odpalenie ----->kontrolka pali sie ponownie
Jak dla mnie to ten czujnik nie jest oki skoro wali bledy -chyba że cos w kabelkach się gdzies popierdzieliło.
Skasujcie błędy i zrobcie dynamiczne raz jeszcze-ale nie w awaryjnym
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Skoro czujnik dobry to masz cos nie tak z wiazką do czujnika, albo gdzies po drodze... zgniła albo uszkodzona... etc...
Poki nie pozbedziesz sie błędu... nie ma juz co logowac.
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Autko naprawione? Napisz co było bo mam podobny problem.
Z góry dzięki!!
Witaj!
Sorki ze tak pozno ale nie zobaczylem wczesniej powiadomienia o odp na moj temat
Wracajac do auta - usterka nie naprawiona, to jest pojazd kolegi, problem raz sie pojawia i z niczym konkretnym tego nie kojarzy i samoistnie znika - wlascielowi to nie przeszkadza i jezdzi tak dalej.
Znalezlismy w sieci fotorelacje dot. lokalizacji przewodow podejrzanych o uszkodzenie ( tam jest opisany przypadek tourana) i na tym sie skonczylo - kolega czeka na cieplejsze dni
Komentarz