Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
logi i czujnik G31
Zwiń
X
-
logi i czujnik G31
Witam ponownie!
W imieniu mojego znajomego prosze o pomoc w diagnozie problemu z jakim sie boryka.
Auto to VW Golf V, motor 1,9 TDI BXE, bez modyfikacji elektronicznych i mechanicznych.
Objawy - auto bez mocy włąsciwej dla tego motoru w calym zakresie obrotów, gaszenie silnika i kasowanie bledu VCDS-em nic nie daje.
Jako, ze jestem wdzieczny z szybkiej interpretacji jaką uzyskalem od Was przy moim aucie prosze i tym razem osoby obeznane z tematem o pomoc.
Logi:
Grupy: n/a - Link
Static
Grupy: 001 - Link
Grupy: 003 - Link
Grupy: 007 - Link
Grupy: 013 - Link
Grupy: 018 - Link
Grupy: 023 - Link
Basic
Grupy: 003 - Link
Grupy: 011 - Link
Dynamic
Grupy: 001 - Link
Grupy: 004 - Link
Grupy: 011 - Link
Grupy: 003,008,011 - Link
Grupy: 003,011 - Link
Grupy: 003,010 - Link
Grupy: 008,011 - Link
I teraz najwazniejsze - nie wiem czy cos zle robilem czy moze interfejs swiruje, ale nie moglem w ogole zlogowac grupy 000 w zadnym z logów.
Mam nadzieje ze wyczytacie cos z pozostalych grup..
Od razu dodam, ze zamieszczone logi sa po wymianie czujnika G31 i skasowaniu błędu a auto dalej nie jedzie :evil:
dzieki i pozdr grzesiekASV seryjne ICE - było
ale zostało w rodzinie
-
Zamieszczone przez przemikTen czujnik to skad miales ? Nowy ? uzywany ?
Zamieszczone przez przemikOdczytywałes błedy zaraz PO zrobieniu logów ?
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
po skasowaniu pozostaje "malfunction" przy kanale 01-engine, ale znika to
000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High
P0238 - 000 - -
żółta kontrolka silnika na zegarach jest kasowlana VCDS-em, natomiast silnik zachowuje sie bez zmian
po krotkiej przejazdzce i wyłączeniu silnika ---->odpalenie ----->kontrolka pali sie ponownie
dzieki przemik i prosze co dalej :?:ASV seryjne ICE - było
ale zostało w rodzinie
Komentarz
-
Jak dla mnie to ten czujnik nie jest oki skoro wali bledy -chyba że cos w kabelkach się gdzies popierdzieliło.
Skasujcie błędy i zrobcie dynamiczne raz jeszcze-ale nie w awaryjnymOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Zamieszczone przez groszek271Autko naprawione? Napisz co było bo mam podobny problem.
Z góry dzięki!!
Sorki ze tak pozno ale nie zobaczylem wczesniej powiadomienia o odp na moj temat
Wracajac do auta - usterka nie naprawiona, to jest pojazd kolegi, problem raz sie pojawia i z niczym konkretnym tego nie kojarzy i samoistnie znika - wlascielowi to nie przeszkadza i jezdzi tak dalej.
Znalezlismy w sieci fotorelacje dot. lokalizacji przewodow podejrzanych o uszkodzenie ( tam jest opisany przypadek tourana) i na tym sie skonczylo - kolega czeka na cieplejsze dni
takze za wiele nie pomoge
pozdrASV seryjne ICE - było
ale zostało w rodzinie
Komentarz
Komentarz