Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

logi i czujnik G31

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • logi i czujnik G31

    sesik, lampy z tyłu czarne? :szeroki_usmiech

    Do czego to doszło aby 2.0tdi klepało niskie 10 :diabelski_usmiech


  • #2
    logi i czujnik G31

    Witam ponownie!

    W imieniu mojego znajomego prosze o pomoc w diagnozie problemu z jakim sie boryka.
    Auto to VW Golf V, motor 1,9 TDI BXE, bez modyfikacji elektronicznych i mechanicznych.
    Objawy - auto bez mocy włąsciwej dla tego motoru w calym zakresie obrotów, gaszenie silnika i kasowanie bledu VCDS-em nic nie daje.
    Jako, ze jestem wdzieczny z szybkiej interpretacji jaką uzyskalem od Was przy moim aucie prosze i tym razem osoby obeznane z tematem o pomoc.
    Logi:

    Grupy: n/a - Link

    Static

    Grupy: 001 - Link
    Grupy: 003 - Link
    Grupy: 007 - Link
    Grupy: 013 - Link
    Grupy: 018 - Link
    Grupy: 023 - Link


    Basic
    Grupy: 003 - Link
    Grupy: 011 - Link

    Dynamic

    Grupy: 001 - Link
    Grupy: 004 - Link
    Grupy: 011 - Link
    Grupy: 003,008,011 - Link
    Grupy: 003,011 - Link
    Grupy: 003,010 - Link
    Grupy: 008,011 - Link

    I teraz najwazniejsze - nie wiem czy cos zle robilem czy moze interfejs swiruje, ale nie moglem w ogole zlogowac grupy 000 w zadnym z logów.
    Mam nadzieje ze wyczytacie cos z pozostalych grup..
    Od razu dodam, ze zamieszczone logi sa po wymianie czujnika G31 i skasowaniu błędu a auto dalej nie jedzie :evil:


    dzieki i pozdr grzesiek
    ASV seryjne ICE - było
    ale zostało w rodzinie

    Komentarz


    • #3
      Ten czujnik to skad miales ? Nowy ? uzywany ?
      Odczytywałes błedy zaraz PO zrobieniu logów ?
      Grupa 000 w silnikach na Bxx nie jest obslugiwana... bo nie ma takiej potrzeby.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez przemik
        Ten czujnik to skad miales ? Nowy ? uzywany ?
        czujnik nówka Bosch

        Zamieszczone przez przemik
        Odczytywałes błedy zaraz PO zrobieniu logów ?
        całościowo opis bledów po AUTOSCAN-ie przed skasowaniem wygląda tak:

        01-Engine -- Status: Malfunction 0010
        03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
        04-Steering Angle -- Status: OK 0000
        08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
        09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
        15-Airbags -- Status: OK 0000
        16-Steering wheel -- Status: OK 0000
        17-Instruments -- Status: OK 0000
        19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
        25-Immobilizer -- Status: OK 0000
        42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
        44-Steering Assist -- Status: OK 0000
        46-Central Conv. -- Status: OK 0000
        52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
        56-Radio -- Status: OK 0000
        62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
        72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

        po skasowaniu pozostaje "malfunction" przy kanale 01-engine, ale znika to

        000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High
        P0238 - 000 - -

        żółta kontrolka silnika na zegarach jest kasowlana VCDS-em, natomiast silnik zachowuje sie bez zmian
        po krotkiej przejazdzce i wyłączeniu silnika ---->odpalenie ----->kontrolka pali sie ponownie

        dzieki przemik i prosze co dalej :?:
        ASV seryjne ICE - było
        ale zostało w rodzinie

        Komentarz


        • #5
          Jak dla mnie to ten czujnik nie jest oki skoro wali bledy -chyba że cos w kabelkach się gdzies popierdzieliło.
          Skasujcie błędy i zrobcie dynamiczne raz jeszcze-ale nie w awaryjnym
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            Skoro czujnik dobry to masz cos nie tak z wiazką do czujnika, albo gdzies po drodze... zgniła albo uszkodzona... etc...
            Poki nie pozbedziesz sie błędu... nie ma juz co logowac.
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz


            • #7
              dzieki Panowie
              w pon zdejmiemy obudowe filtra i bedziemy szukac
              dam znac czy to było to

              pozdr
              ASV seryjne ICE - było
              ale zostało w rodzinie

              Komentarz


              • #8
                Autko naprawione? Napisz co było bo mam podobny problem.
                Z góry dzięki!!

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez groszek271
                  Autko naprawione? Napisz co było bo mam podobny problem.
                  Z góry dzięki!!
                  Witaj!
                  Sorki ze tak pozno ale nie zobaczylem wczesniej powiadomienia o odp na moj temat
                  Wracajac do auta - usterka nie naprawiona, to jest pojazd kolegi, problem raz sie pojawia i z niczym konkretnym tego nie kojarzy i samoistnie znika - wlascielowi to nie przeszkadza i jezdzi tak dalej.
                  Znalezlismy w sieci fotorelacje dot. lokalizacji przewodow podejrzanych o uszkodzenie ( tam jest opisany przypadek tourana) i na tym sie skonczylo - kolega czeka na cieplejsze dni


                  takze za wiele nie pomoge
                  pozdr
                  ASV seryjne ICE - było
                  ale zostało w rodzinie

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X