Problem z programowaniem i działaniem kluczyka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gutowski.p
    Classic
    • 2011
    • 7

    Problem z programowaniem i działaniem kluczyka

    jak chcesz to ci sprzedam z Superba - panel sobie przełożysz i będzie git
  • Fr4n3k
    Classic
    • 2010
    • 35

    #2
    Problem z programowaniem i działaniem kluczyka

    Szukałem takiego problemu jak mój jednak nic nie znalazłem więc zakładam nowy temat.

    Mianowicie kupiłem Octe tydzień temu od handlarza, 2001r 2.0 benzyna. Na wyposażeiu mam centralny zamek z kluczyka, taki kluczyk: http://obrazki.elektroda.pl/4709954900_1343063222.jpg

    Handlarz mówił, że do wymiany są baterie. Też tak myślałem bo dioda się nie świeciła, ok wymieniłem baterie i dioda zaczęła się świecić cały czas. Nie wiedziałem czemu tak jest ale myslałem, że pilot się rozkodował czy coś i dlatego tak jest wiec zacząłem kodować, różnymi sposobami i nic to nie dawało otwieranie/zamykanie z pilota nie działało. Jakąś kombinacją udało mi się zgasić tą diode na dosłownie 2 minuty, udało mi się wtedy zakodowac pilot. Myslałem że wreszcie mam problem z głowy, auto otwierało, zamykało się z pilota jednak minęło 5 minut i to samo, dioda się świeci cały czas a pilot już nie reaguje. I tak jest w kółko... Może wy mi coś doradzicie ?

    A i jeszcze chcę dopowiedzieć, że niestety kluczyk mam tylko jeden, nie posiadam zapasowego..

    Pozdrawiam.

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Kluczykiem da sie odpalic auto ?
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • Fr4n3k
        Classic
        • 2010
        • 35

        #4
        Tak auto odpala bez problemu. Otwiera i zamyka tez ale tylko poprzez przekrecenie kluczyla w zamku.

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Wg mnie trzeba od nowa przyuczyc pilota w tymze kluczyku do modulu centralnej elektryki.
          Trzeba to zrobic VCDSem.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • Fr4n3k
            Classic
            • 2010
            • 35

            #6
            Kurde ale to mogl sie tak sam rozkodowac ?

            Komentarz

            • kecaj
              RS
              • 2009
              • 1511
              • Superb II (3T4)

              #7
              Fr4n3k, brak zasilania (bateria)
              Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

              Komentarz

              • Krzycho-63
                Rider
                • 2007
                • 628
                • Superb II (3T4)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                Sprawdź czy nie zwiera któryś mikrostyk na płytce.Jeżeli dioda świeci na stałe nie można zakodować wtedy pilota.Jeżeli mikrostyki są ok-to raczej szukaj innego pilota.
                Skoda Superb II Ambition
                2.0 TDI CR 170 KM

                https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 10960
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  Krzycho-63, dobrze pisze
                  nie ma prawa kluczyk samoczynnie zapalać diody
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • Fr4n3k
                    Classic
                    • 2010
                    • 35

                    #10
                    Dobra dzięki chłopaki ! Sam się na tym nie znam zbytnio, jest to moje drugie auto. Pierwszym był Focus mk1, tam był tylko centralny i ogólnie jeżeli chodzi o elektronike to jej praktycznie nie miał.

                    Poczytałem trochę na forum Passata, Golfa, skodaklub i ogólnie raczej pilot jest padnięty.

                    Teraz pytanko do was, załóżmy, że kupuje taki kluczyk:



                    I wystarczy, że wymienię ten pilot podjadę do pierwszego lepszego mechaniora z kompem który mi podepnie go przez VAG, zaprogramuje i z głowy ? Dużo mnie taka zabawa wyniesie ?

                    Komentarz

                    • piotr303
                      Drive
                      • 2011
                      • 53

                      #11
                      Do 05.2001r. miały częstotliwość 433MHz od 05.2001r. miały częstotliwość 434MHz i w Twoim przypadku nie wiadomo jaka ma być częstotliwość. Jeżeli masz pilota który działał to sprawdź pod baterią powinna być karteczka na której będzie napisana częstotliwość i takiego szukaj.

                      Komentarz

                      • Fr4n3k
                        Classic
                        • 2010
                        • 35

                        #12
                        Mam tą karteczkę, jednak niestety nie ma tam podanej częstotliwości. Wypiszę wszystkie dane i symbole które się na niej znajdują.

                        CEPT-LPD-I
                        ICP-001TC-96
                        RTT/D/X1232

                        CTD 1996 1
                        R 413
                        AGR960004 PPLO

                        I druga strona karteczki:

                        96.0029.K.P
                        ALR 9591
                        MPT 1340
                        LICENSE EXEMPT
                        UE 950 205
                        N.P.T.A. approved
                        E 00 96 0542

                        Komentarz

                        • piotr303
                          Drive
                          • 2011
                          • 53

                          #13
                          Zostaje sprawdzenie modułu komfortu. Jeżeli początek 1J to masz 433MHz a jeżeli początek 1C to 434MHz. Jaką masz 10 liczbę VIN?

                          Komentarz

                          • Fr4n3k
                            Classic
                            • 2010
                            • 35

                            #14
                            Podaję cały numer vin żeby nie było wątpliwości.

                            TMBHE21U112444124

                            Komentarz

                            • piotr303
                              Drive
                              • 2011
                              • 53

                              #15
                              Poszło na PW

                              Komentarz

                              Pracuję...