Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Orginalny soft ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Orginalny soft ASV

    maksiu, dzięki za mini spota Napity najedzony i smyki mi kolumn nie rozkręciły

  • #2
    Orginalny soft ASV

    Witam, wiem że tematy istniały ale chciałem się dowiedzieć coś więcej o tej sprawie lub prosić osoby które mogą polecić kogoś w okolicach KIELC kto zna się na rzeczy i wgra od nowa soft. A mianowicie mam osobę która ma kabel za kilka tys. ale małe doświadczenie ponieważ ma go na własne potrzeby i chciałbym spytać czego należy przestrzegać, jak i czym wgrywać i skąd można dorwać oryg. soft do asv

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Kryzys5554
      mam osobę która ma kabel za kilka tys. ale małe doświadczenie ponieważ ma go na własne potrzeby
      No to ten ktoś jest chyba zajebistym pasjonatem :shock:

      Skoro ma taki drogi kabel to ma i do niego oprogramowanie. Który masz rok octavii.. albo inaczej podaj numer sterownika z VAGa.

      Soft znajdziesz w necie. Przed wgrywaniem pamiętaj o Voltach

      Swoją drogą to na pewno masz w okolicy kogoś kto działa z programami.. to za samo wgranie ori softu nie zapłacisz wiele a będziesz miał zrobione.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz


      • #4
        Numer sterownika trzeba znac, bo softow do ASV tak jak do AHF jest kilka wersji.
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Wgranie ORI softu to elementarz... i zrobi to kazdy tuner. Kosztuje to tyle ze szkoda czasu i atłasu na samodzielne zabawy.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez alxxx
            Zamieszczone przez Kryzys5554
            mam osobę która ma kabel za kilka tys. ale małe doświadczenie ponieważ ma go na własne potrzeby
            No to ten ktoś jest chyba zajebistym pasjonatem :shock:

            Skoro ma taki drogi kabel to ma i do niego oprogramowanie. Który masz rok octavii.. albo inaczej podaj numer sterownika z VAGa.

            Soft znajdziesz w necie. Przed wgrywaniem pamiętaj o Voltach

            Swoją drogą to na pewno masz w okolicy kogoś kto działa z programami.. to za samo wgranie ori softu nie zapłacisz wiele a będziesz miał zrobione.
            Ma kasę a czy pasjonatem jest tego juz ci nie powiem bo nie wiem, wiem że nie chce płacić za kasowanie inspekcji i sprawdzanie błedów w tirach bo go za to nieźle golą a mechaników ma swoich to kabel nie leży w półce

            A propo to czym wgrywać (ewentualnie jeśli mógłby ktoś łopatologicznie krok po kroku)? Dzwoniłem do osoby która się zajmuje elektroniką i powiedział że wgranie softu pomaga 1 na 100 przypadków i życzy sobie za tą usługę 150zł, wg niego trzeba komputer wymienić (więc widzicie u mnie mechanicy posuneli się jeszcze bardziej do przodu w ewolucji znają przyczyne bez patrzenia)

            Jeśli zmiana softu by nie pomogła to szkoda by mi było wydawać 150zł bo za te pieniądze mam drugi sterownik, sądze ze taka granica to koło 80zł powinna być, a jak wy sądzicie?

            Komentarz


            • #7
              Ten sterownik powinien iść po kablu. Napisz do kolegi roberto795 podjedziesz kawałek a masz rzut beretem i Ci przeflashuje sterownik - on wie z czym się to je. Za samego flasha napewno Cie nie skroi a jak zaczniesz sam grzebać u kogoś kto pojęcia nie ma to uwalisz ecu i dopiero wtedy się zaczniesz po głowie drapać jak temat naprawić.
              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

              Komentarz


              • #8
                kolego nie zmieniłem miejca zamieszkania juz poprawiam teraz to świetokrzyskie ---> kielce
                Z okolic Kielc jakbyście mogli kogoś polecić

                Dzwoniłem już do kilku warsztatów m.in. do FOX-a który zajmuje się chip tuningiem ale oryginału nie wgrywają :thank: i tak to wygląda z tą nie samodzielną próba wgrania i fachowcami

                Komentarz


                • #9
                  A w czym jest problem ze trzeba wgrac od nowa soft do sterownika ?
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz


                  • #10
                    Pamiętasz temat ze świecami grzejącymi 1 sekunde (testowane żarówką i mienikiem), w vagu pokazywało mi przy -7*C 6 sekund a grzały 1s, nadal jest problem i przy uruchomieniu silnika po nocy wywala przez 5 sekund dym z rury i nierówno pracuje później już normalnie (sprawdzane już wszystko co możliwe oprócz ECU) i mnie to bardzo wkurza, a czytałem po forum że wgranie od nowa softu "może" (ale nie musi) pomóc. Tak wygląda jak by informacje wchodziły do ECU a on nie przekazywał ich do poszczególnych podzepołów.

                    Komentarz


                    • #11
                      Szukaj calego ECU na podmiane albo do kupna.
                      Moze jakis tuner by podlał wiecej paliwa przy rozruchu w funkcji obrotów i by sie problem rozwiązał.
                      Ja tak mam zrobione bo musialem chwile krecic jak motor byl bardzo goracy.
                      Przemek
                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                      Komentarz


                      • #12
                        Ile to auto ma przejechane?
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz


                        • #13
                          A ja wiem aktualnie 210tys. (tzn na liczniku) w rzeczywistoci wg naszego mechanika koło 300tys., przy czym co ci dają te cyferki jak nie wiesz co było wymieniane przez niego i przeze mnie??

                          Komentarz


                          • #14
                            A był wymieniany silnik kompletny-uzbrojony?
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz


                            • #15
                              silnik nie był wmieniany natomiast niektóre rzeczy z uzbrojenia tak, po drugie co to ma wspolnego z softem, znowu wprowadzasz smietnik informacji tak jak to bylo w poprzEdnich temtach

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X