Witam, wiem że tematy istniały ale chciałem się dowiedzieć coś więcej o tej sprawie lub prosić osoby które mogą polecić kogoś w okolicach KIELC kto zna się na rzeczy i wgra od nowa soft. A mianowicie mam osobę która ma kabel za kilka tys. ale małe doświadczenie ponieważ ma go na własne potrzeby i chciałbym spytać czego należy przestrzegać, jak i czym wgrywać i skąd można dorwać oryg. soft do asv
mam osobę która ma kabel za kilka tys. ale małe doświadczenie ponieważ ma go na własne potrzeby
No to ten ktoś jest chyba zajebistym pasjonatem :shock:
Skoro ma taki drogi kabel to ma i do niego oprogramowanie. Który masz rok octavii.. albo inaczej podaj numer sterownika z VAGa.
Soft znajdziesz w necie. Przed wgrywaniem pamiętaj o Voltach
Swoją drogą to na pewno masz w okolicy kogoś kto działa z programami.. to za samo wgranie ori softu nie zapłacisz wiele a będziesz miał zrobione.
Ma kasę a czy pasjonatem jest tego juz ci nie powiem bo nie wiem, wiem że nie chce płacić za kasowanie inspekcji i sprawdzanie błedów w tirach bo go za to nieźle golą a mechaników ma swoich to kabel nie leży w półce
A propo to czym wgrywać (ewentualnie jeśli mógłby ktoś łopatologicznie krok po kroku)? Dzwoniłem do osoby która się zajmuje elektroniką i powiedział że wgranie softu pomaga 1 na 100 przypadków i życzy sobie za tą usługę 150zł, wg niego trzeba komputer wymienić (więc widzicie u mnie mechanicy posuneli się jeszcze bardziej do przodu w ewolucji znają przyczyne bez patrzenia)
Jeśli zmiana softu by nie pomogła to szkoda by mi było wydawać 150zł bo za te pieniądze mam drugi sterownik, sądze ze taka granica to koło 80zł powinna być, a jak wy sądzicie?
Ten sterownik powinien iść po kablu. Napisz do kolegi roberto795 podjedziesz kawałek a masz rzut beretem i Ci przeflashuje sterownik - on wie z czym się to je. Za samego flasha napewno Cie nie skroi a jak zaczniesz sam grzebać u kogoś kto pojęcia nie ma to uwalisz ecu i dopiero wtedy się zaczniesz po głowie drapać jak temat naprawić.
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
kolego nie zmieniłem miejca zamieszkania juz poprawiam teraz to świetokrzyskie ---> kielce
Z okolic Kielc jakbyście mogli kogoś polecić
Dzwoniłem już do kilku warsztatów m.in. do FOX-a który zajmuje się chip tuningiem ale oryginału nie wgrywają :thank: i tak to wygląda z tą nie samodzielną próba wgrania i fachowcami
Pamiętasz temat ze świecami grzejącymi 1 sekunde (testowane żarówką i mienikiem), w vagu pokazywało mi przy -7*C 6 sekund a grzały 1s, nadal jest problem i przy uruchomieniu silnika po nocy wywala przez 5 sekund dym z rury i nierówno pracuje później już normalnie (sprawdzane już wszystko co możliwe oprócz ECU) i mnie to bardzo wkurza, a czytałem po forum że wgranie od nowa softu "może" (ale nie musi) pomóc. Tak wygląda jak by informacje wchodziły do ECU a on nie przekazywał ich do poszczególnych podzepołów.
Szukaj calego ECU na podmiane albo do kupna.
Moze jakis tuner by podlał wiecej paliwa przy rozruchu w funkcji obrotów i by sie problem rozwiązał.
Ja tak mam zrobione bo musialem chwile krecic jak motor byl bardzo goracy.
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
A ja wiem aktualnie 210tys. (tzn na liczniku) w rzeczywistoci wg naszego mechanika koło 300tys., przy czym co ci dają te cyferki jak nie wiesz co było wymieniane przez niego i przeze mnie??
silnik nie był wmieniany natomiast niektóre rzeczy z uzbrojenia tak, po drugie co to ma wspolnego z softem, znowu wprowadzasz smietnik informacji tak jak to bylo w poprzEdnich temtach
Komentarz