obrotomierz

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • j.smith
    Classic
    • 2016
    • 2

    obrotomierz

    Zamieszczone przez aryziomex
    Lipa, ta firma juz nie ma w sprzedazy tego kabelka, trzeba szukac dalej.
    jak Ci się uda podłączyć stereo i znaleźć komponenty to daj znać też sobie tak zrobię bo muzyka przez BT w radio brzmi fatalnie
  • LuC87
    Classic
    • 2013
    • 9

    #2
    obrotomierz

    Witajcie
    Od jakiegoś czasu wskazówka obrotomierza po zgaszeniu silnika nie opada do końca,a co więcej nawet się podnosi i teraz zatrzymuję się na około 1300 obr.początkowo było to 600 i co jakiś czas zmienia położenie. Po odpaleniu pokazuję około 2 tys obrotów. Co mam z tym fantem zrobić?
    Prześledziłem trochę tematów o obrotomierzach ale to głównie było że nic nie pokazują,ale nie trafiłem na taki przypadek.Może źle szukałem a może nikt tak nie miał. Fakt faktem proszę o pomoc

    Komentarz

    • 4tech
      RS
      • 2008
      • 4199
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Jeśli masz zdolności manualne, to poszukaj jak się rozbiera zegary i sprawdź, czy się coś obluzowało
      To pierwsza myśl, która przychodzi mi do głowy :wink:
      O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
      Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
      Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

      Komentarz

      • pablokinah
        Rider
        • 2010
        • 574

        #4
        chyba że grzebałeś coś w liczniku i wskazówka za bardzo dociśnięta do skali
        jakby co posiadam kabel vag

        Komentarz

        • LuC87
          Classic
          • 2013
          • 9

          #5
          4tech znaczy mam je rozebrać na części pierwsze?
          Nigdy nie grzebałem nic w zegarach

          tak wygląda na zgaszonym silniku


          a tak na odpalonym,przy czym po chwili wskazówka schodzi w okolice 2 tys

          Komentarz

          • pablokinah
            Rider
            • 2010
            • 574

            #6
            Zamieszczone przez LuC87
            4tech znaczy mam je rozebrać na części pierwsze?
            Spróbuj może poprawisz luty na silniczku obrotomierza i będzie ok
            jakby co posiadam kabel vag

            Komentarz

            • LuC87
              Classic
              • 2013
              • 9

              #7
              Sytuacja wygląda następująco:
              wyjąłem zegary, paluchem przesunąłem wskazówkę obrotomierza na jej miejsce. Nie wiem czy są jakieś konsekwencje takiego swobodnego przesuwania wskazówki ale póki co jest ok.
              Tylko pytanie czy coś za łatwo mi nie poszło?

              Komentarz

              • 4tech
                RS
                • 2008
                • 4199
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                #8
                Jak ją tylko przesunąłeś, to może być za mało.
                Jak już wyjąłeś zegarki, to obejrzałeś resztę, w sensie lutów - czy wyglądają ok, nie ma pęknięć, albo wskazówka była luźna czy coś podobnego?
                O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                Komentarz

                • LuC87
                  Classic
                  • 2013
                  • 9

                  #9
                  Wracam do tematu.
                  Po przesunięciu samej wskazówki dobrze było około 1.5 tygodnia.
                  Wyjąłem więc ponownie zegary,rozmontowałem i poszedłem do znajomego elektryka,który poprawił wszystkie luty które wymagały poprawy. Jednak to też pomogło na jakieś 2 tygodnie i wskazówka podnosi się znowu.
                  Pojadę chyba i podepnę ją do kompa.
                  A skąd w ogóle bierze sygnał do obrotomierza?

                  Komentarz

                  Pracuję...