Problem z drzwiami kierowcy, centralnym a może modułem komf.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • chudy005
    Classic
    • 2013
    • 28

    #26
    Stwierdzam, że problem jednak leży w samym zamku, i musiało coś w nim pójść, dlatego dioda safe świeci ciągłym światłem, bo prawdopodobnie silniczek cały czas pracuje pod obciążeniem, bo do auta nie podchodziłem 3 dni, i prawie ze do zera rozładowało mi aku, najgorsze jest to że jedyny sposób to rwanie tapicerki, bo poczytałem trochę tematów :cry: także jak ktoś ma tanio do sprzedania boczek drzwi kierowcy z panelem sterującym to zapraszam z ofertami :lol: to było trochę ironiczne z mojej strony

    Komentarz

    • ROBAL_26
      RS
      • 2010
      • 2327
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #27
      chudy005, nie łam się trzeba próbować ,a rwanie to ostateczność
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz

      • pablokinah
        Rider
        • 2010
        • 574

        #28
        Zamieszczone przez ROBAL_26
        chudy005, nie łam się trzeba próbować ,a rwanie to ostateczność
        najpierw spróbuj uszczelkę drzwi wyciągnąć będziesz miał lepszy dostęp do śrubek, u kumpla jak się zablokował zamek mechanicznie się nam udało go odblokować szarpaniem z wyczuciem i jednoczesnym otwieraniem
        możesz jeszcze spróbować otworzyć tylne drzwi(będzie lepszy dostęp do zamka ) otwierać kluczykiem i skobel zamka przednich drzwi płaskim śrubokrętem odblokować
        jakby co posiadam kabel vag

        Komentarz

        • Pixon
          Rider
          • 2013
          • 541
          • Fabia (NJ3)

          #29
          Boczek możesz spróbować ściągnąć, najwyżej połamiesz same spinki na dole drzwi. Spinki są do kupienia w ASO.
          Najpierw zdemontuj panel sterujący szybami. Tam będziesz miał trzy śruby, następnie wyciągnij panel od sterowania i podgrzewania lusterek tam jest jedna śrubka.

          I teraz pozostaje Ci spróbować wyszarpnąć dół. Słaba robota :?
          Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!

          Komentarz

          • ROBAL_26
            RS
            • 2010
            • 2327
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #30
            Pixon, a co ma kolega zrobić z GŁOŚNIKIEM :?: on będzie blokował no chyba że mu sie uda zdjąć maskownicę i odkręcić głośnik wraz z dystansami .
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz

            • pablokinah
              Rider
              • 2010
              • 574

              #31
              ROBAL_26, u mnie głośnik zostaje w drzwiach i nie jest przykręcony do tapicerki :?:
              jakby co posiadam kabel vag

              Komentarz

              • ROBAL_26
                RS
                • 2010
                • 2327
                • Octavia I combi (1U5)
                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                #32
                pablokinah, tak ale on wystaje bo jest wystawiony na dystansie plastikowym i chcąc wyjąć boczek głośnik nie pozwoli ci go wysunąć aby obejść deskę - kokpit.ok
                teraz rozumiesz.
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz

                • pablokinah
                  Rider
                  • 2010
                  • 574

                  #33
                  tak teraz rozumie o co chodzi
                  jakby co posiadam kabel vag

                  Komentarz

                  • aniol
                    RS
                    • 2012
                    • 5228
                    • Octavia I combi (1U5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #34
                    ROBAL_26, Po mojemu jak mu sie uda wyciągnąć głośnik to dystans mu nie będzie przeszkadzał
                    http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                    Pozdrawiam ANIOL

                    Komentarz

                    • ROBAL_26
                      RS
                      • 2010
                      • 2327
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                      #35
                      tak to w przybliżeniu wygląda :


                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz

                      • sebokvam
                        Classic
                        • 2015
                        • 2

                        #36
                        na odłączonym aku również jest problem z otwarciem drzwi ? używając kluczyka

                        [ Dodano: Sro 14 Sty, 15 22:12 ]
                        sorki nie tu
                        sebo

                        Komentarz

                        • Arminek1
                          Classic
                          • 2012
                          • 19

                          #37
                          Jeżeli Skodzinka ma opcję Safe to żadne szarpanie klamki od środka nie spowoduje otwarcia drzwi(jest to zabezpieczenie antykradzieżowe). Miałem podobny problem z tylni drzwiami za kierowcą.Zamek się zaryglował na amen ze względu na to,że posiada zamek mechaniczny sprzężony z elektrycznym.Masz tu link do mojego tematu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=76485 w moim przypadku nie obyło się bez usunięcia zamka za pomocą przecinaka i młotka :evil: . Powodem okazał się zalany moduł przy podnośniku szyb.Spróbuj również otwierać drzwi z pilota lub zamka i pukać pięścią nad zamkiem czasami podczas otwierania drzwi może będziesz miał szczęście i jakimś cudem się otworzy.Z opowiadań kumpla zamek udaje się otworzyć w nielicznych przypadkach z reguły jest to "usunięcie mechaniczne" :evil: A powiedz mi czy przy wcześniejszym otwieraniu drzwi zapalały Ci się lampki od drzwi i podczas jazdy przy próbie ich otwarcia było słychać brzęczyk?Jeśli nie to padły Ci krańcówki znajdujące się w zamku przy ryglu potwierdzające otwarcie/zamknięcie drzwi.U mnie padły wszystkie koszt krańcówek ok 50zł nowy zamek za szt. 650zł.Zamienniki zamka często padają.
                          Pozdrawiam

                          Komentarz

                          • ulysse
                            Rider
                            • 2010
                            • 496

                            #38
                            Zamieszczone przez Arminek1
                            .U mnie padły wszystkie koszt krańcówek ok 50zł
                            A gdzie kolego kupowałeś takie drogie ? Ja płaciłem 3 zł za sztukę...

                            Komentarz

                            • chudy005
                              Classic
                              • 2013
                              • 28

                              #39
                              Z rwaniem się wstrzymam do poniedziałku, bo na poniedziałek jestem umówiony z klucznikiem za pośrednictwem znajomego i powiedział że jest to w stanie otworzyć bez uszkodzenia tapicerki. W pn zdam relacje, a z głośnikiem nie ma problemu jak i z dystansem, bo sam to kiedyś robiłem u siebie, wrzucam zdjęcie z moich prawych drzwi

                              Komentarz

                              • Arminek1
                                Classic
                                • 2012
                                • 19

                                #40
                                Zamieszczone przez ulysse
                                Zamieszczone przez Arminek1
                                .U mnie padły wszystkie koszt krańcówek ok 50zł
                                A gdzie kolego kupowałeś takie drogie ? Ja płaciłem 3 zł za sztukę...
                                Kupiłem na "Aledrogo" za chyba 12,50zł za sztukę.Poczytałem trochę o nich i kupiłem moim zdaniem najlepszy pod względem mechanicznym bez żadnych przeróbek(BURGESS).Jak za 3 zł kupiłeś i działa to bardzo dobrze ale z doświadczenia wiem,że niska cena z czegoś się bierze bo w końcu nikt nie będzie dopłacał do produkcji a w moim przypadku "tanio wychodziło zawsze drogo". Jeśli działa i kosztuje mniej to ok ale jeśli przestanie działać po roku lub dwóch oszczędność moim zdaniem słaba.

                                Komentarz

                                • ulysse
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 496

                                  #41
                                  Zamieszczone przez Arminek1
                                  Zamieszczone przez ulysse
                                  Zamieszczone przez Arminek1
                                  .U mnie padły wszystkie koszt krańcówek ok 50zł
                                  A gdzie kolego kupowałeś takie drogie ? Ja płaciłem 3 zł za sztukę...
                                  Kupiłem na "Aledrogo" za chyba 12,50zł za sztukę.Poczytałem trochę o nich i kupiłem moim zdaniem najlepszy pod względem mechanicznym bez żadnych przeróbek(BURGESS).Jak za 3 zł kupiłeś i działa to bardzo dobrze ale z doświadczenia wiem,że niska cena z czegoś się bierze bo w końcu nikt nie będzie dopłacał do produkcji a w moim przypadku "tanio wychodziło zawsze drogo". Jeśli działa i kosztuje mniej to ok ale jeśli przestanie działać po roku lub dwóch oszczędność moim zdaniem słaba.
                                  Ja właśnie oryginałów nie chciałem montować ponieważ przycisk który jest w nich zamontowany wyciera się co dokładnie widać na poniższym zdjęciu z mojej wymiany.



                                  U mnie ten zielony ze zdjęcia już ponad 2 lata działa bez problemu.

                                  Komentarz

                                  • ROBAL_26
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 2327
                                    • Octavia I combi (1U5)
                                    • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                    #42
                                    ulysse, możesz zakupić taki jak z linku i przełożyć tylko górną część i po problemie ,ja tak zrobiłem u siebie i również wszystko hula jak trza
                                    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                    Komentarz

                                    • chudy005
                                      Classic
                                      • 2013
                                      • 28

                                      #43
                                      Witam, udało się otworzyć drzwi, bez dewastacji tapicerki, fachowiec zaczął od ściągnięcia listwy przy szybie, i wprowadzeniu sondy z kamerką, wszystko było widać na lapku, następnie odpowiedni drucik i pociągnięcie za odpowiedni cyngiel (ja tego nie widziałem na oczne, tajemnica zawodowa ale udowadnia to że można bez rwania tapicerki. Sprawdził mechanizm zamka i okazało się że jest sprawny tylko brak sygnału plusowego który odpowiada za otwarcie zamka. I prawdopodobnie jest pęknięty kable w przelotce bądź gdzieś na wiązce, ale to już będzie inna robota. Na chwilę obecną mam wypiętą wtyczkę z mechanizmu zamka i co ciekawe że wcześniej po rozłączeniu aku nie mogłem otworzyć drzwi samym kluczykiem, mechanizm się nie otwierał, a teraz mogę samym kluczykiem zamykać i otwierać mechanizm, może przez to że też została wykręcona sama wkładka zamka i co w niej samej blokowało się. No ale na chwilę obecną pozostaje diagnoza i lokalizacja pękniętego kabelka. Myślałem aby całkowicie wyciągnąć tą wiązkę z drzwi i polutować nowe kable?! A wiecie może czy wtyczka co wchodzi z drzwi przez przelotkę do konsoli, czy wtyczka z tej wiązki jest zaraz podłączona do skrzynki bezpieczników czy idzie dalej; modułu komfortu?

                                      Komentarz

                                      • ROBAL_26
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 2327
                                        • Octavia I combi (1U5)
                                        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                        #44
                                        chudy005, będziesz musiał zdjąć tapicerkę z drzwi aby wyjąć wiązkę do wnętrza drzwi , złącze instalacji ,która przechodzi przez harmonijkę jest schowane pod osłoną słupka A czyli tego przy nogach kierowcy , odpinasz złącze i przewód masowy który jest przykręcony do karoserii nakrętką 10 i wciągnij je w drzwi , nie musisz wymieniać wszystkich przewodów , jak już będziesz miał wiązkę na wierzchu (nie koniecznie całkowicie wyjętą) zdejmij tą czarną izolację parcianą i pociągaj każdy przewód na odcinku 30cm od najczęstszego zgięcie ,w przewodach pękają żyły a izolacje są całe stąd konieczne to rozciąganie .ok
                                        bez rozbierania nie dojdziesz do pęknięcia ponieważ przewody pękaja dość głęboko .ok
                                        powodzenia
                                        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                        Komentarz

                                        • chudy005
                                          Classic
                                          • 2013
                                          • 28

                                          #45
                                          Zrobiłem tak jak pisał ROBAL_26, i wyciągnąłem wiązkę ze słupka do dwrzi tak aby nie wyczepiać, ale generalnie nie prułem wszystkich kabli w wiązce, bo wyglądają dobrze tylko trzeba poprawić izolację na wcześniej już izolowanych kablach przeze mnie, bo żaden nie jest zgniły czy złamany. Ale problem pojawił się w sterowniku szyby, i to on na pewno był winowajcą moich problemów, wtyczka cała zalana, i po demontażu sterownika okazało się że w nim są 3 piny przegniłe i teraz jest problem czy da się wlutować nowe czy szukać sterownika ??

                                          Komentarz

                                          • aniol
                                            RS
                                            • 2012
                                            • 5228
                                            • Octavia I combi (1U5)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                            #46
                                            chudy005, Masz na myśli moduł sterowania przy silniczku szyb :?: czy panel do sterowania szyb
                                            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                            Pozdrawiam ANIOL

                                            Komentarz

                                            • chudy005
                                              Classic
                                              • 2013
                                              • 28

                                              #47
                                              Mam na myśli właśnie ten przy silniczku szyby; moduł

                                              Komentarz

                                              • ROBAL_26
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 2327
                                                • Octavia I combi (1U5)
                                                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                                #48
                                                chudy005, marne szanse są aby udało się kupić silniczek z modułem o identycznym numerze jak twój ,bo jeśli zakupisz inny to może coś nie działać jak trzeba .ok
                                                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                                Komentarz

                                                • aniol
                                                  RS
                                                  • 2012
                                                  • 5228
                                                  • Octavia I combi (1U5)
                                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                  #49
                                                  chudy005, To jest cieżka sprawa ale do zrobienia.Wiem bo sam z tym sie bawiłem.Jak masz dobrego elektronika z lutownicą antystatyczną a ty masz zwinne ręce to ci moge napisac co ja wymyśliłem
                                                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                                  Pozdrawiam ANIOL

                                                  Komentarz

                                                  • chudy005
                                                    Classic
                                                    • 2013
                                                    • 28

                                                    #50
                                                    Jutro podjadę do eklektyka/elektronika, zapytać czy i za ile by to może zrobił, muszę jutro zobaczyć jeszcze samą wtyczkę, czy tam nie jest pogniła bo będzie też nie za ciekawie, a i właśnie czy samą wtyczkę da się rozebrać aby wymienić ewentualnie zgniły pin. A i mam jeszcze jedno pytanie odnośnie wtyczek, czy wtyczka z wiązki drzwi która wchodzi do kabiny, czy jest rozbieralna, bo chciałbym wciągnąć koszulkę termokurczliwa na przewody które idą w przelotce

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...