Koledzy, zamierzam podłączyć wideorejestrator samochodowy poprzez moduł zasilania Vico Power-Plus, który monitoruje napięcie, czas i temperaturę zabezpieczając obwód zasilania, nie dopuszczając do rozładowania akumulatora poniżej zaprogramowanego progu napięcia (moduł ten sprawdza się świetnie przy kamerach z trybem "park mode").
Podłączenie wymaga zasilania 12V "po zapłonie" i stałego zasilania 12V, więc:
- Sprawdziłem u siebie (O2 Tour 1.6 BSE), że stałe zasilanie jest w "wolnym" gnieździe skrzynki bezpieczników wewnątrz nr 17 (mini).
- Podłączyłem miernik, zamknąłem i zaryglowałem samochód i nawet po 40 minutach było napięcie. Wobec tego, czy mogę przyjąć że jest to gniazdo gdzie 12V występuje w sposób ciągły i nie zostanie odłączone po dłuższym czasie przez sterownik samochodu (tak jak ma to miejsce, np. przy odłączaniu oświetlenia wnętrza jak długo nie zamykamy drzwi)?
Podłączenie wymaga zasilania 12V "po zapłonie" i stałego zasilania 12V, więc:
- Sprawdziłem u siebie (O2 Tour 1.6 BSE), że stałe zasilanie jest w "wolnym" gnieździe skrzynki bezpieczników wewnątrz nr 17 (mini).
- Podłączyłem miernik, zamknąłem i zaryglowałem samochód i nawet po 40 minutach było napięcie. Wobec tego, czy mogę przyjąć że jest to gniazdo gdzie 12V występuje w sposób ciągły i nie zostanie odłączone po dłuższym czasie przez sterownik samochodu (tak jak ma to miejsce, np. przy odłączaniu oświetlenia wnętrza jak długo nie zamykamy drzwi)?
Komentarz