... dobra myśl! Myślę, że to dobry pomysł mirro,
[O1] brak samopoziomowania w prawym ksenonie
Zwiń
X
-
[O1] brak samopoziomowania w prawym ksenonie
Witam,
W ten weekend zauważyłem, że nie działa mi poziomowanie prawego reflektora ksenonowego.
Nie byłoby to dużym problemem, gdyby nie fakt, że reflektor świeci praktycznie w asfalt tuż przed autem i jest w nocy poza miastem całkiem nieprzydatny, wręcz niebezpieczny.
Gdy włączam lampy wyraźnie widać, jak lewy reflektor się ustawia a prawy stoi w miejscu.
Nie wiem od kiedy ten problem występuje, bo dawno nie wyjeżdżałem wieczorem za miasto.
Ponad tydzień temu miałem totalny i nagły pad akumulatora (brak symptomów poprzedzających) -- do tego stopnia, że napięcie w instalacji spadło do 4V i wyzerowały się np. liczniki komputera (średnie spalanie, dystans dzienny itp.) i zegar.
Po zainstalowaniu nowego akumulatora niby wszystko działało poprawnie.
Nie wiem wiec, czy ten problem z reflektorem wiązać z tym padem akumulatora czy nie.
Co mogło się zepsuć? Jakiś czujnik, silnik krokowy czy cały moduł poziomowania (ale lewy reflektor działa OK) czy p prostu układ się "rozjechał" w wyniku zaniku napięcia?
Obawiam sie wizyty w ASO, bo pewnie będą chcieli mnie naciągnąć na wymianę całego układu poziomowania za kupę pieniędzy.
Szukałem podobnego tematu na forum, ale nic nie znalazłem.
-
-
Bylem u swojego mechanika, ten skierował mnie do magika od doprowadzania do użytku sprowadzanych aut. Ten ostatni rozebrał reflektor, złożył z powrotem i zadziałało. Na pytanie co było odparł "Trzeba było uważać" A poważnie, stwierdził, że w połowie przypadków, z którymi się spotkał, ksenony po takim rozłożeniu i złożeniu zaczęły działać poprawnie.
Najwidoczniej coś nie stykało jak trzeba.
Komentarz
-
-
To ja też podłączę sie do tematu. Czy jest jakiś patent, żeby przy wyciąganiu reflektora nie trzeba było odkręcać zderzaka? Ostatnim razem probowałem i mi sie nie udało. No i oczywiście nie chodzi mi o wariant 'siłowy'Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adaśTo ja też podłączę sie do tematu. Czy jest jakiś patent, żeby przy wyciąganiu reflektora nie trzeba było odkręcać zderzaka? Ostatnim razem probowałem i mi sie nie udało. No i oczywiście nie chodzi mi o wariant 'siłowy'
[ Dodano: Pon 26 Maj, 08 23:54 ]
Zamieszczone przez djczasherman, całe lampy trzeba wyciągnąć
BTW jakies postojowki do x enonu poleciacie? Zeby nie bylo zółto tylko naprawde bialo..Bo teraz jak nie mam to mam piekna ladna soczeweczke tylko..
Myslalem nad jakimis LED moze..--------------
Komentarz
-
-
herman,
zderza ka to jeszcze nie odkrecalem a lampy wyciagalem ze 3-4 razy:]
Jeśli chodzi o postojówki, to polecane były kiedyś na forum Blue Vision Philips'aJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Bez rozwiązania siłowego.Odkręcić kierunkowskazy,odkręcić 4 wkręty reflektora i wyjąć.Lewy reflektor wychodzi bez problemu,z prawym trzeba się pogimnastykować ale jest jeden punkt i też wychodzi.Ja posiadam jako pozycje diody led w kolorze białym(dyfuzyjne).I jeszcze jedna uwaga:demontaż i montaż bez kluczyka w stacyjce.
Powodzenia.
Komentarz
-
Komentarz