wielki problem silnik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • oti241
    Classic
    • 2010
    • 18

    wielki problem silnik

    Nakład niewielki w stosunku do tego, co można stracić.
    Słuszna uwaga. Zwłaszcza że samemu przy poduszkach można trochę namieszać. Nie wiem która wersja Vagcoma miała jakiegoś buga który przy wejściu w diagnostykę poduszek powodował jakieś problemy.Kolega przez wejście w diagnostykę poduszek w ten sposób zapewnił sobie właśnie dosyć drogą wizytę u magika...Poduszek co prawda nie odpaliło no ale...
  • Gucio7804
    Ambiente
    • 2008
    • 132

    #2
    wielki problem silnik

    jechalem pociagnalem na 3 prawie dalem na maksa obroty jak puscilem gaz to obroty poszly na maksa i zaczol kopcic bialym dymem ok zgasilem myslalem ze to od turbo sie przepalilo i tyle dymu no i odpalilem auto na wolnych chodzi i nagle wskakuje samo na obroty na maksa i zaczyna walic bialy dym a do tego wylanczasz zaplon a ono dalej chodzi masakra mowie wam co moze byc


    koledzy co wy na to

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Chyba turbo powiedziało papa.
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • Gucio7804
        Ambiente
        • 2008
        • 132

        #4
        i takie obiawy
        :?:

        [ Dodano: Czw 04 Gru, 08 19:33 ]
        to napewno turbina tak sie zachowuje na wolnych chodzi i po chwili prawie na maksa obroty i kleby dymu i przy odpalaniu cos nieraz zezi no by najmniej tak mi sie wydaje
        mysle zeby jutro na serwis zaholowac szkodnika

        Komentarz

        • Ziomal
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 5841
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Gucio7804, lepiej nie jeździj nią , żeby czasem szczątki nie poszły w dolot :?
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz

          • oziemi
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 399

            #6
            Aż dziwne, że dała sie normalnie zgasić :shock:
            Elegance
            ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
            -------------------------------------------

            Komentarz

            • markowski
              Ambiente
              • 2006
              • 224

              #7
              Gucio7804,

              bylo pare razy o turbine ktora walila olejem w dolot... jak zgasiles silnik ?
              pozdrawiam
              Markowski
              OI AXR 06 185@377

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #8
                stary, rozsypała się sprężarka i to w te kiepską stronę, PRZESTAŃ JĄ ODPALAĆ :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • Gucio7804
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 132

                  #9
                  wlasnie nie moglem jej zgasic musialem na biegu i na hamulcu ja zgasic

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #10
                    dżizasssss, to się ciesz, że się udało.
                    a teraz do doktora.
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • Gucio7804
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 132

                      #11
                      no nie ma wyjscia
                      najpierw nie wiedzialem co zrobic
                      to gdzie teraz turbo kupic tanio
                      :!: :!: :!:

                      [ Dodano: Czw 04 Gru, 08 21:37 ]
                      to co napewno turbina sie posypala

                      Komentarz

                      • markowski
                        Ambiente
                        • 2006
                        • 224

                        #12
                        Gucio7804,
                        mysle ze kupno taniej turbiny jest najmniejszym problemem. Raczej bym sie zastanawial czy w silniku nie zrobil sie balagan... obawiam sie ze trafiles niezly problem - choc z drugiej strony masz idealny pretekst do swapa...
                        pozdrawiam
                        Markowski
                        OI AXR 06 185@377

                        Komentarz

                        • Gucio7804
                          Ambiente
                          • 2008
                          • 132

                          #13
                          do czego bo nie zrozumialem

                          Komentarz

                          • Ziomal
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 5841
                            • Octavia I (1U2)
                            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                            #14
                            Czyli tak jak przewidywałem.
                            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                            Jest O1 1.6 BFQ

                            Komentarz

                            • Gucio7804
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 132

                              #15
                              markowski

                              Komentarz

                              • markowski
                                Ambiente
                                • 2006
                                • 224

                                #16
                                wymiany silnika na fajniejszy
                                pozdrawiam
                                Markowski
                                OI AXR 06 185@377

                                Komentarz

                                • Gucio7804
                                  Ambiente
                                  • 2008
                                  • 132

                                  #17
                                  to nie jest smieszne
                                  Markowski

                                  [ Dodano: Czw 04 Gru, 08 21:55 ]
                                  zajeb.....

                                  Komentarz

                                  • DGW
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 2330

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Gucio7804
                                    to nie jest smieszne
                                    Markowski
                                    z pewnością nikt tu się nie śmieje ponieważ możesz mieć naprawdę spore wydatki :|
                                    zostało coś oleju w silniku :?:
                                    NFPNorth-West
                                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                    WARSZTAT www.dsize.pl
                                    ->
                                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #19
                                      Jak juz raz przekrecil sie za te 6 tys to mozliwe ze juz tak milo nie bedzie chodzil po wymienie sprezarki, bo oleju to on tam za duzo tez juz pewnie nie mial :diabelski_usmiech
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • gregorianin
                                        Ambiente
                                        • 2008
                                        • 215
                                        • Octavia II (1Z3)
                                        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Gucio7804
                                        wlasnie nie moglem jej zgasic musialem na biegu i na hamulcu ja zgasic
                                        dlatego w nowszych silnikach masz przepustnice od gaszenia awaryjnego.
                                        www.DURASOFT.pl

                                        -Hamownia podwoziowa
                                        -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                                        -Diagnostyka
                                        -Filtry FAP/DPF

                                        Komentarz

                                        • DGW
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2006
                                          • 2330

                                          #21
                                          Zamieszczone przez gregorianin
                                          dlatego w nowszych silnikach masz przepustnice od gaszenia awaryjnego.
                                          czy chodzi Ci o to że w nowszych jest to sterowane silniczkiem elektrycznym ??? ponieważ przepustnica do gaszenia występuje już od b.dawna :idea:
                                          NFPNorth-West
                                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                          WARSZTAT www.dsize.pl
                                          ->
                                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                          Komentarz

                                          • gregorianin
                                            Ambiente
                                            • 2008
                                            • 215
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                            Zamieszczone przez gregorianin
                                            dlatego w nowszych silnikach masz przepustnice od gaszenia awaryjnego.
                                            czy chodzi Ci o to że w nowszych jest to sterowane silniczkiem elektrycznym ??? ponieważ przepustnica do gaszenia występuje już od b.dawna :idea:
                                            Chodziło mi o samo istnienie takowej sterowanej vacum czy elektr. Ale teraz zerknąłem że koledze się to stało na ASV więc powinien go był spokojnie zgasić. Czemu więc nie zadziałało?
                                            www.DURASOFT.pl

                                            -Hamownia podwoziowa
                                            -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                                            -Diagnostyka
                                            -Filtry FAP/DPF

                                            Komentarz

                                            • markowski
                                              Ambiente
                                              • 2006
                                              • 224

                                              #23
                                              ta przepustnica zamyka sie na pare sekund o ile pamietam. potem sie otwiera ... w sumie moznaby gasic recznie przytrzymujac ja w pozycji zamknietej ew. zdejmujac gumowa rure z kolektora dolotowego - kwestia wydlubania drucianej zawleczki srubokretem...
                                              pozdrawiam
                                              Markowski
                                              OI AXR 06 185@377

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                #24
                                                Ta... jak auto wkreca sie na obroty to nie masz czasu na szukanie srubokretow. Zdejmiesz waz, chocby mial sie zlamac kolektor :szeroki_usmiech
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • Gucio7804
                                                  Ambiente
                                                  • 2008
                                                  • 132

                                                  #25
                                                  ok koledzy teraz co robic gdzie turba szukac

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...