Nakład niewielki w stosunku do tego, co można stracić.
wielki problem silnik
Zwiń
X
-
wielki problem silnik
Słuszna uwaga. Zwłaszcza że samemu przy poduszkach można trochę namieszać. Nie wiem która wersja Vagcoma miała jakiegoś buga który przy wejściu w diagnostykę poduszek powodował jakieś problemy.Kolega przez wejście w diagnostykę poduszek w ten sposób zapewnił sobie właśnie dosyć drogą wizytę u magika...Poduszek co prawda nie odpaliło no ale...Tagi: Brak
-
-
wielki problem silnik
jechalem pociagnalem na 3 prawie dalem na maksa obroty jak puscilem gaz to obroty poszly na maksa i zaczol kopcic bialym dymem ok zgasilem myslalem ze to od turbo sie przepalilo i tyle dymu no i odpalilem auto na wolnych chodzi i nagle wskakuje samo na obroty na maksa i zaczyna walic bialy dym a do tego wylanczasz zaplon a ono dalej chodzi masakra mowie wam co moze byc
koledzy co wy na to
-
-
z pewnością nikt tu się nie śmieje ponieważ możesz mieć naprawdę spore wydatki :|Zamieszczone przez Gucio7804to nie jest smieszne
Markowski
zostało coś oleju w silniku :?:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
dlatego w nowszych silnikach masz przepustnice od gaszenia awaryjnego.Zamieszczone przez Gucio7804wlasnie nie moglem jej zgasic musialem na biegu i na hamulcu ja zgasicwww.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
czy chodzi Ci o to że w nowszych jest to sterowane silniczkiem elektrycznym ??? ponieważ przepustnica do gaszenia występuje już od b.dawna :idea:Zamieszczone przez gregorianindlatego w nowszych silnikach masz przepustnice od gaszenia awaryjnego.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Chodziło mi o samo istnienie takowej sterowanej vacum czy elektr. Ale teraz zerknąłem że koledze się to stało na ASV więc powinien go był spokojnie zgasić. Czemu więc nie zadziałało?Zamieszczone przez dobrygrzeswawaczy chodzi Ci o to że w nowszych jest to sterowane silniczkiem elektrycznym ??? ponieważ przepustnica do gaszenia występuje już od b.dawna :idea:Zamieszczone przez gregorianindlatego w nowszych silnikach masz przepustnice od gaszenia awaryjnego.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
ta przepustnica zamyka sie na pare sekund o ile pamietam. potem sie otwiera ... w sumie moznaby gasic recznie przytrzymujac ja w pozycji zamknietej ew. zdejmujac gumowa rure z kolektora dolotowego - kwestia wydlubania drucianej zawleczki srubokretem...pozdrawiam
Markowski
OI AXR 06 185@377
Komentarz
-


Komentarz