Zamieszczone przez ShaDe
zmiana turbo
Zwiń
X
-
zmiana turbo
Jeśli chodzi o dorobienie grota kluczyka to prawie każdy a co lepszy to każdy punkt dorabiania kluczy Ci to bez łaski zrobi. Nie pamiętam ile to mnie kosztowało jak dorabiałem grot ale nie są to jakieś potężne koszty bo wtedy na pewno bym o tym pamiętał :diabelski_usmiech Co do montażu tego systemu to ja nie ale kolega to zakładał bo jak kupił VW to się dowiedział, że ma o jeden kluczyk mniej a to podobno normalna praktyka jak sprzedający potrzebuje po sprzedaży jakąś część z tego auta to wsiada i odjeżdża :wink: Działa mu to od mniej więcej pół roku bez zastrzeżeń i też ma jakiś tam alarm ale nie wiem czyz tej firmy czy inny. Pozdrawiam i powodzeniaTagi: Brak
-
-
Turbo z silnika AHF, ASV będzie pasowało p&p.
Jeśli planujesz mody na większe moce, to poszukaj od ASZ lub ARL, też pasuje, tylko wylot z turbiny jest na szybkozłączke i potrzebna będzie odpowiednia przejściówka.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
moda raczej robil nie bede. To samochod dziewczyny wiec jej 90 km wystarczy. tylko tak jak teraz jezdzi to nawet 60 podejrzewam ze nie ma. Wymieniona przeplywka, filtry, komp czysty beb bledow wiec podejrzewam turbo. normalnie jazda jak starem
Niech się toczy do końca, dalej i donikąd....amen
Komentarz
-
-
Sprawdź czy zawór który steruje łopatkami turbiny jest sprawny lub czy nie spadł z niego przewód podciśnieniowy który nim steruje - trzeba sprawdzić zawór na turbinie i zawór który steruje tym na turbinie (a ten jest na grodzi silnika w okolicach filtra powietrza.Zamieszczone przez Jansmoda raczej robil nie bede. To samochod dziewczyny wiec jej 90 km wystarczy. tylko tak jak teraz jezdzi to nawet 60 podejrzewam ze nie ma. Wymieniona przeplywka, filtry, komp czysty beb bledow wiec podejrzewam turbo. normalnie jazda jak starem
Ja miałem taki problem kiedyś jak wyjechałem od mechanmika- samochów wogóle się nie zbierał. A co sie okazało, jak zmieniali pasek rozrządu to podnosili silnik do góry i wtedy zsunął się przewód podciśnieniowy z zaworu sterującego zaowrem na turbinie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez perzyktSprawdź czy zawór który steruje łopatkami turbiny jest sprawny lub czy nie spadł z niego przewód podciśnieniowy który nim steruje - trzeba sprawdzić zawór na turbinie i zawór który steruje tym na turbinie (a ten jest na grodzi silnika w okolicach filtra powietrza.Zamieszczone przez Jansmoda raczej robil nie bede. To samochod dziewczyny wiec jej 90 km wystarczy. tylko tak jak teraz jezdzi to nawet 60 podejrzewam ze nie ma. Wymieniona przeplywka, filtry, komp czysty beb bledow wiec podejrzewam turbo. normalnie jazda jak starem
Ja miałem taki problem kiedyś jak wyjechałem od mechanmika- samochów wogóle się nie zbierał. A co sie okazało, jak zmieniali pasek rozrządu to podnosili silnik do góry i wtedy zsunął się przewód podciśnieniowy z zaworu sterującego zaowrem na turbinie
hmm a czy to nie jest tak, ze bez sterowania turbina popmuja na maksa od niskoch obrotow a przy wyzszych jest przeladowanie i wystepuje noflauf?
Komentarz
-
-
właśnie o to chodzi że nie . przy wolnych obrotach łopatki są przymkniete żeby szybko rozbujać turbo a przy wysokich otwierają się na maxa żeby nie rozkręcić za bardzo turbiny. Jak nie ma sterowania to turbo nie zadziała bo łopatki są prawdopodobnie przymkniete bardzo i przepływ spalin jest zakłocony. Tak to na moje oko działaZamieszczone przez wojciech_Zamieszczone przez perzyktSprawdź czy zawór który steruje łopatkami turbiny jest sprawny lub czy nie spadł z niego przewód podciśnieniowy który nim steruje - trzeba sprawdzić zawór na turbinie i zawór który steruje tym na turbinie (a ten jest na grodzi silnika w okolicach filtra powietrza.Zamieszczone przez Jansmoda raczej robil nie bede. To samochod dziewczyny wiec jej 90 km wystarczy. tylko tak jak teraz jezdzi to nawet 60 podejrzewam ze nie ma. Wymieniona przeplywka, filtry, komp czysty beb bledow wiec podejrzewam turbo. normalnie jazda jak starem
Ja miałem taki problem kiedyś jak wyjechałem od mechanmika- samochów wogóle się nie zbierał. A co sie okazało, jak zmieniali pasek rozrządu to podnosili silnik do góry i wtedy zsunął się przewód podciśnieniowy z zaworu sterującego zaowrem na turbinie
hmm a czy to nie jest tak, ze bez sterowania turbina popmuja na maksa od niskoch obrotow a przy wyzszych jest przeladowanie i wystepuje noflauf?
[ Dodano: Sob 20 Gru, 08 10:15 ]
podzilam zdanie kolegi. może kierownica się zapiekła to czesty problemZamieszczone przez ZiomalSprawdź mieszek przy Turbo , rozruszaj troche sztangę może bo moze to tylko zapieczone kierownice :|
Komentarz
-
-
perzykt, no i dokladnie o tym napisalem. Wydaje mi sie jednak, ze bez sterowania kierownicami silnik na wolnych obrotach pracowalby poprawnie, a tylko na wyzszych byloby przeladowanie i lapalby notlaufa. I jak wiesz po restarcie silnika byloby znow wszystko ok. Jesli on narzeka na ciagly brak mocy to wydaje mi sie, ze nie jest to problem nieporuszajacych sie z roznych powodow kierownic.
Komentarz
-
-
wojciech_, ale kolega Jans, tak to opisał , że możemy sobie powróżyć. Nie wiemy czy auto nie jedzie z dołu czy z góry.
Mogą to być też przewody podciśnieniowe przerwane tak jak miałem ostatnio w innym aucie.Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
No właśnie nie, tak w skrócie to podciśnienie powoduje mocniejsze pompowanie turbiny. Zakładając że masz sprawne kierownice i mieszek to odpinając podciśnienie turbo pompuje najsłabiej jak potrafi.Zamieszczone przez wojciech_hmm a czy to nie jest tak, ze bez sterowania turbina popmuja na maksa od niskoch obrotow a przy wyzszych jest przeladowanie i wystepuje noflauf?PerfectService by
Komentarz
-
-
No i znowu się nie zgodzę :wink: , kierownica ma za zadanie zmniejszenie przekroju przepływu powietrza w ten sposób powietrze przepływa szybciej i rozpędza szybciej turbine.Jeśli więc usnąłbyś kierownice obniżyłbyś ciśnienie gazów spalinowych i moc tym samym moc z jaką turbo pompuje.Zamieszczone przez cieplakkierownice w turbinie maja za zadanie zbijac doladowanie wiec jezeli nieporuszaja sie bo sa przypieczone, niedaja rady zbic doladowania i pojawia sie notlaufPerfectService by
Komentarz
-
-
dokładnie tak, zgadzam się z przedmuwcą. dzięki kierwonicy efekt turbo dziury jest też mniejszy. wolne obroty- kierownica przymknieta, powietrze szybciej przepływa, turbina szybko się rozkręca; wysokie obroty-kierownica otwarta na maxa, turbo rozkręca się do max obrotów i dalej już nie przyspieszy.Zamieszczone przez lukas_igNo i znowu się nie zgodzę :wink: , kierownica ma za zadanie zmniejszenie przekroju przepływu powietrza w ten sposób powietrze przepływa szybciej i rozpędza szybciej turbine.Jeśli więc usnąłbyś kierownice obniżyłbyś ciśnienie gazów spalinowych i moc tym samym moc z jaką turbo pompuje.Zamieszczone przez cieplakkierownice w turbinie maja za zadanie zbijac doladowanie wiec jezeli nieporuszaja sie bo sa przypieczone, niedaja rady zbic doladowania i pojawia sie notlauf
Takie jest zadanie kierownicy
Komentarz
-
mam nadzieje ze nie okaze sie ze to wina pompy!
Komentarz