Witam, ponieważ mam takie dwa pokrowce na narty oryginalne ze Skody, jeden (użyty może ze 3 razy i w stanie jak nowy) mogę odstąpić po jakiejś normalnej cenie. Zainteresowani proszę na PW
o co chodzi???
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
tomaszvc
o co chodzi???
Mam pytanie do wszystkich wtajemniczonych
Byłem dziś na przeglądzie i chciałem sobie ustawic zbiezność, bo coś mi troszkę skodzinka na prawo ucieka...
Mechanik stwierdził, że w prawym przednim kole, sa jakieś luzy a konkretnie powiedział:
nie ma sensu ustawiać zbieznosci, poniewaz do wymiany jest jakas "kula"- z tego co wiem jest tam chyba jakas zwrotnica??
Czy ktoś coś wie wiecej, bo totalnie sie nie znam na tym? i ewentualnie jakie moga byc tego koszty
-
Może przegub kulisty? Nie jestem pewien czy ma to jakikolwiek wpływ na geometrię zawieszenia chociaż wydaje mi się, że nie. Może koledzy będą wiedzieli lepiej.
[ Dodano: Wto 30 Gru, 08 20:48 ]
Jeśli sworzeń wachacza to np. tutaj masz tego na pęczki http://www.allegro.pl/item515847112_...ctavia_a3.htmlPowered by Rogalotti + DSG
Komentarz
-
-
W niktórych renówkach jest taki patent, że sworzeń ten nie jest przykręcany śrubami tylko wkładany na gorąco do jarzma dolnego wahacza. Tam bez palnika nie ma czego szukać.Zamieszczone przez MaicroftOkrecic, to nie sztuka, ale wyjac to juz trudniej, bo jednak to jest stozek, ktory wchodzi i trzyma
A technik, jak to wspomniano jest duzo, rowniez dobrze mozna obciac i rozwiercic albo wybic pozostalosc :twisted:
Powered by Rogalotti + DSG
Komentarz
-
-
W fordzie escort i mondeo 95- podoba mi się fakt wyjmowania kołyski lub skrzyni biegów aby wyjąć lewy wahacz :-) Po prostu śruba wahacza nie wyjdzie do góry bo skrzynia nie puści. To jeden z wielu przebłysków inteligencji inżynierów firm motoryzacyjnych zaczynających się na "f" czyli fiatów, fordów i francuzów :-)Zamieszczone przez MaicroftFrance i Ford maja rozne patenty na zawieszenie, szczegolnie tylnej belki w tych kilku starszych modelach :szeroki_usmiech
Dobry młotek i ściągacz klinowy.Zamieszczone przez MaicroftOkrecic, to nie sztuka, ale wyjac to juz trudniej, bo jednak to jest stozek, ktory wchodzi i trzyma
A technik, jak to wspomniano jest duzo, rowniez dobrze mozna obciac i rozwiercic albo wybic pozostalosc
Jak ściągacza nie ma, to jeszcze lepszy młotek i... wszystko wychodzi. :-)www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
:shock:Zamieszczone przez bielinekswożnie.
wg ETKI
1JO 407 181 - element gumowo-metalowy tył
357 407 182 - element gumowo-metalowy przód
To są tuleje gumowo-metalowe(silentbloki)
i
1JO 407 365 C,D przegub kulisty wahacza str.lewa
1JO 407 366 C,D przegub kulisty wahacza str.prawa.
:szeroki_usmiechZbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
Panowie a czy końcówka drążka kierowniczego to nie jest przegub kulisty :?: :wink:
Jest, tak samo jak sworzeń
Sądzę że autorowi wątku chodziło o luz na drążku kierowniczym ponieważ w miejscu gdzie zużywa się ta część jest, ujęta w pierwszym poście tzw. "kula"NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
tomaszvc
NIe wiem czy panu sprawdzającemu chodziło o drążek kierowniczy. powiedział tylko kula mając na myśli prawe przednie koło, bo jak coś tam ruszał kołem to były jakieś luzy
Jestem laikiem w tym temacie, z resztą jak w wielu sprawach
podjade niedługo do mego mechanika, i zobaczymy co on powie. bo ja do tej pory wszytskie usterki wykrywał prawie bezbłędnie
Komentarz
-
No to w mondeo > 2001 jest już odwrotnie. Żeby wyjąć skrzynię, dwumasę trzeba zdjąć całe przednie zawieszenie!Zamieszczone przez gregorianin
W fordzie escort i mondeo 95- podoba mi się fakt wyjmowania kołyski lub skrzyni biegów aby wyjąć lewy wahacz :-) Po prostu śruba wahacza nie wyjdzie do góry bo skrzynia nie puści. To jeden z wielu przebłysków inteligencji inżynierów firm motoryzacyjnych zaczynających się na "f" czyli fiatów, fordów i francuzów :-)
Komentarz
-



Komentarz