Witam, ponieważ mam takie dwa pokrowce na narty oryginalne ze Skody, jeden (użyty może ze 3 razy i w stanie jak nowy) mogę odstąpić po jakiejś normalnej cenie. Zainteresowani proszę na PW
o co chodzi???
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
tomaszvc
o co chodzi???
Mam pytanie do wszystkich wtajemniczonych
Byłem dziś na przeglądzie i chciałem sobie ustawic zbiezność, bo coś mi troszkę skodzinka na prawo ucieka...
Mechanik stwierdził, że w prawym przednim kole, sa jakieś luzy a konkretnie powiedział:
nie ma sensu ustawiać zbieznosci, poniewaz do wymiany jest jakas "kula"- z tego co wiem jest tam chyba jakas zwrotnica??
Czy ktoś coś wie wiecej, bo totalnie sie nie znam na tym? i ewentualnie jakie moga byc tego koszty
-
Może przegub kulisty? Nie jestem pewien czy ma to jakikolwiek wpływ na geometrię zawieszenia chociaż wydaje mi się, że nie. Może koledzy będą wiedzieli lepiej.
[ Dodano: Wto 30 Gru, 08 20:48 ]
Jeśli sworzeń wachacza to np. tutaj masz tego na pęczki http://www.allegro.pl/item515847112_...ctavia_a3.htmlPowered by Rogalotti + DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftOkrecic, to nie sztuka, ale wyjac to juz trudniej, bo jednak to jest stozek, ktory wchodzi i trzyma
A technik, jak to wspomniano jest duzo, rowniez dobrze mozna obciac i rozwiercic albo wybic pozostalosc :twisted:Powered by Rogalotti + DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftFrance i Ford maja rozne patenty na zawieszenie, szczegolnie tylnej belki w tych kilku starszych modelach :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez MaicroftOkrecic, to nie sztuka, ale wyjac to juz trudniej, bo jednak to jest stozek, ktory wchodzi i trzyma
A technik, jak to wspomniano jest duzo, rowniez dobrze mozna obciac i rozwiercic albo wybic pozostalosc
Jak ściągacza nie ma, to jeszcze lepszy młotek i... wszystko wychodzi. :-)www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bielinekswożnie.
wg ETKI
1JO 407 181 - element gumowo-metalowy tył
357 407 182 - element gumowo-metalowy przód
To są tuleje gumowo-metalowe(silentbloki)
i
1JO 407 365 C,D przegub kulisty wahacza str.lewa
1JO 407 366 C,D przegub kulisty wahacza str.prawa.
:szeroki_usmiechZbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
Panowie a czy końcówka drążka kierowniczego to nie jest przegub kulisty :?: :wink:
Jest, tak samo jak sworzeń
Sądzę że autorowi wątku chodziło o luz na drążku kierowniczym ponieważ w miejscu gdzie zużywa się ta część jest, ujęta w pierwszym poście tzw. "kula"NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
tomaszvc
NIe wiem czy panu sprawdzającemu chodziło o drążek kierowniczy. powiedział tylko kula mając na myśli prawe przednie koło, bo jak coś tam ruszał kołem to były jakieś luzy
Jestem laikiem w tym temacie, z resztą jak w wielu sprawachpodjade niedługo do mego mechanika, i zobaczymy co on powie. bo ja do tej pory wszytskie usterki wykrywał prawie bezbłędnie
Komentarz
-
Zamieszczone przez gregorianin
W fordzie escort i mondeo 95- podoba mi się fakt wyjmowania kołyski lub skrzyni biegów aby wyjąć lewy wahacz :-) Po prostu śruba wahacza nie wyjdzie do góry bo skrzynia nie puści. To jeden z wielu przebłysków inteligencji inżynierów firm motoryzacyjnych zaczynających się na "f" czyli fiatów, fordów i francuzów :-)
Komentarz
-
Komentarz