kontrolka check engine\brak mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cronipoland
    Classic
    • 2010
    • 2

    kontrolka check engine\brak mocy

    374
  • gal anonimm
    Classic
    • 2008
    • 15

    #2
    kontrolka check engine\brak mocy

    Witam;
    Wczoraj w mojej skodzie pojawiłe sie następujacy problem; mianowicie rano jak odpaliłem silnik zauważyłem ze nie zgasła kontrolka silnika (check engine). Podczas jazdy samochód stał sie mułowaty, stracił z połowę mocy, nie słychać turbiny. Dodam ze silnik chodzi równo i z rozruchem nie ma problemu; może miał ktoś podobny problem? Prosze o pomoc

    pozdrawiam;

    Komentarz

    • fabia2
      Rider
      • 2008
      • 260

      #3
      notlauf kolego... szukaj VAGa
      Auto jest Bogiem, a prędkość nałogiem.

      Komentarz

      • gal anonimm
        Classic
        • 2008
        • 15

        #4
        własnie jutro sie umówiłem z mechanikiem, moze postawi diagnoze;

        Komentarz

        • alfee
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 2583

          #5
          gal anonimm, Pewnikiem N75 zaczyna niedomagać.
          Alfee
          Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
          Kawasaki ER5 :-)

          Komentarz

          • gal anonimm
            Classic
            • 2008
            • 15

            #6
            Odwiedziłem dziś mechanika. Na VAGu wyszły dwa błędy:
            17564 i 18000, mechanik powiedział ze to chyba jakies czujniki, ale kazał w przyszłym tygodniu podjechać bo musi dokładnie sprawdzić;

            Dodam jeszcze ze ten 18000 to po resecie znikł, a tego pierwszego nie dało sie usunąć;

            Komentarz

            • Thorkell
              Classic
              • 2008
              • 4

              #7
              ja miałem tak samo, nie znam się za bardzo na tym, ale objawy podobne, auto traciło na macy, aż w końcu w ogóle nie chciało jechać, turbina przestała się włączać i zapaliła się kontrolka silnika, więc już lamentowałem, że turbina.

              Podjechałem do mechesa, podpiął swoje ustrojstwo (nie pamiętam nr jaki się pokazał, ale chyba coś z ciśnieniem powietrza było), otworzył maskę, wtedy się okazało, że mi pękło mocowanie rury przy IC i się wysuwała, ta od powietrza, aż w końcu się tak wysunęła, że auto kaputt. Poprawił, kontrolka sama zgasła, za drugim razem poprawił lepiej, ale trzeba było błąd kasować, teraz jeździ aż miło

              sprawdź sobie tą rurę

              Komentarz

              • gal anonimm
                Classic
                • 2008
                • 15

                #8
                Oki dzięki; Jutro zerkne na tą rurę, choć mechanik zaglądał pod maske i coś tam sprawdzał, ale moze nie zauwazył ze się rura poluzowała :wink:

                [ Dodano: Nie 22 Lut, 09 18:01 ]
                sprawdziłem tą rure przy IC, sprawdziłem mieszek wygląda wporządku, kierownice też chodzą(trochę przy tym piszczą, ale chodzą);
                Mam takie pytanko, przy IC (na rurze dolotowej) jest taki czujnik, wczoraj mechanik mówił ze to mogło sie zepsuć i wskazuje złe ciśnienie( nic nie wspomniał o n75, mieszku , kierownicach); Miał ktoś taki problem??dzięki za pomoc;

                [ Dodano: Wto 24 Lut, 09 16:48 ]
                Okazało się jednak ze to czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym nawalił; mechanior wymienił, kontrolka zgasła, wszystko gra- koszt naprawy 200 zł;
                dzięki za pomoc- pozdrawiam

                Komentarz

                Pracuję...