552 :wink:
[O1] nie pali 1,9 TDI
Zwiń
X
-
[O1] nie pali 1,9 TDI
Witam mam taki problem - było uderzenie w miskę olejową podczas jazdy (podbiło jakiś śmieć na drodze który wypadł z pod tira ) dziura boczna w misce olejowej jechałem ( bo nie wiedziałem co się stało ) i zapaliła mi się kontrolka oleju szybko zjechałem i zgasiłem silnik . Po wymianie miski nie mogę jej zapalić ( cały czas mruga kontrolka świec żarowych silnik kręci zaskakuje i gaśnie )... myślałem że zabity filtr paliwa _-wymieniłem i dalej to samo .. czy ktoś wie jaka może być przyczyna - Piotr ( jestem nowy to mój 1 problem - pozdrawiam)
-
-
a na krótko pali czy nie?? Ja miałem tak, że na starterze paliła a z kluczyka nie chciała. Bak błędów na Vagu. Przyczyną była obluzowana piasta na pompie paliwa co spowodowało przestawienie się pompy paliwa a to oznaczało, że rozrusznik kręcił ale odpalić nie chciało. Spróbuj starter podać i zobacz czy zapali, albo spróbuj odpalić na pych (jak masz rozrząd dobrze ustawiony to nie powinno być problemu). Jak przy starterze odpali a na pych nie to znaczy, że kłopot z pompą albo z wtryskami. Myślę, że masz zapowietrzony układ paliwowy: pompę lub wtryski.
Komentarz
-
-
Starter, odpalanie na pych. Ludzie. To nie jest Żuk zeby takie rzeczy robic.
Poza tym cos tu sie nie zgadza. Podajesz kod 0726 a to kod 4 cyfrowy dla opla a nie skody...
Dla skody blad 00726 oznacza Przełącznik otworu went. lewo centralnej stopy – F187
Zgodnie z ta wypowiedzia zdecyduj sie w koncu jaki masz samochod i z jakim silnikiem.Zamieszczone przez mnichu33mnichu33, w opisie masz 01 1,9 TDi temat podajesz do 02 i do tego jeszcze 1,8 Tdi........popoprawiaj toVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Teoria swoje, praktyka swoje. Nie wiem czemu http://allegro.pl/item561261067_nz_s...ray_300ml.html takie coś miałoby zaszkodzić.Zamieszczone przez bradleyStarter, odpalanie na pych. Ludzie. To nie jest Żuk zeby takie rzeczy robic.
Komentarz
-
-
Gdzies po necie byl taki temat, jak to gosc oddal Focusa TDCI na wymiane filtra paliwa do salonu Citroena albo cos takiego. Prozaiczna czynnosc przerodzila sie w walke o naprawe auta, a dokladnie silnika. Chlopaki zmienili filtr, albo nie chcialo zapalic, to podlali mu samostartu i silnik zamiast powietrza dostal duza dawke specyfiku co zaowocowalo powyginaniem korb w silniku :twisted:
Komentarz
-
-
taki mi kod wyskoczył i w kodach obd2 wszędzie pisze to samo ...Zamieszczone przez bradleyStarter, odpalanie na pych. Ludzie. To nie jest Żuk zeby takie rzeczy robic.
Poza tym cos tu sie nie zgadza. Podajesz kod 0726 a to kod 4 cyfrowy dla opla a nie skody...
Dla skody blad 00726 oznacza Przełącznik otworu went. lewo centralnej stopy – F187
Zgodnie z ta wypowiedzia zdecyduj sie w koncu jaki masz samochod i z jakim silnikiem.Zamieszczone przez mnichu33mnichu33, w opisie masz 01 1,9 TDi temat podajesz do 02 i do tego jeszcze 1,8 Tdi........popoprawiaj to
i co podałem mu samostartu zagadał na chwile i zgasł - czy to że koleś jechał przez chwilkę bez oleju mogło coś zablokować w kompie ?
Komentarz
-
-
tak masz racje kod jest z programu scanmaster ale jak vag był podłączony kolesia to też wskazywał na czujnik - czujnik podłączony nawet przełożony z innego samochodu i dalej nie pali
Komentarz
-
-
VW z takim bledem widzi cos takiego:
00543 P0726 Obwód wejściowy prędkości silnika – górny limit RPM przekroczony
Ten blad nie daje sie skasowac??
Komentarz
-
-
mnichu33, blad P0726 wg SAE to jest zupelnie co innego niz blad 0726 dla opla i zupelnie co innego od bledu 00726 wg VAG. Opisujesz problem lakonicznie, potem wychodza nieporozumienia.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Possible Causes:
* Cable Interruption between the engine and control device automatic tank
* Wrong or faulty engine controller automatic tank
* Cables and plug connections on the basis of current loopschema
* Values Block read
* Transmission Line Device check / replace
Possible solutions:
* Engine Speed Sensor (G28) defective
* Wrong or faulty engine controller automatic tank
* Transmission Line Device check / replaceVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
dzięki ale może tak po polsku jeśli można ...Zamieszczone przez bradleyhttp://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-17110.html
Possible Causes:
* Cable Interruption between the engine and control device automatic tank
* Wrong or faulty engine controller automatic tank
* Cables and plug connections on the basis of current loopschema
* Values Block read
* Transmission Line Device check / replace
Possible solutions:
* Engine Speed Sensor (G28) defective
* Wrong or faulty engine controller automatic tank
* Transmission Line Device check / replace
i jeszcze jedno czy jest tu odłączenie paliwa przy stłuczce ( czujnik uderzeniowy czy coś takiego ) możę przy tym uderzeniu w miske coś się rozłączyło
[ Dodano: Wto 10 Mar, 09 16:15 ]
i ok już śmiga usterka zrobiona i naprawdę trzeba się nagimnastykować
Komentarz
-

Komentarz